Hopelijk is alles goed met iedereen? Ik heb weinig te melden, ben weer aan het werk sinds maandag. Het gewone leven begint weer. liefs
nou nee . dan kan ik vannacht helemaal niet slapen . Heb daarstraks toen ik in bed lag echt iets vreemds meegemaakt. Werd ineens wakker van het geluid van de trap. Leek echt alsof iemand de trap op kwam en gekraak van mika zijn bed. Dacht huh is leon thuis, maar waarom gaat ie naar mika zijn kamer. Uiteindelijk opgestaan was er niemand
hmm.. weer zoiets raars... Mijn moeder belde op, dus ik neem op hoor ik dat ze opgehangen heeft. Bel ik haar terug neemt ze niet op, en ze neemt de mobiele niet op... Weet niet wat ik daarvan moet denken...
Ja he, gelukkig is het mysterie van mijn moeder ontrafeld . Het was mijn vader die gebeld had . Mijn moeder was haar mobiel vergeten en was niet thuis . Maar dat van die trap kan ik niet verklaren..
Moet zeggen dat ik me nu wel weer wat beterder voel. Heb net wat rijst gekookt voor mezelf met een melksausje . Dat ging er best goed in .