Was ik ook weer eventjes.. Arm poppie heeft nog steeds 40.0. Vanavond even aankijken, anders ga ik zo naar de HAP of morgen gaat C.hris dan met haar naar de dokter toe.. Dit is ook niet wat.. Ze is totaal zichzelf niet
Ik ga kijken of ik morgen een afspraak kan krijgen voor Karsten bij de ha. Had hij een paar weken geleden een ab kuurtje gehad maar dat lelijke hoestje is weer terug. Vandaag ook weer 7x dun gepoept op het KDV, hij klaagt dat hij moe is en hij eet nog niet de helft van wat hij normaal doet. Het kdv zei dat hij misschien verstopt zit. Dat zou ook verklaren waarom hij zo weinig eet, en van die kleine beetjes dun poept. En door het hoesten s's nachts slaapt hij minder goed waardoor hij moeier is. Sterkte KK als je straks nog naar de HAP gaat.
Hier hadden we vanmiddag 2 onfortuinlijke botsers op school. Een (ouder) vriendje van Rick en een van zijn klasgenootjes....botsten ontieglijk hard met de hoofden tegen elkaar...gevolg: 1 manneke met 8 hechtingen en het andere (vriendje van Rick) 6 onderhuidse en 10 normale hechtingen, een serie zwaluwstaartjes erbij nog en een wekadvies..... (hij is achterover gevallen na de botsing en toen ook nog eens met zijn achterhoofd tegen de muur terecht gekomen, waarschijnlijk ook buiten bewust zijn geweest, weet zelf ook nergens meer van). Arme vriendjes toch ....een ongeluk zit in een klein hoekje, of zoals in dit geval om een hoekje
Nou, het lijkt alles mee te vallen. Hij heeft gewoon lekker van half 2 tot half 6 op bed gelegen en heeft prima gegeten en is nu weer de gezelligheid zelf! Had gewoon zin in zijn bed denk ik
Pfff...dat is ook niet lekker zeg! Als je het niet vertrouwd inderdaad maar zo naar de HAP en anders morgen gewoon naar de HA! Hopelijk is het niet nodig en kikkert ze weer snel op! Beterschap!
Dan zou ik inderdaad maar even langs de HA gaan! Wie weet zit er toch weer iets te wringen en heeft hij weer een kuurtje nodig!
Hier een rustig avondje voor de boeg. Manlief gaat even kijken of hij skype op beide laptops gedownload krijgt, want over 2 weken gaat hij weer naar Rusland en is het wel fijn als het nu wel lukt! Ik ga dus maar even boven op de pc. Heb vanmiddag al lekker veel voor school kunnen doen, dus ik ga maar eens even inspiratie op doen voor een nieuwe taart. Moet over 3 weken een taart voor mn schoonzusje maken. Mag zelf weten wat ik ga doen en ik wilde graag nog eens een tastaart maken. En omdat schoonzusje een fervent korfbalspeelster is wil ik dus een sporttas maken in de kleuren van haar club. Ben benieuwd of het gaat lukken
Toen mijn vriendin belde hoorde ik beide jongens op de achtergrond in de auto kermen van de pijn..... Als je de foto's ziet....brrrr......alles onder het bloed en je keek bij de een dus ook idd echt zo op het bod, bleghhh. Hij had ook medicijnen tegen de misselijkheid gekregen....ben benieuwd hoe het nu met 'm gaat, want die zullen wel uitgewerkt zijn nu. Alle kindjes op school waren erg geschrokken....en de juffen eigenlijk niet minder. Gelukkig heeft mijn vriendin d'r verpleegkunde achtergrond dus die blijft altijd de rust zelf (zet gewoon de knop om, ook al gaat het om d'r eigen kind).
foto liegt er ook niet om.... En de arts in het ziekenhuis zei al dat je dit waarschijnlijk wel bleef zien...
Pfff.. jeetje zeg Ramoontje! Bah! Hier M.ausje vanavond met 40.6 op bed gedaan Half 11 gaan we tempen en dan ga ik de HAP bellen voor advies.. Ze ligt nu gelukkig te slapen, maar het arme meisje is errug ziek... Wat eraan mankeert weet ik niet.. Als ik vraag of ze pijn heeft, zegt ze dat haar zijkant + nekje pijn doet... Even in de gaten houden en vanavond direct bellen als de koorts nog zo hoog is denk ik.. Ze kan gelukkig nog wel gewoon haar nekje buigen en draaien...
Arme meid!!! Ik hoop dat de koorts straks niet nog hoger is! Dikke knuffel voor jullie allemaal....want voor jullie is dit ook niet fijn!