Jeetje heftige bevalling zeg van je nichtje. Ik hoop dat ze wat tegen de pijn krijgt want dat lijkt mij alles behalve fijn. Fijn dat de leerlingen zo enthousiast over het thema zijn. Succes met de voorbereidingen voor school.
Ik had net mn moeder aan de lijn en die zei dat ze gisteren nergens last van had...maar dat zou nog wel de nawerking van de narcose geweest zijn!!! Als ik nog terugdenk aan mn megaknip met megaveel hechtingen van Arinde....die ook nog gingen ontsteken....brrrrrrrr:x
Linnielin gefeliciteerd met je nichtje!!! En jeetje, wat heftig. Totaalruptuur lijkt mij geen pretje Hier wat schaafplekjes aan de binnenkant (ofzoiets) en die moesten toen gehecht worden maar wat had ik een last van die hechtingen zeg! En dat waren er maar een paar....Bij een totaalruptuur heb je veeeel hechtingen Ramoontje..Jeetje een huidinfectie! Hopelijk helpt de zalf snel... Susanne; Mooie tattoo zeg! Ik heb er de ballen niet voor voor dat soort dingen Al heb ik tig jaar gld een navelpiercing laten zetten... Senn; Lekker hè als het weer aan kant is! Daantje; wat voor dansen doe je?
Dat webfeud hoor je overal tegenwoordig..Ik ga er alleen niet aan beginnen haha..Anders weet ik het wel..
Pfff..Moet voor mn werk een weekendje weg plannen..Heb besloten naar Haarlem te gaan. Heb een hotel geboekt. Nu nog een leuk dagprogramma..Wil iets leuks en actiefs doen maar wat? Misschien op tandems door Haarlem heen crossen haha.
Ik had het idd ook al gezien . Leuk hè! Ook namens mij/ons hier vanharte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, dat er in juli maar weer een mooi kindje geboren mag worden!
Hier hebben de jongens zich ook weer prima vermaakt op school, hadden het echt wel gemist! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje Aline! Succes met je schoolwerk!
Er is zoveel te doen in haarlem! Ik wil zondagochtend iig een rustig iets doen (iedereen is redelijk brak aangezien er flink gestapt word) en dan gaan we na het ontbijt op zondag een rondvaart doen..Duurt een uur, kunnen we redelijk laat ontbijten, even lekker uitwaaien op het water en dan afsluiten.. Maar voor zaterdag op de dag.. Moeilijk...Wil lekker iets actiefs en grappigs doen! Dit zijn nu dingen die me leuk lijken: - een videoclip opnemen op Katy Perrym, Beyonce of Micheal Jackson (Door een choreograaf worden dan de danspasjes geleerd haha).. - Winterse spelen op de skipiste in Haarlem, - Een fietstocht door haarlem heen met opdrachten - Op de step door de duinen - Kitebugyen... Kortom ik ben er nog niet uit. Wel weet ik welk restaurant we gaan en waarsch waar we gaan lunchen..Moeilijk. Gelukkig ben ik na dit jaar organiseren zeker de komende 10 jaar niet meer aan de beurt
Zo, was ik weer.. Mijn zwager heeft vanavond afscheid genomen van zijn vrouw en kinderen en van zijn schoonouders en zijn moeder en broer Het is een heel hard aflopende zaak, dus ik verwacht dat hij morgen niet meer haalt... Pfff... wat confronterend zeg! Zo fijn dat ze nog afscheid hebben kunnen nemen.. Maar ook zo pijnlijk weer voor mij dat wij dat moment niet hebben kunnen mee maken... Apart...
sterkte. op zich fijn dat hij t snel achter de rug heeft maar erg moeilijk voor de nabestaande en mocht t morgen gebeuren...... dan is t precies op de overlijdingsdatum van papa dat is morgen precies 2 jaar terug sterkte meis
kwebbels. ik kan wel ff aan mn duomaatje vragen wat er in Haarlem te beleven valt, die woont daar en is bij mij om de hoek haha ramoontje. fijn dat je nu iets hebt gekregen dat helpt. en klinkt leuk dat webfeud linnielin, gefeliciteerd met je nichtje maar phoe heftige bevalling LK gefeliciteerd met je zwangerschap. sann. leuke fotos en ik ben t met de rest eens... je weet ons te vinden verder..... kwijt. ga jullie weltrusten wensen.
Ik ben er nog steeds niet lekker aan . Zometeen voor mika en finn maar een boterham smeren, anders zou ik dat ook nog vergeten.. Vannacht heel erg weinig geslapen, zo onrustig en misselijk.. hoop dat ik strakjes nog eventjes terug kan..
Ondanks alles heeft mijn zwager toch een redelijk rustige nacht gehad.. Ik heb school afgebeld.. Ben er met mijn gedachten toch niet bij en heb onwijze spanningshoofdpijn Straks even langs de huisarts. Even kijken of ik op mn schildklier geprikt kan worden en of er een mogelijkheid is om nog een keer een spiraaltje te gaan plaatsen...
kk: heel veel sterkte de komende tijd! . Sann: je mag hier altijd je ei kwijt! Linnielin: nog gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!
Zo, die zalf die ik gekregen heb is echt super!!!! Ik kan weer normaal zitten (kunt maar ergens blij mee zijn, toch ) Na 3x smeren ziet het er gelukkig ook al een stuk minder vurig uit, dus ik heb goede hoop!