Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ramoon: Gefeliciteerd met je achter nichtje!
    Sann: Het is normaal dat je een keertje een slechte dag hebt hoor ;). Heb ik ook.. Maar je hebt toch al een paar dagen achter elkaar een goede dag gehad. Misschien gaat het morgen ook weer beter.

Hier heb ik vanmorgen heel wat was weggewerkt. 2 hele volle wasmanden weggestreken *schaam schaam*. Alleen die moeten nog opgeruimd worden maar daar heb ik nu even geen fut voor. Daarna was ik nog even met mijn moeder en finn naar de winkel geweest en toen ik terug kwam finn een boterham gegeven en naar bed gedaan en toen kon ik mika alweer halen van de psz. Nu even rust. Mika op de bank voor thomas de trein en ik even achter de laptop ;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Senn: ja ik ga met mijn nieuwe danspartner verder met brons.. Hij is er vanavond ook weer, hoop dat het nu beterder gaat dan vorige week. Verwacht volgende week wat eerder daar te moeten zijn omdat ze van te voren eerst nog even wat willen oefenen. Ben benieuwd.

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Bedoel dan meer dat HIJ nog wat moet oefenen om de basis dingen die bij ons anders zijn onder de knie te krijgen ;). Gelukkig komt frank vanavond ook zodat ik toch nog even met hem kan dansen ivm zaterdag.

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Na 14 dagen stresse, ellende en heel veel tranen vanwege een losse tand, is Rick er nu eindelijk van verlost!!!!! Zijn eerste "gat" is een feit! :D

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ... er zit alleen nog een soort van 'vliesje' in het gat, vraag me af of dat normaal is.... nou ja, dat zal wel. ;) Is wel een gek gezicht zo, hahaha, eens kijken of ik er straks een foto van mag maken ;) :D.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    joehoe! Gefeliciteerd Rick met het verlies van je 1ste tand! :D

7. Was ik ook weer ff...
    Drukke dagen achter de rug.. Nu even pas op de plaats..

Vanochtend lekker koffie gedronken bij een vrouw uit onze gemeente. Was erg gezellig :) Zijn we lekker heengelopen met plu en regenlaarsjes aan. Toen we daar weggingen, doorgelopen naar de C1000 en paar boodschapjes gedaan. Daarna lekker met omweg doorgelopen naar huis. Nu liggen beide meiden lekker op bed sinds een uurtje. Slapen beide sinds 3 kwartier ongeveer. Ff lekker rust...

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hahaha, dankjewel Daan (namens Rick)!

pfff....om 12 uur met ophalen weer aangesproken door de juf van Joost. Hij had een ander kindje gekrabt :$....da's helemaal niks voor hem, dus vraag me af of hij dat expres gedaan heeft of dat er wat aan vooraf gegaan is ;). Vervolgens weer een heel epistel dat het vandaag weer niet ging, hij is zo moe en zo dwars....hij heeft zelfs in de stromende regen buiten gestaan omdat ie niet mee naar binnen wilde komen, en ik zou hem vanmiddag beter thuis houden, want het was allemaal te veel. ;) Nou werkelijk waar ik kon wel huilen onderweg naar huis....wat moet ik daar nou toch mee, altijd en eeuwig dat negatieve.....:(. Heb net nog een gesprekje gehad met de juf van Rick om eens te vragen hoe hij dan 's middags bij haar in de klas is. Zij zei ook....hij is pas 3, hij kan natuurlijk nog niet mee met die groten, maar hij is wel vrolijk, soms wat stil, speelt het liefst met de trein (ja dat kennen we van hem :D), is helemaal niet lastig en kan opruimen als de beste!
    Ligt het nou aan mij of ligt het nou aan de juf van Joost....ik weet het niet meer hoor, weet alleen dat ik er toch wel een beetje verdrietig van wordt. :(:(:( Heb hem overigens wel thuis gehouden, want "ik hoeve niet school, ik wil mijn koek thuis eten"....dus voor deze keer ;). Maar van Rick zijn juf mag hij dus gewoon komen 's middags, geen enkel probleem.... was het maar vast volgend schooljaar....

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De meisjes lekker uitrusten en mama effe lekker mama-tijd! Groot gelijk. Redden jullie je een beetje?

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik had het met Maarit ook afgelopen 2 weken.
    Durfde bijna niks meer te eten en 's avonds haar bed uitkomen omdat haar tand zo zeer deed.

Nu is nummer 8 eruit en ben ik er even vanaf.:p

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben je alweer aan het werk/naar school geweest?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je zou bijna denken dat het aan haar ligt.;)
    Karsten heeft ook wel eens lelijk gedaan en is regelmatig dwars omdat hij nu een periode heeft van dwars zijn.
    En op het KDV zeggen ze heus niet houdt hem de middag maar thuis.;)
    Lijkt wel een onmacht bij haar.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk, ik heb t/m goud gedanst.:D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo zielig, en tranen met tuiten heeft ie gehuild als er per ongeluk wat tegenaankwam, maar ja....ik kon er toch echt nog niks mee.... Heb net effe gevoeld, maar de rest zit nog (muur)vast dus ik denk dat het voor dit moment even voorbij is ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dat thuishouden is meer omdat ze dan echt vindt dat hij moe is....die indruk geeft hij haar dan (en ik heb al 100x gezegd dat het duimen van Joost niks te maken heeft met moe zijn), maar nu was het ook echt huilen met ophalen, maar of dat nou door het krabincidentje kwam (omdat ik daar naar vroeg), door zijn bloedneus die hij even daarvoor gehad had (volgens de juf had hij in zijn neusje gepeuterd, maar dat heb ik 'm echt nog nooit zien doen :$;)).... of omdat ie moe was.... :(:(:(

Ik weet ook niet wat het is.....

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: wat stoer dat Rick zijn eerste tand eruit is, staat altijd zo wijs hè! En wat vervelend dat de juf weer zo negatief was. Ik vind eigenlijk dat je dat best eens mag aangeven naar haar of de zorgcoordinator, dat het je zeer doet dat er altijd alleen maar over het negatieve gesproken wordt. Wij zijn nu juist op school met een traject bezig waarin je juist vooral de positieve dingen bekijkt en een leerling daar vandaan probeert te stimuren. Lijkt me dat ze daar nog veel van moet leren!!!!
    Senn: hoe gaat het nu eigenlijk met Maarit in groep 3, heeft ze er nog een beetje uitdaging? Want ze kon toch al lezen voor ze er heen ging?
    Daantje: hopelijk gaat het vanavond wat beter met je nieuwe danspartner! En nee...wij wonen in de buurt van Rotterdam;)
    KK: fijn dat je even een ontspannen morgen gehad hebt, gaat het verder wel?
    Sann: jammer dat je vandaag een mindere dag hebt, maar je hebt toch maar flink wat positieve momenten gehad de laatste dagen. Super zeg!

Vanmorgen wel lekker gewerkt en een ouderbezoek afgelegd. Net even de was opgehangen, bedden verschoond en de kamer gestofd en geveegd. Nu even tijd voor mezelf.
    Kids liggen op bed, maar Arinde haal ik er over een half uurtje uit want ik had beloofd dat ze vanmiddag bij het buurmeisje mocht spelen en anders is het de moeite niet meer.
    Vanavond moeten we weer om 7 uur op school zijn, want het is schoonmaakavond. Druk weekje zo zeg!!! Ben ook benieuwd hoe Arinde het vanavond doet, want de oppas moet haar voor het eerst ook naar bed brengen. En dat vind ze eigenlijk maar niks;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat heb ik vorig jaar idd ook al eens aangegeven.....maar de juf staat niet zo open voor 'kritiek' zullen we maar zeggen. Maar ik heb me idd wel voorgenomen als ze morgen of volgende week weer met zo'n verhaal komt, ik wel eens ga vragen of er ook nog wat positiefs te melden is idd... Zeker nu ik van de juf van Rick dus wel positieve dingen hoor. Maar daar moet ik wel bij zeggen, dat zij natuurlijk de 4 en 5 jarigen heeft en Joost daar natuurlijk nog niet bij mee hoeft te kunnen, terwijl hij in zijn eigen klasje bij de oudste kleuters hoort.... En tegelijkertijd ZIE ik zelf ook wel dat het altijd Joost is die achter blijft, die niet binnen wil gaan, etc....maar soms zou ik ook wel eens een vlieg aan de muur in de klas willen zijn...;)
    De juf is ook zo tegenstrijdig....hij is zó moeilijk en zó dwars en in de volgende zin is het van "ja, maar hij is natuurlijk nog maar een peuter".....en als ik dan zeg "soms zou ik wel eens een rol behang willen om 'm achter te plakken", dan kijkt ze me aan alsof ik ik weet niet wat zeg;).
    En als je hem dan nu al vanaf half 2 lief ziet spelen met zijn trein, hele verhalen houdt ie....hij zit gewoon al bijna 1,5 uur heel lief alleen te spelen!!! :)

Jij hebt maar een druk weekje zo zeg, idd! Succes met poetsen vanavond en succes voor de oppas! ;)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oh en wat Rick zijn tand betreft....ik moet wel effe wennen hoor.... moest er eerst aan wennen dat het er zo anders uitzag met die losse tand (net een heel ander smoeltje)....en nu heeft ie gewoone een 'gat' :D, maar dat zal wel snel genoeg wennen, hahaha

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Daantje: hopen maar dat het een beetje went met je nieuwe danspartner, anders lijkt me dat best lastig als je niks met elkaar hebt. Dat weet ik hoor dat een slechte dag heel normaal is maar dat neemt niet weg dat ik me dan toch heel slecht voel. Het is ook niet zo dat ik zeg ojee ik ben weer terug bij af hoor. Gewoon een slechte dag. Niks meer, niks minder.
    @KK: ben je een beetje bijgekomen? Lekker dat jullie gezellig op de koffie geweest zijn. Wat heerlijk dat bij jou allebei de meiden nog slapen.
    @Ramoontje: joepieeeee wat goed Rick zn eerste tand er uit. Komt de tandenfee ook bij jullie denk je? Hmm, ik vind de juf van Joost ook wel erg negatief hoor en als hij bij die andere juf zo totaal anders is dan zou je toch zeggen dat het probleem niet alleen bij Joost ligt. Tijd voor een gesprekje?
    @Senn: wow Maarit al 8 tanden er uit. Veel al hoor. Fijn Karsten in een dwarse periode.
    Linnielin: succes met de schoonmaak. ben benieuwd hoe het dan gaat met gaan slapen vanavond. Hier was het met de buurman toen geen probleem. Ivy probeerde het even waar te nemen maar is gewoon lekker gaan slapen uiteindelijk.

Heb net achter het bezwaar aangebeld wat ik half december gestuurd heb op die waterschapsrekening voor mn pa zn huis. Hebben ze niks ontvangen:x Ga ik net de brief zoeken op de laptop om m nog een keer uit te draaien, brief foetsie. Snap er geen donder van, weet zeker dat ie er op stond. Kan ik weer een nieuwe gaan opstellen. Alleen toen had ik alles er net over gesproken dus wist precies hoe ik het moest formuleren en nu weet ik dat niet zo goed meer. Fijn.
    Met de pit nog erover gehad dat dit mn eerste slechte dag is na 3 goeie dagen en dat dat best wel een goeie score is. Daar kan ik dan ondanks de slechte dag toch best wel blij mee zijn:)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    We zullen het merken of de tandenfee ons huisje hier kan vinden ;).

Tja een gesprekje met de juf....weet niet of dat op dit moment zo'n goed idee is.... Ik wacht igg tot na de test en misschien wel tot na de uitslag van het onderzoek, dan heb ik wat concreets om over te praten en dan moeten we toch om de tafel.
    Wil ook niet dat het zich tegen Joost keert zeg maar, wil er ook niet te veel in meegaan (in wat de juf allemaal aanhaalt) en da's soms best moeilijk, juist omdát ik weet dat hij zo moeilijk kan zijn....dus ik laat het nu maar eventjes rusten.;);)

Vervelend dat je bezwaarbrief niet aangekomen is en ook nog eens foetsie is. Ik maak altijd een kopie of een extra uitdraai van dat soort verstuurde brieven, de computer kan ook eens crashen ;).

Deel Deze Pagina