De jongens zullen zich morgen vast wel vermaken!! Lekker he, dat het precies voor het weekend gevallen is..dan hebben ze er echt wat aan!
Fijn, dat het over het algemeen wel lukt! Daar kijken we naar toch Ik ben zo blij voor je, dat je eindelijk uit het diepe dal aan het opklimmen bent!!!
Iedereen flink genoten van de sneeuw lees ik. Vind het altijd zo heerlijk om door te lopen en de wereld word er zo mooi van. Ivy heeft zich super vermaakt in de tuin. Die stond op de besneeeuwde trampoline te springen en had de grootste lol. Vanmiddag nog met de slee weg geweest. Alleen Aelinn vond het niks dus daar heb ik de kinderwagen maar voor gepakt. Had een dag met ups en downs vandaag. Niks aan om zo verdrietig te zijn dan maar goed niks aan te doen. Hou me er op die momenten aan vast dat er vooruitgang in zit.
Hier net even 3 grote opbergboxen wezen kopen die ook goed af te sluiten zijn. Joucke trekt de laatste tijd steeds de speelgoeddozen om en dat is echt niet handig! Heb nu gelijk wat grotere boxen gekocht waar bijv. echt alle duplo in kan. Neemt wel even wat extra ruimte in beslag, maar nu het tafeltje/stoeltje van Arinde weg is kan dat wel. En nu hebben we dus gelijk een lege box voor de garage.....is vandaag al op de post gedaan, dus daar kunnen ze volgende week mee aan de gang!!! Ben het nu spuugzat. Moet eigenlijk nog de was strijken van de hele week, maar dat trek ik niet meer. Morgenavond ook niet denk ik, maar dan moet het volgende week maar.... Nu even lekker met manlief op de bank!
Ja daar ben ik ook ontzettend blij mee. Vooral dat ik eindelijk ook weer gewoon regelmatig een leuke mama ben
voor de kinderen idd geweldig en voor mij ook niet erg, want ik hoef niet meer weg (voetballen is afgelast door de KNVB)
Mijn nicht zou vandaag met haar man en 4 kinderen hier op bezoek komen. Alleen rijden er geen treinen dus nu gaan wij daarheen. Had al eten gekocht dus koken we daar.
Hier zijn de mannen vanochtend al heerlijk buiten bezig geweest. Ze hebben papa geholpen met sneeuw ruimen en ook nog even sleetje gereden, zelfs Joost vond het dit jaar leuk (mits niet te hard )
Altijd. Leuke foto's van de jongens in de tuin. Hier nemen we 2 sleeën mee en de kaplaarzen en wanten en mutsen.
En als je het hebt, dan neem ook maar dikke kleding mee, want in alleen een broek is het erg koud kan ik je vertellen , was blij dat de mannen hun skikleding aan hadden (mijn thermobroek zat in de was helaas ). Veel plezier!!!
da's niet meer gelukt.....ze hadden het zooooo koud...... Misschien vanmiddag nog (of anders morgen of zo )