Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Senn, ik kan wel even aan c.hris vragen of hij hem voor jou kan downloaden?

Hier ga ik er weer vandoor... Nog even paar dingetjes in de stad doen en daarna naar de kapper toe en dan eten maken en de meiden weer ophalen ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost doet ook geregeld wat anders tussendoor hoor, maar keert toch wel steeds terug naar de film ;).

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Gaat net de deurbel en er stond een busje op de oprit....ik helemaal blij, in de veronderstelling dat het Joost zijn nieuwe jas was die bezorgd werd, was het een fles wijn (van een zakenrelatie van manlief) :(, hahaha :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    O als je dat zou willen doen?:D
    Weet absoluut niet hoe dat werkt.:)

Veel plezier bij de kapper.:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is een domper.:cool:

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt allemaal makkelijk als je het zo opschrijft, maar dat zijn in de praktijk 2 best pittige dingen!
    Want hoe lukt het je zelf om ergens niet zoveel van te verwachten, dat is juist wat je graag wel wilt!
    En de structuur vasthouden als Zen er niet is, lijkt me ook best pittig. Want van afstand steunen is natuurlijk ook niet optimaal.
    Sterkte ermee meid!!! Maar het gaat je vast lukken!!!

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker even zo'n dagje voor jezelf! En helemaal super dat je nog geslaagd bent voor een leuke broek!!!

Hoe is het M.ausje haar duimpje nu?

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grr....dat is inderdaad balen:(:p

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wel een rustig dagje gehad. Manlief heeft met de achterbuurman de achterschutting weggehaald inclusief alle klimop en dat afgevoerd naar de gemeentereiniging.
    Volgende week gaan ze dan een nieuwe schutting plaatsen, dus deze week hebben we een hele grote gezamenlijke achtertuin....Arinde zit nu de hele tijd bij hun op de trampoline te springen en in de tuin te spelen:D Wel fijn dat het zulk goed weer was, want Arinde is zo al lekker een poos buiten vandaag, terwijl ze anders bijna nooit naar buiten te krijgen is!!!
    Ik ben een beetje in huis aan de slag gegaan en heb vanmorgen een begin gemaakt met het uitmesten van de kelder. Maar dat is niet zo'n lekker klusje, omdat die maar 1m hoog is, dus dat doe ik van de week maar in etappes.

Joucke zit nog steeds niet lekker in zijn vel. Hij is nog hangerig en eet vandaag ook bijna niks, ook geen fruit, terwijl hij normaal alles juist heel goed eet. De HA had ook gezegd dat de bult vandaag al wel een eind geslonken zou zijn en dat er waarschijnlijk morgenochtend weinig meer van te zien is...nou, dat kan ik haast niet geloven, want het is nu nog net zo groot, dik, hard en rood als gisteren.
    Nou ja, als het vrijdag nog niet beter was, dan mochten we nog even langskomen voor het weekend!

Nou maar eens even bedenken wat we morgen gaan doen. Had gehoopt dat schoonzusje al bevallen was, dan hadden we morgen even kunnen gaan shoppen bij babypark en even op kraambezoek. Maar heb net even gebeld en ze hebben nog geen eens een verlanglijst;) dus maar even wat anders verzinnen voor morgen!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hij is vanaf 1 jaar en er staat geen maximum gewicht bij.
    Ik zie manlief al helemaal zitten.:D

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker hoor zo'n rommeldagje.

Ik hoop dat Joucke snel opknapt, arm ventje.:(

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedenavond allemaal!!

Heb ff snel bijgelezen:

Ramoontje leuke jas!! Ben benieuwd wanneer die binnenkomt...
    Senn: Ik heb het helaas niet opgenomen..Balen van die laatste 10 minuten;)
    Linnielin: Ik dacht eerst te lezen dat het plan was om voor altijd een gezamelijke tuin te hebben haha..Maar toen ik het nog een keer las (ik vind mijn buurvrouw ook lief hoor maar om nou gelijk een gezamelijke tuin te nemen:D:p) las ik dat het voor een week was..Sterkte met Jouke! Hopelijk voelt ie zich snel weer beter..
    ML: En wat is het geworden? Shampoo of knutselspullen ;)
    KK: Heftig van je zwager zeg....:( En fijn dat je een broek hebt..Hier ook nogal moeite met het vinden van een goede broek. Wat voor 1 is het geworden?
    Daantje veel plezier met het eten...;)

14. kwebbels

Hier vandaag een druk dagje op het werk..waren ook maar met zn tweeen, was opzich wel te doen maar je moet wel ff een stapje harder doorlopen. Verder was mn schoonmamsie ziek dus kon i/ndy daar niet heen..Gelukkig heeft mn zus vakantie en die bood aan om op te passen. Deze zus had nog nooit opgepast een hele dag maar mn zus was helemaal in der nopjes want ze had zich keeurig gedragen! Toen ik haar kwam halen lag ze uitgeteld op de bank van alle leuke dingen die ze hadden gedaan..:)

15. kwebbels

Oh ja, nog een vraagje..Mevrouwtje drinkt hier ontzettend weinig. Ik ben er pas de laatste paar weken op aan het letten maar als ik dus niks zeg dan neemt ze haar eerste slok pas tegen een uur of 11.30 in de ochtend. En dan nog moet ik het zeggen. Verder drinkt ze over de hele dag echt maar een glas of 4 (kleintjes, en vaak niet eens leeg) sap/melk. Nou is dit natuurlijk veel te weinig maar nu gaat het drinken vaak onder dwang. 'S morgens MOET ze sowieso 2 slokken nemen (en dan neemt ze 2 kleine iniminieslokjes).....Mn zus zei het vandaag ook al dat ze zo weinig dronk en dat ze haar (lichtelijk onder dwang) een kopje thee heeft laten drinken (en dan had ze een kop melk tussen de middag of en bij elkaar nog 1 glaasje limonade)...Nu thuis gekomen staat er al 1,5 uur een glas drinken...Paar keer gezegd dat ze een slok moet nemen maar dan zegt ze gewoon ''Nee, ik heb geen dorst''. ;)

Ze mag overigens in de supermarkt zelf uitkiezen wat ze wil drinken (maar uiteraard wel gezonde dingen) om zo een beetje te stimuleren maar het helpt niet echt. Ook krijgt ze altijd een glaasje water op de vensterbank als ze naar bed gaat en deze was altijd leeg de volgende morgen maar deze blijft nu ook onaangeroerd..:( What to do? Zal t een fase zijn?

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier gaat het ook niet zo goed als er uit een beker gedronken moet worden....als ik 'm een pakje drinken geef, is het zo leeg ;). Misschien is dat de oplossing....krijgt ze iig wat binnen ;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :( :(

18. kwebbels

Ja misschien moet ik dat maar eens doen. Heb weleens van die kleine pakjes melk en dan gaat het wel aardig idd! Thnx voor de tip

19. kwebbels

Ahhhh jammmer!!!! Had het zo leuk gevonden als je met een posi test het nieuwe jaar in zou gaan. Op naar volgende maand!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ik ook :(

Deel Deze Pagina