Ramoontje: Hele leuke foto';s zeg!!! En wat een verschillende koppies. Joost lijkt ontzettend op jou zeg!!! Sann ontzettend balen meis hoe het nu loopt. Hopelijk kun je er samen uit komen met je leidinggevende en de arbo Linnielin; is je mannetje toch thuis vandaag? Dacht dat je toen schreef dat hij weg zou zijn met Joucke's eerste verjaardag, fijn dat hij toch thuis is!
Heb inmiddels mail van mn ledinggevende dat het gesprek de 26ste is, over 2 weken dus. Ben benieuwd/benauwd.
Zo...hier weer weekend..I.ndy vandaag naar schooltje geweest en mw had zich gisteravond al voorgenomen om ''over te blijven'' op school (daar bedoelt ze mee dat ze niet op bed wil smiddags ). Dan begint ze dus ook al 's morgens dat ze niet naar bed wil...Omdat het lange tijd een beetje een drama was om haar op school te krijgen en wij er na lange tijd achter kwamen te maken had met het naar bed gaan op school hebben we toen afgesproken dat zij zelf mag beslissen of ze naar bed wilt of niet. Vooralsnog ging ze dus wel gewoon naar bed(ziet natuurlijk dat haar grootste vriendinnen ook gewoon gaan slapen) maar vandaag wilde ze dus echt niet...Nou wat een chagarijntje was het toen ze thuis kwam zeg! Ook ging het niet zo soepel om naar huis te komen wan mannetje had ff mijn auto nodig vandaag..Ik voor een keer met de tram naar huis. Reden ze niet ivm een technische storing:x Ik heb er 2 uu over gedaan voor ik thuis was en mannetje had ook nog eens file dus we hadden allemaal stress en chagarijnigheid.. Ook loopt het op mn werk niet zo lekker aangezien een collega gedeeltelijk in de ziektewet zit. Op zich niet zo erg en meer vervelend voor haar natuurlijk. Maar ja, ze komt dan niet geheel haar afspraken na waar ik best van baal af en toe. Zo werkt ze drie middagen ipv fulltime, maar de afspraken die ze heeft plant ze altijd op zo'n manier dat ze of te laat komt of een kwartier eerder weg moet...Niet handig natuurlijk als dat elke keer gebeurt. Vandaag moest van van 10 tot 16 werken. Komt ze om 9.45...Zegt ze om 15.00 uur dat ze dan ook een kwartier eerder weggaat. Natuurlijk denk je ''het is maar een kwartier'' maar ondertussen kan ze haar werkzaamheden dus niet afronden en worden dan afgeschoven naar ons. Tja, en zo gaat het elke keer, volgende week maar een gesprek met haar hebben...En het is juist zo'n lieve meid wat het ontzettend moeilijk maakt dat je aan de ene kant denkt ''waar doe ik nou moeilijk over''...Maar ja, aan de andere kant is het natuurlijk niet de bedoeling dat er zo speels omgegaan wordt met de werktijden. En juist omdat het zo onzeker is hoe haar uren gaan worden vinden wij het wel belangrijk om te kunnen bouwen op de uren dat ze er wel is en dat ze dan zelf beslist een kwartier eerder te komen en dan ook weer eerder weg te gaan...
Zo, die zetten er vaart achter zeg....Ik hoop voor je dat ze naar je luisteren en dat ze ook aanvoelen dat het allemaal niet zo snel opgebouwd moet gaan worden.
Moet ook nog een mooie fotocollage in elkaar flansen voor mn zus die een housewarming geeft..Vond een cadeau bon zo suf om te geven dus ga allemaal foto's van haar en partner bij elkaar sprokkelen en een mooie collage maken
Slaapt ze anders nog steeds iedere middag? Ik dacht dat Arinde hier de enige was die nog zoveel slaapt al begint die ook steeds vaker 's morgens al te zeggen dat ze 's middags niet wil slapen Ik zou toch gewoon het gesprek aan gaan, want blijkbaar irriteer je er toch op een bepaalde manier aan. Dat is ook niet leuk, juist omdat het zo'n lieve meid is. Dan maar beter even openheid, dat is dan voor iedereen beter!!!!
@Kwebbels: School, bedoel je daar het kdv mee? Wat vervelend dat je collega de kantjes er een beetje af loopt. Niet leuk als je daardoor haar werk af moet maken. Ik zal niet snel dan een kwartier eerder weg gaan, of ik moet er compleet doorheen zitten.
Balen hier......wilde net de taart gaan vullen..is mn chocolademousse gaan schiften. En ik heb natuurlijk geen nieuwe slagroom en chocola meer. Moet ik alles morgen nog gaat doen...inclusief het huis op orde brengen, kraambezoek enz........hoop dat ik dat ga redden Dan ga ik nu maar snel de dingen voor de kids decoreren, dan is dat in ieder geval maar gebeurd
Ja laatste tijd wel weer. Probeer het thuis ook, lukt niet altijd hoor. Op school slaapt ze vrijwel altijd ook nog. Nu dus niet maar de juf gaf ook aan dat ze zowat in slaap viel toen ze aan tafel zaten dus duidelijk nog niet aan toe om op school wakker te blijven... Gesprek ga ik inderdaad aan. Gelukkig is het bij ons op het werk ook goed bespreekbaar zulke dingen.
Goedemorgen, gister gedanst met mijn nieuwe danspartner. Was heel erg wennen. Ik had ook een heel ander beeld van hem dan dat hij in werkelijkheid was. Hij was heel onzeker en zenuwachtig terwijl ik dat niet verwacht had.Ook het dansen ging niet zo soepel, heel houterig en niet zo vlot... Maar goed is de eerste keer natuurlijk,en we gaan volgende weer het weer opnieuw proberen en de week erna even een half uurtje van te voren oefenen voor de turns etc.. want dat heeft hij anders aangeleerd op de vorige dansschool. Sommige dansen nog wel met Frank gedanst en wat was dat heerlijk . Helaas is dat nu over . Vonden het allebei jammer maar ja. Kan moeilijk zeggen van stop met je wedstrijdpartner en laat mij dan met jou wedstrijden dansen . Ach ja, als het niet lukt met mijn nieuwe danspartner kon ik altijd op Frank weer terugvallen dus dat is wel fijn.
Zo he he, ik zit. Even lekker met een glas water en 2 boterhammen. Ik had even een peper in mijn reet op de een of andere manier want het is nu 9.35 en ik heb al: De vaatwasser uitgeruimd kattenbak schoongemaakt Toilet boven schoongemaakt Badkamer schoongemaakt Slaapkamer gestoft Karsten in bad gezet Opgeruimd Tafels afgenomen Beneden gezogen Ik haal zo Karsten uit bad en dan vind ik het wel weer even gezegend voor wat betreft het hh.
Ik snap het wel hoor. Ik zou het bespreekbaar maken bij je leidinggevende want zo hebben jullie ook meer werkdruk en je lg heeft er ook niks aan dat jullie in de ziektewet belanden omdat jullie overwerkt zijn. Had dan ff gebeld dan had ik je even naar huis gebracht.
@daantje: jammer dat het niet meer met je oude partner kon. misschien moet deze er nog ff in komen. heb vanmorgen heerlijk tot 9 uur geslapen. daar knap ik wel van op zeg. vanmiddag naar de gyn. ben heel benieuwd.