Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ben benieuwd hoe jullie dat allemaal gaan ervaren, als ze straks naar school gaan.....ik weet al een jaar lang niet beter ;):D:cool:

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    ja t kan maar geregeld zijn. ik vond t ook fijn dat Jeroen mee ging toen we de school gingen uitkiezen, al was de keus snel gemaakt omdat de andere 2 katholieke scholen zijn met bijbelstudie en dat is niet echt ons ding:)
    en daarnaast leek Nikita ook erg op haar gemak in de klassen toen we aan t kijken waren en dat is ook een hoop waard natuurlijk;)

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    hihi. ik denk dat ik t als erg prettig ga ervaren:) geen ruzie en strijd meer onderling, Nikita onder haar leeftijds genootjes met misschien nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en ik merk nu al dat ik meer kan doen als zij weg is naar de psz dus laat staan als ze straks 3 hele dagen weg is en 2 halve dagen;)

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    nou ik ga ff schoenen aantrekken bij maxje en dat richting Nikita om haar op te halen. ben benieuwd hoe ze t heeft gehad:cool:

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    je hebt straks een zee van tijd en Max krijgt heel veel Max-tijd ;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    die wil vast niet mee naar huis :p

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    haha hoe raad je t zo. moest helemaal huilen toen ze mee moest haha:):D
    en volgens mij is ze ook doodmoe want ze zit met een verlept bekkie op te bank uhh op te snuiven:D

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Heb de laatste dagen alleen maar meegelezen maar heb eigenlijk maar weinig onthouden!

Wat school betreft: ik kijk er ook best naar uit dat Arinde straks naar school gaat...die is het gewoon echt zat thuis en inderdaad hier ook de hele dag 'geklier' met Joucke...dus voor ons allemaal zou het een hoop rust geven en voor haar een heerlijke uitdaging. (al vind ik het aan de andere kant ook wel weer jammer hoor, dat ze zoveel moeten....want denk dat ik haar stiekem ook wel heel erg ga missen:))

Hier ligt Arinde nu lekker op bed, hoop dat ze even een poos slaapt want gisteren was ze 's middags niet te genieten!!!
    Joucke zit al lekker 3 kwartier in de box te spelen en vermaakt zich prima...hij staat sinds deze week heel vaak los en zet ook af en toe zijn eerste losse stapjes!!!!!:)

Verder eigenlijk geen nieuws hier;)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad!!!!!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beter huilen omdat ze niet mee naar huis wilt dan bij het afscheid nemen als jij daar weggaat.;)

11. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    hihi ja precies. ze was ook echt aan t stampvoeten van boosheid omdat ze echt wegmoest:D ze ligt nu uitgeput in bed.

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland
    oh nog ff jullie wijsheid nodig.

Max krijgt een hoektandje door met natuurlijk weer flink zure ontlasting waardoor hij echt open, kapotte en vurige billen heeft. hij gilt t al uit van de pijn als zn broek uitgaat en verschonen, wat gebeuren moet, is echt een zware opgaaf voor mijn mama-hartje omdat ik weet dat hij zo zeer heeft:(

hebben jullie DE tip om zo snel mogelijk van die zere billen af te komen?
    billendoekjes gebruik ik nu niet maar een washand met lekker koud water. ook smeer ik zn billen nu in met vaseline. sluit wel af maar zo komt zn urine niet op die plekken. wat kan ik nog meer doen?? dus kom maar op. ik sta voor alles open nu:p

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zeg!! Die zal vast wel een poosje slapen;)

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei, dat is niet zo lekker!
    Je leest/hoort vaak dat ze maizena erop doen, maar dan ademt het natuurlijk niet meer! Maar misschien even doen om de ergste pijn eraf te halen?
    Verder weet ik het ook niet...heb er nog geen ervaring mee gehad!

15. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een lekker rustig middagje. Joucke heeft heerlijk een poos in de box gespeeld en ligt nu ook op bed. Arinde slaapt ook nog steeds en die laat ik maar lekker liggen, want morgen moet ze er toch weer op tijd uit omdat ik moet werken.
    Ik heb wat voor school kunnen doen, foto's van fototoestel op de pc gezet en een beetje gecomputerd.

Ga nu even op de bank een boekje lezen....relaxed!!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als ik daar vanuit mijn ervaring kijk, wen je daar heel snel aan en zit je al gauw in het school ritme.
    Ik kan niet wachten dat Karsten naar school gaat.
    Niet omdat ik hem de deur uit wil hebben maar het is zoveel praktischer met afspraken enzo.:)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.822
    872
    113
    Noord Holland

ja ik hoor en lees ook overal maizena en ik had een tip gelezen an geklopt eiwit. die staat nu in de koeling te wachten voor luierwissel;)

ik hoop alleen zo voor hem dat t minder wordt want dit is wel erg zielig:(

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat geloof ik ook wel hoor! En voor jou is het natuurlijk de laatste dus heb je echt je handen vrij!
    Eten ze bij jou tussen de middag op school of thuis, want dat scheelt toch ook nog wel! Hier eten ze thuis, dus je morgen is wel snel om!

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zal een lekker geklodder worden:p

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Bij Rick en Joost werkt(e) de Bepanthen zalf echt het allerbeste van alles....

Deel Deze Pagina