zou idd best kunnen, maar dan zou de daktarin toch nu wel moeten werken, niet dan (daar smeer ik nu een week mee, in de hoop dat ik een doktersbezoek kan vermijden, hahaha, ohhhhh wat erg )
dat is die creme? Weet niet hoe dat zit, ik heb toen pillen gehad daarvoor. En de gyn zei ook dat ik yakult moest drinken, maar of dat dan betrekking had op de ab dat weet ik niet meer
en wat niet is dat is niet, dan kun je beter langs de ha gaan dat hij je er wat voor kan geven dat het beter wordt, anders wordt het misschien alleen nog maar erger..
Ik heb voor een vaginale schimmel al een paar keer een behandeling gehandeling gehad (soort van 'eitje' dat je in moet brengen dan, ook heel fijn, NOT), dat duurde meestal een dag of 3 eer ik dan verschil merkte. Nu smeer ik idd met zalf, maar het lijkt niet te helpen.... Ach ja, het zal wel eindigen met een bezoekje aan de huisarts....
Ik zit nu lekker op de bank met een wijntje . Gtst staat op (maar meer omdat er nu verder niks op is )
ow meid dat is toch logisch. tis ook niet niks zeg. vind het heel normaal hoor. fijn dat de zuurstof er zo snel al is. spannend joh je eerste tattoo. ben benieuwd. ik wil ook nog
Ik zit nu even voor de pc en luister naar de samenvatting van de Dakarrace die Niels aan het kijken is voor TVOH begint. Ik hoorde dat er op 10 januari iemand dood gaat in GTST.