hihi de dames zijn hel serieus hun rijstwafels in de pannetjes aan het bakken. ivy draaide m zelfs netjes om. ow hij is klaar roept ze, aan tafel mama
hmmtwijfel ff. ivy wil douchen met aelinn ipv in bad maar staat er dan niet eentje kou te lijden? je kan niet tegelijk onder de straal. denk dat ik toch het bad maar optuig
Heb ze hier ook wel eens met z'n 2en tegelijk onder de douche gehad. Valt reuze mee hoor met de kou, is eerder als ze nat door de gang zouden moeten. Je staat toch niet buiten.
Gewoon lekker met zn tweetjes laten douchen Hier een mwoah nacht gehad.. Mijn lg zei gister al dat ik wel lekker thuis mocht blijven.. Dus rond 9 uur de meiden weg gebracht en ik ga even lekker aan knooien in het hh.. Even was opvouwen en wat dingetjes uitzoeken.. C.hris zijn zus belde net al hoe het met mij ging Zij lijkt hier zo sterk in te zijn!
Dat is vaak zo. Zij zit op dit moment in een roes en weet zich prima staande te houden en als de begrafenis achter de rug is en de rust is wedergekeerd komt vaak de klap voor de directe naasten.
Ik doe ze altijd samen in de douche, laat ze zitten in de douche bak en dan hurk ik er zelf bij met de sproeier in de hand. Als ik de een inzeep mag de ander de sproeier op zichzelf gericht houden en dan andersom, gaat hier heel goed!
tis hier rustig gebleven zie ik. Bezoekje aan de gyn gebracht vandaag dus. Achterwand is ernstig verzakt, erger nog dan de vorige keer. Voorwand en blaas ook wel wat verzakt maar nog geen operatie voor nodig. Kon gelijk door naar de opnameplanning en 20 februari ga ik onder het mes voor een achterwandplastiek. Zen heeft gelijk kantoor gebeld om te regelen dat hij thuis kan zijn de 6 weken dat ik niet mag tillen. Het enige waar we ontzettend mee in ons maag zitten is dat zorgverlof onbetaald is en dat als hij 2 weken niet vaart hij dan ook geen 2 weken verlof opbouwd en dan zou het dus om 4 onbetaalde weken gaan. Ze gaan van kantoor nog precies uitzoeken hoe en wat. Word ik wel een beetje onrustig van allemaal.
Fijn dat ze daar op het kantoor toch naar willen kijken....ik hoop dat er een goede oplossing kan komen! Heel veel sterkte alvast, want zo'n operatie is niet niks!
pfff hou op schei uit, zie er zo tegenop. Weet al zo lang dat dit moet gebeuren maar nu de datum bekend is voelt het ineens een heel stuk enger.
ik kan me er alles bij voorstellen....je hebt nog even om aan het idee te wennen en je er op voor te bereiden! *knuff*
hahaha, ik lig in een deuk .....mijn schoonzusje (en haar zusje) zitten bij TVOH als VIP's in het publiek....gewonnen kaartjes....stuur ik d'r net een sms'je "wel zwaaien hè" zonder afzender eronder, zonder daar verder over na te denken, krijg ik een sms terug "geen idee wie je bent, maar ik zal zwaaien"....heeft ze blijkbaar mijn nummer helemaal niet, hahaha...heb maar als hint "België" geschreven, toen wist ze het gelukkig wel . Ik rol echt van de bank van het lachen
brrr wil er helemaal niet over nadenken eigenlijk. Wat dat betreft is internet heel vervelend want ga toch dingen opzoeken en helaas lees je dan vooral de complicatieverhalen.