Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier een druk dagje achter de rug.

Om 8.15 uur was Niels met Maarit bij de KNO arts omdat we het idee hebben dat ze niet zo goed kan horen. Er zat wel vocht achter haar ene trommelvlies maar de arts had meer het idee dat het door het seizoen komt. Dus eind april opnieuw naar laten kijken. Hij was ook geen voorstander van opnieuw buisjes op haar leeftijd.

Om 9.15 uur ben ik voor het eerst Zumba gaan doen. Sinds die tijd voel ik al de hele dag mijn rug dus ik denk dat ik morgen amper mijn bed uitkom.:cool: Maar vanavond heb ik nog een date met de fysio dus misschien kan hij mijn rug nog wat losser maken.

Om 14 uur een date bij de logopedist en om 15 uur alweer Maarit uit school halen en zij heeft een klasgenootje bij meegenomen.

Tussendoor ook nog allerlei zaken in huis geregeld dus nu zit ik even op mijn gat.;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij heeft zich prima vermaakt en vanmiddag heerlijk met de groten mee gecomputerd :D :D :D

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Niet zo heel super. Vond het doodvermoeiend en de collega lag me ook niet zo. Die ging me echt heel erg op fouten wijzen op een niet echt opbouwende manier

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @nina:wat fijn joh dat je echo goed was. Altijd weer mooi zo'n klein knipperlichtje.
    @kk:hoe gaat het met m.aus?
    @ramoontje: hoe was t bij piet piraat?fijn hoor dat de jongens zo graag naar school gaan.
    @Senn:haha nu voel je weer waar al jespieren zitten.ken dat zumba niet

werken viel me zwaar vandaag. Moeite om mn aandacht er bij te houden. Ben ook helemaal versleten zeg. Ook naar de anesthesist geweest. Allemachtig wat was dat een knappe vent. Als hij de ok doet blijf ik wakker:D. Maar goed heb gekozen voor een ruggenprik. Weet t alleen nog steeds niet zeker

5. Was ik ook even weer..

Met M.aus gaat het nog niet beter helaas.. Vandaag wel naar de opvang geweest en ging ook wel redelijk hoor ;) Ze zouden ook direct bellen als er wat was.. Alleen valt me op dat ze nu ook iets begint te kwijlen.. Ze wil bijna niet drinken en ook niet echt eten eigenlijk..
    Pff.. en dan vandaag ook een rare dag op het werk.. Man met hartaanval.. Op de behandeltafel.. Brr... heel apart even..

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De voorstelling was leuk! het was een 3D voorstelling, Joost begon heel stoer met zijn 3D bril op, Rick niet want die vond dat hij met zijn gewone bril beter zag ;)....en Joost heeft 'm bijna de hele voorstelling op gehad. Ik was heel even bang dat hij zou gaan huilen...op een gegeven moment zwom er een haai "over" ons heen (achtergrond in 3D tekenfilm), Rick schrok wel iets, maar Joost zat echt stijf in zijn stoel.....en begon daarna heel hard te lachen :D :D :D
    Was weer eens iets anders dan een theatervoorstelling met decorstukken. Wel jammer dat de zaal maar half vol zat (en dat was met de voorstelling ervoor ook zo heb ik begrepen).;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik denk dat het kwijlen, niet drinken en eten er een beetje bij hoort op dit moment....als je zo'n pijn in je keel hebt, wil je die het liefst helemaal niet belasten, al helemaal niet om te slikken.... Hopelijk gaat het heel gauw beter!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @kk: dat is wel normaal volgens mij. Doet natuurlijk zeer als er wat langs komt. Zielig.
    @ramoontje: stoere Joost. Best knap dat ie het niet eng vond.

Ging gisteren om 10 uur al naar bed maar ben nog steeds moe. Zen slaapt nog ff een uurtje want die had 2 keer bij een spokende ivy gelegen. Om 10 uur hebben we een afspraak bij school nr 2. Die van gisteren was heel positief dus ben benieuwd

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat helpt dan idd niet echt stimulerend.:cool:

Maar ik bedoelde eigenlijk met Ivy en het plassen zonder luier.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    De spierpijn valt reuze mee.:p

Enne hij kan wel knap zijn maar met dat groene pak aan, muts op en kapje voor zie je er toch weinig van.;):D

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is naar zeg. Heeft hij het wel overleefd?:(

Dat kwijlen is omdat ze natuurlijk niet wil slikken vanwege de keelpijn.:( Gaat het vandaag al iets beter?

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Of bedoelde Rick meer dat hij het best eng vond en het op die manier probeerde te verhullen dat hij het met zijn eigen bril beter kon zien.;)

Leuk dat Joost zo genoten heeft.:)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zijn het allemaal openbare scholen of ook scholen met een bepaald type onderwijs?

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik zit nu alweer op het gewicht wat ik woog voordat ik zwanger was van mika.. dus zo'n dikke 3 kilo ben ik al kwijt..
    Voel me nog erg slapjes en niet helemaal lekker. Tot nu toe nog niet naar de wc gehoeven, maar na gister lijkt het me ook niet vreemd.

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

KK: hopelijk gaat het snel beter met Mausje! Mogen ze bij jullie naar het kdv met koorts? Bij mij gelukkig nog nooit voorgekomen maar mn collega werd afgelopen donderdag gebeld dat ze koorts had waardoor ik dus de hele dag alleen zat:( En naar hè, als zulke dingen gebeuren. Is het goed afgelopen? Hier ook al redelijk vaak zulke nare dingen gebeurt en dat draag je met je mee. Misschien wel goed om ervaringen uit te wisselen via pb? Ik heb het er nooit over met iemand buiten mn werk om behalve collega's..gewoon omdat dat voor mij niet goed voelt. Maar als collega-assistente kunnen we dat wel doen ;)

Senn; Karsten is op de goede weg met zindelijk worden zeg!!

Sann; hier ook een ruggenprik gehad. Kijk er positief op terug. Alleen van de catheter is de kans groot dat je uwi krijgt en dat is erg naar.

Ramoontje; wat leuk dat de boys allebei toch naar school wilde zeg!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier verder alles prima...met I.ndy ook,niets bijzonders :D

Ik zag net een melding staan over dat iemands man overleden is. Maar hj stond er maar 1 seconde en daarna was hij nergens meer te bekennen. Weet iemand wat meer?

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    #4758 Senninha, 31 jan 2012
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
    Een dag niet naar de wc gaan tijdens de race betekend dat je op de goede weg bent.
    En dat je je slapjes voelt is logisch, je lijf mist bepaalde voedingsstoffen die normaal voor energie zorgen.
    Zodra je weer wat gaat eten zal je zien dat het een stuk beter gaat en daarbij zit ook een stukje vermoeidheid.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zie het bericht boven jouw bericht.;)

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    leon is vandaag thuis, meer om voor mij te zorgen en voor de kids ;). Alleen hoop ik dat hij ook optijd thuis is om mika van de psz te halen, want leon kennende vergeet hij dat ;).

Deel Deze Pagina