Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suc6 maar je krijgt toch niet gelijk de uitslag?;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Sluit ik me helemaal bij aan!!!!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dat denk ik ook niet....ik wacht het wel af ;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet niet wanneer Suus weer online komt maar ze vindt het vast niet erg als ik de uitslagen van gisteren vertel.

Met het small team zijn ze NEDERLANDS KAMPIOEN geworden en met het Pomteam 2e!!!!!!!:D
    Met beide teams hadden ze echt een hele strakke show en de uitslag was ook hoe ik het voorspelde n.a.v. wat ik gezien had.

Ben echt super trots op Suus.
    Het team had bijna het vertrouwen in haar opgezegd i.v.m. die clusters maar ze heeft gewoon dubbel en dwars bewezen dat ze met die clusters nog steeds op topniveau kan presteren. Dat kunnen ze iig niet meer als smoesje gebruiken.:p

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hihi krijg gewoon weer kippenvel als ik t terug lees. ben wel heel erg moe en de kids ook maar ik ben toch wel trots hoor op t resultaat. en we hebben met t pomteam gewoon de europees kampioen van vorig jaar dubbel en dwars verslagen:p die 2de plaats met de poms voelt voor ons als een dik verdiende 1ste plaats!:) de trainsters stonden te huilen van geluk na afloop dus dat is een geslaagd optreden geweest:D

gister waren de filmpje van explosion en heavy metol geupload dus die wilde ik even terug zien loopt de muziek op goede snelheid maar de shows worden allebei in slowmotion afgespeeld:x en ik was zo nieuwsgierig net zoals zo vele als mij haha.

ik heb vandaag lekker mogen uitslapen van de kinderen. Max werd om 09.00 uur wakker dus die heb ik bij me gepakt en toen werden we om 11.15 uur wakker gemaakt door Nikita.
    Zo leuk senn. Nikita heeft t nog steeds over dat ze mocht meedansen. haha zo lief en blijft maar de "kiwi"doen :D

ga nu ff lekker eten met mijn 2 boefjes en dan maar eens aan t echt leven beginnen maar mijn lijfje heeft er niet zo heel veel zin in:)

oh Edit: de filmpjes worden nu opnieuw geupload dus ik heb goede hoop dat ik vandaag toch nog de filmpjes goed kan terug kijken;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heel fijn, maar niet heus......ze zijn dus NIET geweest voor Joost zijn test:x:x:x. Zijn juf heeft er net nog gauw achteraan gebeld en kreeg te horen dat het doorgegeven was aan de zorgcoördinator.....en die heeft dus niks aan de juf laten weten.... Nu staat het voor volgende week dinsdag op de planning.;)

Heb wel nog weer een heel gesprek met de juf gehad.....ze vindt dat hij 'stil staat'....maar wel is zijn spraak heel erg vooruit gegaan. We hebben eigen samen de indruk dat het bij Joost echt een voor een is....dus als zijn spraak vooruit gaat, staat de rest stil (zo ziet het er nu iig uit). Tevens weet hij de meest eenvoudige dingen ineens niet meer, of die lukken hem niet. Waar de zakdoekjes staan, hoe de kraan open moet, waar hij zijn tas moet laten, etc.....waar dat nou weer vandaan komt??? ;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @Suus, van harte gefeliciteerd met het prachtige resultaat!!!!

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    #3928 Ramoontje, 16 jan 2012
    Laatst bewerkt: 16 jan 2012
    @Suus: ik drukte op FB op het verkeerde knopje ;), heb een nieuw verzoek gestuurd (aan Jeroen) ;).

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo lekker geregeld dan!:x

Wel raar dat de dingen die hij eerst wist nu niet meer weet of kan.
    Dat klopt niet hoor Ramoon.:)
    Karsten heeft het een keer met het woordje mama gehad dat hij deze een paar weken gezegd heeft en daarna een jaar niet meer maar dat is ook eigenlijk alles.;)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het rare is ook gewoon dat hij dat soort dingen thuis wel gewoon allemaal doet/weet/kan. Maar zijn spraak gaat met sprongen vooruit, dus het kan natuurlijk wel zijn, dat al zijn aandacht en concentratie daar ligt. En hij is op het moment heel er van "lukke / wille / kanne niet) ;).
    We zien wel, ik maak me er niet zo druk over.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Thuis doet hij dat dus wel, gelukkig maar.:)

Fijn zeg dat zijn spraak zo vooruit gaat.
    Is hij echt nog bij de 2 woorden zinnetjes of heeft hij ze ook al met 3 woorden?

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    3 of meer woorden ;), vanochtend nog toen hij zijn vriendje aan zag komen "Mama, L**** is er wel" en net "Mama, Joost kanne niet bij" dus dat gaat echt met grote sprongen ineens vooruit.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wauw goed hoor.:)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    komt allemaal goed (met mijn) schatje! :D

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Uiteindelijk wel, kijk maar naar Sven.;)

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    daarom, en daar hou ik me aan vast ;).

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nadeel van zo'n gesprek aan de poort tussen de middag, is dat er zo weinig tijd overblijft voor de boterhammen, 't is alweer bijna tijd om terug naar school te gaan. Ik ga maar eens kijken hoever Joost is, dan kan die nog een schone luier aankrijgen en dan kunnen we weer op pad. Tot later!!!

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Suus: wat een geweldige uitslag!

Ramoon: jeetje hadden ze dat niet even kunnen laten weten!

De kids zijn bij mijn moeder. Heb thuis nog wat opgeruimd en gestofzuigd en nu even tijd voor mezelf..
    Alleen de stofzuiger is een beetje stuk, ofja de stang waar de slang aanzit. We hebben een dyson en die slang bestaat uit 2 stukken. Boven kun je hem uit elkaar halen en helemaal onderaan (zullen de meeste stofzuigers wel hebben denk ik), maar nu is bovenaan een stuk afgebroken van de pin die erin moet dus dat bovenste stuk schiet er steeds uit. Is zoo irritant..Misschien maar met tape vastplakken ofzo anders valt er niet te zuigen, elke keer als je de zuiger naar achter trekt valt dat ding eruit, of als je hem te ver naar voren duwt.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb je helemaal gelijk in. heb gelukkig vandaag ook best een goeie dag. het weer werkt ook goed mee.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow wat goed zeg! suus je kan beretrots op jezelf zijn!

Deel Deze Pagina