Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die kan jij niet vergeten.:D

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wanneer zouden jullie kunnen?:)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sen, zie dat er brand in een kdv in IJsselstein is? Is toch niet waar Karsten zit?

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff en ook nog een leraar op een basisschool tijdens het kerstdiner onwel geworden en overleden. Op basisschool de Ark. Ook in IJsselstein....

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Dat is een goeie.. De carnavals periode breekt nu weer aan dus dat zal hem even niet worden ben ik bang.. Of we moeten tegen de middag aan komen en voor het eten weer naar huis...Zal ergens maart worden denk ik dat het weer wat rustiger is..

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ml: weet niet of dat het kdv is waar Karsten zit... Wat een naar nieuws zeg! bah...

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het eten was gister wel gezellig. Alleen vanmorgen toen ik de kids ging halen had sv weer eens een opmerking.. Mika was om 6 uur wakker geworden van Finn, en sm was met finn bezig dus sv naar Mika, maar hij mocht van mika niet op de kamer komen, alleen sm mocht dat. Waarop hij dus zei van, vind je dat nog normaal dat hij dat doet. En dat je mika dan niet zijn zin moet geven en dat hij dan zo driftig doet komt omdat wij hem teveel zijn zin geven bla bla :O. Echt niet normaal. Heb hem gezegd dat we hem echt niet altijd zijn zin geven, en met slapen of wakker worden het wel doen, omdat hij dan of nog slaapdronken is ofzo of gewoon te moe en dat het dan uren kost om hem te laten slapen, dat is ook nergens goed voor.. Maar blijkbaar is dat tegen zijn principes ofzo want ik kreeg de wind van voren.. Dacht bij mezelf, mens denk toch aan je bloeddruk, en wilde hij nog even zijn gelijk halen bij mijn moeder (die was even met me meegegaan) 'ej dat is toch zo of niet' waarop mijn moeder niet echt antwoord heeft gegeven.. bah baal daar gewoon zo van.. dat het elke keer zo moet. En als we er wat van zeggen krijgen we te horen dat hun ook nooit wat mogen zeggen etc.. dat mag best wel, maar kijk eens op de manier waarop jullie het zeggen. En dan is het weer 'feest'.

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost zijn jas is binnen! :D Hij staat 'm zo leuk!!!! Hij wil 'm alleen niet aan houden voor op de foto *zucht*, dus dat probeer ik van de week nog wel een keertje ;).

@Daan: volgende keer zeg je gewoon tegen je schoonvader: "wij gaan om met onze kinderen zoals WIJ denken dat goed voor ze is" en meer niet. Ene oor in en andere oor uit hoor....;)
    @Sann: niet nu al druk maken om 11 januari hoor....duurt nog effe en da's zonde van je energie ;).

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik weet het ramoon.. het liefst negeerde ik die man helemaal ;).

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    is ook een optie, maar misschien wat lastig in de praktijk te brengen :D ;)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik vorige week ook een keer, misschien te snel opgestaan en was je nog half slaperig!
    Doe maar lekker rustig aan deze dagen nu Zen thuis is!

Enne...niet druk maken om de nieuwe arbo he!!!!

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat het niet leuk is om steeds zulke opmerkingen te horen! Zelf zou ik het ook moeilijk vinden om er wat van te zeggen, maar inderdaad....hoor het gewoon aan, maar doe er mee wat je zelf wilt;)

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat 'ie binnen is en ook nog leuk staat:)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen naar megastore Topshelf geweest....zijn goed geslaagd. 2 overhemden voor manlief en 2 nieuwe winterjassen voor Arinde. Was nu 2 halen 1 betalen, dus hebben maar gelijk 2 jassen voor volgend jaar gehaald. Kan ze de ene nu als reservejas gebruiken, want 1 jas is toch niet echt handig in de winter merken we nu.
    Daarna nog gezellig gegeten bij in een Berencafé en toen weer naar huis. Kids waren ook goed in hun doen, dus het was helemaal gezellig.

Arinde zit nu lekker te knutselen en te kleuren en slaapt voor de 2e middag op rij niet. Voordeel is dat ze al de hele tot zeker kwart over 8 slaapt, dus dan is ook wel erg lekker in de vakantie.

Voor Joucke heb ik net nog een afspraak kunnen maken voor morgen bij de HA, want het gaat nog steeds niet beter. Ze hadden alleen nog spoedplekjes, dus morgen om 12 uur mogen we nog even langskomen.
    Hebben ze vanmorgen de verkeerde loopauto voor Joucke afgeleverd....net maar even gebeld en nu sturen ze zo snel mogelijk de nieuwe toe, en dan kunnen wij de verkeerde terugsturen. Gelukkig maar dat we ruim op tijd besteld hadden.

Zaterdag komt schoonzusje hier nog onverwacht logeren voor een paar dagen. Manliefs oma is opgenomen op de psychiatrische afdeling, dus schoonpa- en ma hebben niet zoveel tijd en aandacht voor haar...dus komt ze maar gezellig hier naar toe;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dinsdag was er brand op de BSO waar Sven en Maarit zitten.
    Sven was uit logeren maar Maarit was wel op de BSO.
    De kids zijn allemaal geëvacueerd en worden ook volgende week nog op een andere locatie opgevangen omdat er behoorlijke waterschade is.

Alleen heeft de krant moeite met de term BSO op de een of andere manier want er wordt iedere keer van KDV gesproken.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Klopt slechts 44 jaar, vandaag is de begrafenis.:(
    Tijdens de nachtmis is er nog heel even over hem gesproken.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spreken we toch een keer in maart af.;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou zeggen, ene oor in andere oor uit. (maar weet dat dat heel makkelijk gezegd is.;))

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nice, foto moment komt vast nog wel een keer.;)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij is wat ruim (op het bovenlijf), maar ja....Joost is gewoon heel smal ;), en met een maat kleiner heb ik denk ik 'tzelfde probleem als met zijn oude jas (dan 'kruipt' ie steeds omhoog). En zijn sjaal en muts kan hij er gewoon bij dragen, dus die hoeven we niet nieuw te kopen :).

Deel Deze Pagina