Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, was ik weer :D

Vanmiddag lekker met de meiden naar de buuf geweest.. Ze wouden allebei op de nieuwe slofjes :D

E.smée heeft deze:

Bekijk bijlage 220301

M.aureen heeft deze, alleen is het gele dan bruinig:

Bekijk bijlage 220302

Morgenmiddag zijn de kids tot 4 uur extra op het kdv, zodat ik lekker even kan leren e.d. Wel even lekker.
    Morgenmiddag gaan ze rond 5 uur/ kwart over 5 naar de buren toe, want wij gaan lekker met mijn zus en zwager uit eten naar een bbq-restaurant :D Zin in! Daarna gaan wij met z'n tweeën een nachtje naar het van der Valk hotel in Emmen :D Zin in! :)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Geniet er lekker van KK!!!!

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,
    Ik kom ook weer even langs...heb een paar dagen geen tijd kunnen vinden!

Sann: wat een lieve foto van Aelinn!
    KK: geniet er maar lekker van, om even samen weg te zijn! Zeker in deze heftige periode is dat toch even heerlijk!
    Daantje: fijn dat jij weer beter bent, hopelijk knapt Finn ook snel op!

Hier gewoon druk met van alles en nog wat en omdat ik nu donderdagochtend extra werk vliegt de week steeds voorbij!
    Volgende week vast wat meer tijd, want dan is manlief weer naar Rusland, dus zijn mn avondjes meestal saai;)

Heb net wat speelgoed van Joucke op MP gezet, hoop maar dat we er nog wat voor krijgen. Had 2 grote speelsets van Abrick, maar had er van de week 1 in elkaar gezet, maar vind het echt geen succes hoor. Het ligt steeds zo uit elkaar en is echt niet stevig. Dus heb het er gelijk maar opgezet....ene set heeft hij net voor zijn verjaardag gekregen:)
    We hebben nu leuke garages van Wader gezien op MP en die gaan we er dan voor terugkopen;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Leuke sloffen, struikelen ze er niet over?:D

Lekker hoor samen even eruit, veel plezier alvast!:)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Welke ga je kopen?
    Karsten heeft er ook 1 van Wader en die vindt hij erg leuk, maar is wel erg groot.:p

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van 1 meter zeker...met 7 verdiepingen:D
    Nou, die wordt het in ieder geval niet!
    Waarschijnlijk een kleinere maar dan wel met veel wegen/rails/auto's erbij! Denk dat Arinde het ook wel erg leuk zal vinden...;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja hij is bijna net zo groot als Karsten.:D

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, dat idee kreeg ik al als ik de foto's zag! Hij is inderdaad echt gaaf, maar daar hebben we echt geen ruimte voor in onze woonkamer en op de slaapkamers al helemaal niet!!!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier staat hij ook op Karstens kamer want wil dat ding echt niet in MIJN huiskamer hebben.:p

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar kan ik me wel iets bij voorstellen:D
    Maar die uitbreidingen van die wegen enzo lijkt me wel erg leuk...misschien krijgen we op die manier Arinde ook eindelijk eens aan het spelen;);)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Karsten is niet zo van het bouwen hij laat ze liever naar beneden racen.:D

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arinde is eigenlijk nergens van:(:p maar ze begint de laatste tijd langzaam een beetje interesse te krijgen in bouwen...dus als we dat hiermee kunnen stimuleren!!!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ze misschien leuk met Joucke samen spelen.:)

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    altijd leuk, racen :D....doen ze hier ook graag, maar bouwen ook ;)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb je geen duplo/lego in meisjes-uitvoering? Misschien dat dat wat is voor haar?

16. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dat wordt altijd alleen maar oorlog. Al het speelgoed is op het moment van Arinde en als Joucke ook maar ergens naar kijkt wordt het afgepakt. Hij mag echt nergens aankomen en ze sleept hem de hele tijd overal vandaan.....

soms is het ook nog wel eens gezellig hier hoor;):(

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich vindt ze de gewone duplo op het moment ook wel redelijk interessant hoor...maar de vorige keer duurde dat ook maar 1 week:(:(
    En al het meisjesspeelgoed wat ze heeft kijkt ze eigenlijk ook niet naar om!
    Alleen knutselen is ze echt helemaal weg van!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    dan lekker laten knutselen, is ook goed voor d'r fantasie.....we kunnen nu eenmaal niet allemaal geïnteresseerd zijn in bouwen ;).
    En dat niet kunnen delen met Joucke wordt echt wel beter hoor ;). Hier zit Joost op dit moment ook in die fase, maar dan meer op papa en mama gericht....als hij bij mij zit, mag Rick dat dus niet en dat verkondigt hij dan ook luid, om maar iets te noemen. Wij zitten een beetje in de competitiefase ook nu, ikke eerste, nee ikke....;) (en dan doet mijn 3 jarige peuter dus echt niet onder voor mijn 5 jarige kleuter ;))

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, ze knutselt vaak genoeg hoor! Maar daar heeft ze natuurlijk niet altijd zin in. En dan is het echt superlastig om haar ergens mee te vermaken.
    Ik heb nu haar tafeltje en stoeltje naar boven gedaan omdat zij er nooit meer aanzit en Joucke het gebruikt om op te klimmen. Nu hebben we daar dus meer plek voor speelgoed, dus wil ik er gewoon nog even iets bijhebben zodat ze ook iets meer te kiezen heeft.

En dat samenspelen...ik weet dat dat nog niet zo is op deze leeftijd en dat voor hun gevoel alles van hun is...maar soms is het wel erg lastig!!!!

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, kan nu 3 garages op komen halen...wacht nog 1 bieding af en dan eens even kijken welke we het liefste hebben....want de een heeft dit en de ander dat....lastig hoor:D

Ga er ook vandoor. Even nog met manlief op de bank!

Tot morgen weer!

Deel Deze Pagina