ben benieuwd hoe jullie dat allemaal gaan ervaren, als ze straks naar school gaan.....ik weet al een jaar lang niet beter
ja t kan maar geregeld zijn. ik vond t ook fijn dat Jeroen mee ging toen we de school gingen uitkiezen, al was de keus snel gemaakt omdat de andere 2 katholieke scholen zijn met bijbelstudie en dat is niet echt ons ding en daarnaast leek Nikita ook erg op haar gemak in de klassen toen we aan t kijken waren en dat is ook een hoop waard natuurlijk
hihi. ik denk dat ik t als erg prettig ga ervaren geen ruzie en strijd meer onderling, Nikita onder haar leeftijds genootjes met misschien nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en ik merk nu al dat ik meer kan doen als zij weg is naar de psz dus laat staan als ze straks 3 hele dagen weg is en 2 halve dagen
nou ik ga ff schoenen aantrekken bij maxje en dat richting Nikita om haar op te halen. ben benieuwd hoe ze t heeft gehad
haha hoe raad je t zo. moest helemaal huilen toen ze mee moest haha en volgens mij is ze ook doodmoe want ze zit met een verlept bekkie op te bank uhh op te snuiven
Ha meiden, Heb de laatste dagen alleen maar meegelezen maar heb eigenlijk maar weinig onthouden! Wat school betreft: ik kijk er ook best naar uit dat Arinde straks naar school gaat...die is het gewoon echt zat thuis en inderdaad hier ook de hele dag 'geklier' met Joucke...dus voor ons allemaal zou het een hoop rust geven en voor haar een heerlijke uitdaging. (al vind ik het aan de andere kant ook wel weer jammer hoor, dat ze zoveel moeten....want denk dat ik haar stiekem ook wel heel erg ga missen) Hier ligt Arinde nu lekker op bed, hoop dat ze even een poos slaapt want gisteren was ze 's middags niet te genieten!!! Joucke zit al lekker 3 kwartier in de box te spelen en vermaakt zich prima...hij staat sinds deze week heel vaak los en zet ook af en toe zijn eerste losse stapjes!!!!! Verder eigenlijk geen nieuws hier
hihi ja precies. ze was ook echt aan t stampvoeten van boosheid omdat ze echt wegmoest ze ligt nu uitgeput in bed.
oh nog ff jullie wijsheid nodig. Max krijgt een hoektandje door met natuurlijk weer flink zure ontlasting waardoor hij echt open, kapotte en vurige billen heeft. hij gilt t al uit van de pijn als zn broek uitgaat en verschonen, wat gebeuren moet, is echt een zware opgaaf voor mijn mama-hartje omdat ik weet dat hij zo zeer heeft hebben jullie DE tip om zo snel mogelijk van die zere billen af te komen? billendoekjes gebruik ik nu niet maar een washand met lekker koud water. ook smeer ik zn billen nu in met vaseline. sluit wel af maar zo komt zn urine niet op die plekken. wat kan ik nog meer doen?? dus kom maar op. ik sta voor alles open nu
Oei, dat is niet zo lekker! Je leest/hoort vaak dat ze maizena erop doen, maar dan ademt het natuurlijk niet meer! Maar misschien even doen om de ergste pijn eraf te halen? Verder weet ik het ook niet...heb er nog geen ervaring mee gehad!
Hier een lekker rustig middagje. Joucke heeft heerlijk een poos in de box gespeeld en ligt nu ook op bed. Arinde slaapt ook nog steeds en die laat ik maar lekker liggen, want morgen moet ze er toch weer op tijd uit omdat ik moet werken. Ik heb wat voor school kunnen doen, foto's van fototoestel op de pc gezet en een beetje gecomputerd. Ga nu even op de bank een boekje lezen....relaxed!!
Als ik daar vanuit mijn ervaring kijk, wen je daar heel snel aan en zit je al gauw in het school ritme. Ik kan niet wachten dat Karsten naar school gaat. Niet omdat ik hem de deur uit wil hebben maar het is zoveel praktischer met afspraken enzo.
ja ik hoor en lees ook overal maizena en ik had een tip gelezen an geklopt eiwit. die staat nu in de koeling te wachten voor luierwissel ik hoop alleen zo voor hem dat t minder wordt want dit is wel erg zielig
Ja dat geloof ik ook wel hoor! En voor jou is het natuurlijk de laatste dus heb je echt je handen vrij! Eten ze bij jou tussen de middag op school of thuis, want dat scheelt toch ook nog wel! Hier eten ze thuis, dus je morgen is wel snel om!