Maarit eet op maandag, woensdag en vrijdag thuis. Op dinsdag en donderdag blijft ze over omdat wij allebei dan werken. Sven blijft sowieso over omdat de school te ver is.
Maizena zat idd ook in het zalfje dat ik laatst van de dokter kreeg toen ik die huidinfectie tussen m'n billen had. Dat zorgde idd voor een klein filmlaagje over de wondjes, daardoor kon de huid nog wel ademen maar kreeg de wond toch rust
Was ik ook weer eventjes.. Vanmiddag werd ik gebeld omdat M.ausje 39.5 had. Dus c.hris zijn ouders hebben haar opgehaald.. Vanavond had ze 39.7 en ging ook direct liggen in bedje toen we haar naar bed brachten. Terwijl ze normaal gaat klieren
Danielle Tillemans Phoe wat een vermoeiende nacht! Denk je eens 'optijd' naar bed te gaan, begint er eentje om half 1 te brullen om pas tegen 4 uur te gaan slapen. Na het eea uitgesloten te hebben toch maar terug in zijn eigen bedje waar hij het dus echt niet mee eens was valt hij eindelijk in slaap. Om 3 uur dacht de ander dat het toch wel gezellig was bij mama in bed, maar mama had nog geen oog dicht gedaan, dus dan kom maar het bed in en slapen! Om 5 uur: 'mama ik heb gepoept', hup het bed uit en de pamper uit even alles schoonmaken en weer hup het bed in om om 7 uur gewekt te worden weer van een huilende Finn.. pfff zeer vermoeiend hoor .
Ff snel want moet opschieten @ suus: geen vaseline er op doen hoor. Die wondjes moet lucht bij om te genezen en met vaseline sluit je het af. Bepanthen werkt hier goed. De restreageer ik vanmiddag ff. Straks gesprek met arbo en leidinggevende. Ben zenuwachtig.
Was ik weer ff snel. E.smée was vanochtend pas om 8 uur wakker.. Heerlijk! Toen had ik M.aus nog niet gehoord.. Dus liep rond 9 uur wel even met adem ingehouden haar kamer op, vond het best eng ofzo Lag ze daar met knalrode wangetjes te slapen Dus meegenomen naar beneden en getempt. 40.3! Dus even goed in de gaten houden vandaag.. Ze heeft wel gelijk een zetpil gehad, want ze trilde gewoon van het ziekzijn... Nu ligt ze naast me op de bank op een dekentje.. E.smée is gelukkig heel lief voor haar
Pffff......dan is ze idd erg ziek , en moet dat kleine lijfje hard werken! Hopelijk knapt ze vandaag weer op. Wel fijn dat E.smée zo lief voor haar is.