Hoort bij het proces, heeft Karsten ook gehad. Net nog, alleen dan niet overstuur of zo. Hij moest plassen dus ik luier af, en hij rent naar de wc. Komen we terug zegt hij ik heb op de grond gepoept. Lag er een klein flatsje diarree. Hij schrok meer toen we van de week in de Bart Smit waren. Toen druk hij op een knopje van speelgoed en dat stuk speelgoed begon een liedje te zingen en hij helemaal in tranen.
Hmm... maar eens even kijken hoe we het morgen gaan doen.. M.ausje had net alweer 39.9 koorts.. Hoop toch echt wel dat het morgen wat beter is.. Moeten allebei werken namelijk.. Mijn zus ook, mijn moeder past al op... Pfff.. en c.hris zijn ouders wil ik niet de hele dag belasten met een ziek meisje...
Vanmorgen toen ik Finn ophaalde eigenlijk niks gemerkt totdat ik zijn pamper ging verschonen. Hij zat van boven tot onder helemaal onder de diarree . Dus hup naar boven onder de douche en in de pamper zat gewoon een 'plasje' diarree blegh. Stond op het punt om te braken maar kon het gelukkig net binnen houden. Finn helemaal afgespoelt en afgesopt . En nu zitten ze samen in bad . Zelf ben ik er echt niet lekker aan.. Ook aan de race en ben gewoon aan het wachten totdat het er van boven ook uit komt. Wordt er gewoon simpel van zeg!
@kk: hoe is het met m.aureen? Ben met ivy beneden. Breng haar zo naar de psz en ga dan door naar mn werk en tussendoor. Ook ff naar de anesthesist. Moet dus gaan bedenken of ik narcose of ruggenprik wil. Pff lastig hoor
vandaag stakingsdag in België... De kleuterjuffen zijn er niet, maar de jongens wilden gewoon naar school. Gelukkig waren er meer die gewoon wilden gaan...ze zitten nu bij het eerste en tweede in de klas en gaan leuke dingen doen. (vanaf 6 jaar zijn ze immers schoolplichtig hier en die juffen zijn er dus wel). Joost was de enige van de kleine kleutertjes maar vond het wel best . Ben benieuwd om 12 uur.
Succes vandaag Sann, hoop dat het werken meevalt. En succes met maken van de keus voor narcose of ruggeprik...
hoi, ik heb vanmorgen eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! Ben zo blij! De uitgerekende datum is 09-09-2012! Ramoontje wel fijn dat de jongens het blijkbaar zo leuk vinden en graag naar school willen! Sann moeilijke keuze, heb je al weleens ruggeprik gehad? Hier 2 keer en echt het klinkt veel enger dan het daadwerkelijk is! KK hoe is het de kleinste? Heel lastig als je dan allebei moet werken en iedereen al bezet is! Daantje was jouw nacht wel beter als die van gisteren? liefs Nina
Nina gefeliciteerd! Hardstikke leuk! ik blijf naar de wc aan het rennen en wat eruit komt is alleen maar water . Voel me ook erg slapjes en heb me ziek gemeld van het werk. het lukt me ook niet om iets binnen te krijgen, staat me allemaal tegen en zodra ik ies binnen krijg komt het er ook weer van onder eruit
Fijn dat je een goede echo hebt gehad! De jongens gaat alle 2 echt heel graag naar school....sta er zelf ook van te kijken. Net zo als vandaag...bij een 'vreemde' juf in de klas, maar geen enkel probleem voor alle 2 niet!
Die plasjes ken ik ja. Hier vandaag een relatief rustig dag wat de race betreft. Het begint weer wat meer brij te worden. Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt.
O wat fijn zeg! En wat betreft 09-09 kan ik zeggen een zeer mooie dag om te bevallen. Is nl. de verjaardag van Sven. Hoe voel je je?
Dat wordt even alleen maar een beschuitje met een heel klein beetje jam of suiker en water. Even op rantsoen maar wel beter voor je darmen. Misschien kom je er dan wel een paar kilo lichter uit. Dat heb ik altijd als ik goed aan de race ben.
@Sann, ik begrijp dat je een keuze moet maken tussen narcose en ruggenprik? Ik vond een ruggeprik erg meevallen, nadeel is wel dat je een katheter krijgt omdat je blaas ook helemaal uitvalt. En zou je willen dat je voelt (maar dan zonder de pijn) dat je bij je binnen aan het werk zijn. Ik kon met de curettage ook kiezen voor een ruggeprik maar het idee dat ze dan zo bezig zijn en je er zo bij ligt hoefde voor mij niet zo. Laat mij maar lekker slapen. Bij de bevalling heb ik dus een ruggeprik gehad en de curettage heb ik gekozen voor algehele narcose.