Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Owja nog wel grappig. We waren op die school alle klassen aan het bekijken en een juf vroeg aan aelinn en hoe heet jij?? Riep ze gelijk heel enthousiast aelinn! We hadden allemaal zzoiets van huh

2. Haha, die Aelinn :D

@alle zieken: beterschap!

Hier vandaag naar school geweest.. Was wel weer leerzaam.. Morgen weer werken. We gaan ook een plan opstellen nu, want ik heb EINDELIJK mijn bpv boekje binnen! :) Dus heb net al 3 leerdoelen gemaakt voor de komende periode. Ben benieuwd wat ze er morgen over zegt ;)

Met M.ausje gaat het mwoah.. Ze heeft duidelijk nog heel veel last van d'r keeltje.. Heeft vandaag gelukkig wel weer wat meer gedronken.. Donderdag even weer kijken hoe het met de luiers is ;)

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wat zal ik over een half uurtje doen.. Toch maar de ha bellen voor Finn. Vanmorgen zat hij weer helemaal onder de diarree en had hij ook overgegeven.. Hij heeft nu wel overal uitslag op zijn lijfje waarvan ik denk dat het virus er nu uit aan het gaan is, maar twijfel toch een beetje, vooral omdat hij nu weer overgegeven heeft.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    al denk ik dat Finn het rotavirus te pakken heeft en dat duurt 4-6 dagen. Dus dan zou het vrijdag over moeten zijn.. Zo niet bel ik vrijdag op..

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan is gemak ook wat waard idd...en waarschijnlijk zitten daar ook veel kindjes uit de buurt, dus aan vriendjes geen gebrek.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daan, als je twijfelt moet je doen waar jij je goed bij voelt ;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, krijg 14 februari een gesprek met het CLB over onze Joost. Over de telefoon wou ze er niets over los laten:)....jammer, want de 14e is nog best ver weg...:(. Kon ook maandag a.s. terecht om 11.30 uur... ja hallo, wa's dat nou voor 'n tijd....heb wel 2 schoolgaande kindjes hoor ;):x....nou ja, die 2 weken kunnen er dan ook nog wel bij...*zucht* :(:)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    uhh maar waarom duurt het zolang voordat je een gesprek krijgt als je as maandag ook terecht kan?

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is goed hoor, en wat niet gaat dat gaat niet.;)

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die heb ik niet gelezen.
    Kan op het werk niet op hyves.:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan ging hij wel in ene heel hard achteruit.:(

Ik heb hier in mijn la op het werk ook een kaart liggen voor een inmiddels kennis. Vroeger op het circuit gingen we goed met elkaar om en ik heb haar 2 katten, waarvan er nog 1 leeft toen overgenomen. Haar vriend is zo erg allergisch dat geen medicijn helpt. Nu heeft zijn longkanker met uitzaaiingen en ze hebben haar 3 maanden tot een jaar gegeven.
    Heb de laaste jaren eigenlijk geen contact meer met haar gehad ondanks dat we in dezelfde plaats wonen.
    Ik zou haar graag nog eens willen zien en op die manier afscheid nemen i.p.v. tijdens de crematie.

Heb erge medelijden met die vriend, die wij ook van het circuit kennen. In 2001 is zijn vader overleden aan kanker, in 2003 is hun zoontje na een maand overleden en nu moet hij afscheid gaan nemen van haar. Lijkt me ook erg zwaar voor het dochtertje.

De reden dat ik de kaart nog niet heb verstuurd is dat ik eigenlijk niet zo goed durf. Zij voelt zich misschien heel ziek en zit misschien helemaal niet op mij te wachten omdat we elkaar al zo lang niet hebben gesproken. En nu gaat ze dood en klimt ik in ene weer op de lijn. Voelt een beetje egoïstisch.:) Maar dat kan ook aan mij liggen dat ik het zo voel.;)
    Wat zal ik doen, die kaart versturen of niet???

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als ik naar het tijdstip van de post kijk is de enige link die ik kan leggen naar GTST, daar speelt een Nina in mee.;)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuk, die droegen we ook in de jaren 80.:D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    omdat ik dat niet geregeld krijg met opvang voor de jongens voor tussen de middag ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja Senn, dat zijn moeilijke dingen hè....ik weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je het beste kunt doen....

Hier hadden we afgelopen weekend ook zo'n raar iets....manlief heeft afgesproken om a.s. zondag in Duitsland te gaan trainen met de hond, met een aantal anderen van de hondenclub. Dus ik zeg tegen hem "dan ga je dus niet naar de verjaardag van je broer" (die is die dag jarig)....nu viert hij dat normaal ook niet maar een bak koffie is er altijd wel te halen...waarop Pat dus zegt "normaal gaan we er toch ook niet heen"....tja daar had hij wel een punt, maar mijn reactie was dus "het is waarschijnlijk wel de laatste verjaardag die hij viert en het is toch je broer".....(hij is in december opgegeven, uitgezaaide longkanker, met nog maar een half jaar tot een jaar te leven) tja.... het is aan hem hoor, ik ga me niet opdringen aan mijn schoonfamilie....

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat bij Niels goed werkt, stinkt alleen wel enorm, is hennepzalf van de Bodyshop.
    Hemp Hand Protector | The Body Shop | The Body Shop

Volgens mij ook verkrijgbaar bij de Tuinen.

Deze tip kreeg ik ooit van Bloem.:)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En wat zei ze erover?:)

Hie gaat het met M.ausje vandaag?

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet niet zo wat de kenmerken zijn naast diarree maar houdt het maar goed in de gaten.;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat duurt dan nog lang.
    Had ze tussen maandag en 14 februari geen plek meer dan?:(

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar een broer vindt ik dan toch anders dan een oud vriendin die nu een kennis is en eigenlijk al heel lang niet heb gesproken.:)
    Pat is de enige die die beslissing kan maken. Je hebt het hem iig onder de aandacht gebracht.;)

Deel Deze Pagina