Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik ga finn maar eens naar bed doen, hopelijk gaat ie een aantal uur tukken.

2. Net M.aus maar in bed gelegd.Ze is echt ziek. zat de hele tijd bij mij op schoot tv te kijken. Ineens draait ze zich om en gaat tegen me aan liggen slapen! Dat is niks voor haar. Ademt ook erg snel en rochelt en hoest ook. Hopen dat er geen longontsteking aan zit te komen :(

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oei oei, klinkt niet goed. Heel veel beterschap!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kun jij ook nog bijtanken?:(

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat snelle ademen komt omdat de koort zo hoog is.:(
    Arm schaapje.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @KK: hoe is het nu met M.ausje??? Ik hoop dat het slaapje haar goed gedaan heeft, of nog doet. Knuff iig voor M.aus!

@Sann: hoe is het gesprek gegaan?

Hier een rustige ochtend gehad. Beetje gerommeld in huis en daarna gezellig koffie gedronken met mijn ouders. Die zijn nu weer naar huis, dus ik heb nog effe een paar uurtjes voor mezelf ;).

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Helaas, tegen de tijd dat ik even kon gaan liggen was Finn alweer wakker :(.

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: beterschap voor M.aus. arm moppie

Sorry dat ik verder niet reageer. Kan me ff niet zo goed concentreren dus weet na het lezen geen moer meer. Lukt ook niet als Zen tussendoor de hele tijd boos loopt te doen omdat ik vanmorgen niet voor mezelf opgekomen ben. Mn gesprek verliep niet zo super. Had er net zo goed niet bij kunnen zitten want er is van alles afgesproken en beslist zonder dat ik er iets over te zeggen had. Volgende week ga ik 1 keer en dan de week er op 2 keer. 1 keer daarvan als Zen nog thuis is op maandag en dan ook nog op vrijdag als Zen dus inmiddels weg is. De week daarna ook 2 keer en dan ff niks vanwege de operatie. Het maakte geen ene klote uit wat ik zei, Zelfs de tijd van 3 weken niet werken die de gyn aangaf meent die l*l beter te weten want 2 weken kon ook wel. En de manier waarop hij over een pnd praatte denk ik dat ik me dus gewoon maar een beetje aanstel.:x:x:x
    Inmiddels terwijl ik dit bericht typte een mail aan mn leidinggevende gestuurd wat ik van het gesprek vond.

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sann: hoe is je gesprek gegaan? Ik hoop dat het een positief gesprek was, waarin ze ook naar jou geluisterd hebben! Hoe was het trouwens gisteren bij de gastouder gegaan, deed Aelinn het al wat beter?
    KK: beterschap voor M.ausje...klinkt als een flinke griep, hopelijk wordt het geen longontsteking! Dikke knuffel!
    Daantje: dat is ook geen lekkere nacht zeg! Hopelijk kun je er vanavond weer bijtijds in!
    Ramoontje: gezellig morgentje dus!
    Senn: goed hoor, dat je je gezicht laat zien op zulke bijeenkomsten...wat dat betreft vind ik jou echt een gemotiveerde kracht.....dus nu maar hopen dat dat op je werk ook opvalt!!!

Hier vanmorgen de eerste toets bij de kinderen afgerond. Zo even de gegevens invoeren in de pc, dan is dat ook weer klaar. Volgende week beginnen we dan met de 'taaltoets'. Kids liggen weer op bed dus ik ga zo nog even wat schoolwerk doen, daar heb ik dan altijd lekker even de tijd voor.

Die Joucke blijft ook steeds weer verbazen hoor: vanmorgen zat hij opeens bovenop Arinde haar tafeltje! Er naast staat haar boekenmand en daar was hij dus op gaan staan en was hij zo bovenop het tafeltje geklommen. En net klom hij helemaal zelf de trap op naar boven!!!!

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jakkie zeg...wanneer luisteren ze eens naar je:x
    En dat ze je geeneens laten herstellen na de operatie!!! Dat zou ik dus echt niet accepteren hoor!!!

Jammer dat Zen nu ook nog zo reageert...maar waarschijnlijk is hij gewoon zo teleurgesteld dat ze jou niet serieus nemen:(

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat je haar duidelijk verstaan hebt gegeven in je mail dat je niet over het gesprek te spreken bent.:cool:

Mag ik vragen waarom Zen niet met je is meegegaan?:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mijn huidige chef ziet mijn ambitie alleen is hij ook gebonden aan de beperkingen.:(
    Maar ik heb vandaag in ieder geval mijn opleiding geregeld.
    Op 5 november ga ik starten met de basis opleiding opsporing. Daarvoor afgaand krijg ik nog een week BVH training en dat is een training om met een bepaald mutatie systeem te kunnen werken.
    De opleiding (het schoolse gedeelte) kan ik in Gorinchem doen en dat is een stuk dichter bij dan Drachten of Sevenum.:p

Een klein klimaapje is Joucke.:D

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je dat geregeld hebt! Dat geeft je weer even wat nieuwe energie denk ik!
    Alleen duurt het nog even;)

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja duurt idd nog wel even zeker omdat ik er eigenlijk in mei/juni mee wilde beginnen.:)

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ja in de mail heb ik in nette bewoording wel duidelijk gezegd wat ik van de hele gang van zaken vind. Is niet echt in me opgekomen om zen mee te nemen:)

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Fijn dat dat geregeld. Is. Kun je er nog lang naar uitkijken

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senn: dat duurt inderdaad nog lang, zeker als je je ingesteld had op eerder;)
    Sann: goed dat je het even aangegeven hebt naar je leidinggevende, ben benieuwd of ze er wat mee doet!

Hier even lekker wat voor school kunnen doen, allemaal kleine dingetjes afgerond.
    Nu is het buurmeisje bij Arinde aan het spelen en zitten ze samen op de bank boekjes te lezen (Arinde vindt het op het moment maar niks als kinderen met haar speelgoed spelen, dus stelde ze voor om maar boekjes te gaan lezen....lekker veilig;):)).
    Joucke slaapt nog...hoop niet dat hij ziek gaat worden, want normaal slaapt hij nooit zo lang en hij wilde vanmiddag ook niet eten terwijl hij normaal juist heel goed eet...en toen ik hem naar bed bracht spuugde hij ook....even afwachten dus;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien een idee voor een volgende keer.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Oei, idd even afwachten.
    Hij is toch pas nog ziek geweest?;)

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de kerstvakantie heeft hij de waterpokken gehad, daarna nog een klein griepje en natuurlijk zijn bacterie van de bult. Maar goed....misschien valt het mee;)

Deel Deze Pagina