Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hier vanmorgen naar mijn so geweest. Ze hebben daar een mega natuurvijver in de 'tuin'liggen, en tuin is tussen haakjes omdat het meer bos is dan tuin ;). Dat zat helemaal dicht dus wij er allemaal op, alleen finn vond het niet zo geslaagd ;). Hebben we een oude autostoel omgetoverd tot een soort slee, touw eraan en finn in de stoel en hoppa ;).

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    zeker een mooie foto!:)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Senn: gezellig lekker daar koken. Hebben de kids zich vermaakt?
    @Ramoontje: leuke foto's. Was idd wel flink koud he
    @Daantje: haha gezellig hoor met een stoel op het ijs.

Wij zijn vanmorgen naar Zen zn oma geweest. Daarna nog even richting heide en ff de plas op geweest. Aelinn vond het ook erg leuk op het ijs maar na een paar glijders en dus koude benen was het uit met de pret. Zen is na het eten nog met Ivy naar de dintelse gorzen gegaan en ik thuis bij slap[ende aelinn gebleven. Ow daar komen ze net weer. Gelukkig, vond er niks aan zo zielig in mn eentje op de bank

4. Hier vannacht weg geweest.. Was wel leuk, alleen vanochtend flinke aanvaring met c.hris gehad :( Dat was iets minder, maar wel ff nodig ;)

Meiden zijn nog bij de buren.. Die eten daar nog en daarna even kijken wat we doen, of ze er blijven of niet..

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oei dat is minder :(. Hopelijk is het weer bijgelegd.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het was zeker koud, brrrr. En aangezien ik niet helemaal lekker ben, heeft het de hele dag geduurd eer ik het weer warm had, alle kopjes thee en manlief zijn fleecetrui ten spijt. Heb het nu eindelijk weer warm!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's dan wel jammer dat dat dan tijdens een weekendje weg gebeurd, maar goed als het nodig was....dan gaat het nu vast weer beter!

8. Ja, het was gewoon ff nodig.

C.hris 'klaagde' over het feit dat we bijna geen seks hebben.. Tja, dat is ook zo. Maar ik kan mezelf er niet toe zetten op 1 of andere manier... Baal er zelf flink van, maar heb het idee dat hij soms denkt dat hij de enige is die er last van heeft.
    Vanochtend ook maar eens uitgelegd dat het ook aan mijn onzekerheid kan liggen. Een paar jaar geleden was ik helemaal niet onzeker over mezelf. Maar dat ben ik nu wel.. Op mijn werk is dat nu ook een leerdoel. Laten zien dat ik er mag zijn.. Maar ik zit gewoon niet lekker in mn eigen lichaam.. Vind mezelf te dik, schaam me voor mezelf.. :( Baal er gewoon van.. Krijg ook nooit eens complimentjes en als hier mensen zijn, gaat het altijd over C.hris zijn auto's. En ALS het dan een keertje over mij gaat, wordt er zo door C zelf vaak overheen gewalst met zijn eigen zaakje.. Grr... kan daar soms zo boos over worden.. Heb het hem laatst eindelijk eens duidelijk gemaakt! Zijn vader was hier en die vroeg aan mij hoe het ging en ik praatte even.. Nog geen 2 min. later begon C.hris over zijn auto's, terwijl ik nog niet eens uitgepraat was! Heb het hem gelijk maar even duidelijk gemaakt nadat zijn vader weg was.. Zo, dat is eruit :)

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het klinkt wel heel herkenbaar hoor......heb hier last van hetzelfde, met als onderwerp dan of het werk van manlief of op hondengebied....ben er ook zo langzamerhand wel klaar mee, en heb 'm dat laatst ook uitgelegd.
    Het enige wat hij er dan wel nog op vroeg was, moet ik dan continu commentaar geven dat ik je ook te dik vind, of dat ik je zo niet lekekr vind, of dat je te veel eet/snoept etc. etc. .... ja da's dan ook wel weer een punt waar hij gelijk heeft, maar het helpt gewoon niet! En ik word er ook moe van om steeds maar "nee heb geen zin" te moeten verkopen, kan nooit eens gewoon normaal gaan slapen, zonder dat hij er niet over 'gezeurd' heeft...;):)

Fijn hè, als je jezelf zo in de weg kunt zitten....;):)

10. Ja, idioot eigenlijk, dat je jezelf zo in de weg kunt zitten... Maar ik heb c.hris wel gezegd dat hij mij eens moest helpen, door zelf dan 's avonds ook geen chips te pakken oid. Maar dat we samen dan gaan kijken naar een oplossing.. Zegt ie: Ja, ik heb het niet nodig! en bedankt! Mja.. Hij gaat mij ermee helpen en hopelijk ook weer eens wat vaker een complimentje geven ofzo.. Heb ik gewoon af en toe nodig :)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    nou moet ik wel zeggen dat manlief van die lekkere dingen dus wel afblijft negen van de tien keer, en dat ik dat dus zelf doe...:). Maar hij zal ook niet zeggen van "zou je dat nou wel doen?" of zo....;)
    Complimentjes zijn hier ook op 1 hand te tellen....;).

Ik hoop dat het gaat werken, ik duim voor je!

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog 2 beloofde foto´s van gisteren in de sneeuw!

13. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder vandaag een heerlijke dag gehad!
    Was erg gezellig bij schoonzus en zwager. We hebben gelukkig een goede reis gehad, was ruim 1,5 uur enkele reis maar goed te doen!
    We hebben daar vanmorgen nog een flinke winterwandeling gemaakt. Arinde heeft echt heerlijk genoten van de sneeuw, ze ging zelfs op haar billen een helling af....elke keer weer. Dat had ik nooit gedacht!!!!

We waren vanavond om 21 uur weer thuis, kids hebben gelukkig nog even in de auto geslapen. De postbode had de garage bij de buren afgeleverd, dus die hebben we gelijk opgehaald en daar kunnen ze dan morgen heerlijk mee spelen. Komt vast goed!!!

Manlief gaat morgenochtend weer op weg naar Rusland, dus dan weer een weekje alleen. Maar die week zit zo vol gepland, dat ik me vast niet verveel!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: jij bent toch niet te dik? Een daarbij zijn er toch wel meer dingen belanrijk dan dat? Ik herken het probleem wel maar dan meer omdat ik mezelf lelijk vind en de depressie werkt ook niet mee.
    @kk: c.hris moet s wat meer tekening met jou houden zeg. Goed dat je het gezegd hebt.
    @Linnielin: erg leuke foto s
    Sorry meer heb ik niet onthouden. Had niet echt een beste dag gisteren en vandaag ook weet met een blehgevoel opgestaan. Het is zen zn uitslaapochtend dus ik ws vroeg beneden. Ow ivy zegt dat aeinn stinkt en ik ruik volgens mij ook wat. Bleh

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

KK: Goed zo meis dat je ff lekker van je af gebeten heb. Hier ook een periode dat probleem gehad. Ik geen zin, hij wel...en maar zeuren :x Heb hem toen eens gezegd dat hij er niet zo de nadruk op moet leggen als ik NIET wil maar juist als ik wel wil. En dat zeuren geen fluit helpt. Dat is toen aangekomen geloof ik en sindsdien gaat het beter. al moet het nog wel altijd vanuit hem komen maar hij zeurt er tenminste niet meer over.
    En over dat uitpraten? Vreeeeeeeeeeselijk. Hier ook (alweer) een tijdje gehad. Elke keer midden in mijn verhaal over iets anders beginnen, doen of hij het beter weet, vragen stellen over iets wat er helemaal niet toe doet etc..Heb hem erop gewezen en als hij het nu doet wijs ik hem erop en dan weet hij weer even dat hij moet wachten..;)Maar zwaar irritant dat niet uit laten praten. Mijn tactiek om duidelijk te maken was dan ook gewoon ''Oke prima laat maar zitten..je laat me alweer niet uitpraten dus ik heb ook geen zin meer om de rest te vertellen'' :x En dat was wel een goede tactiek moet ik zeggen haha.

Ramoontje: leuke foto's zeg!!!

Linnielin ook weer hele leuke foto's!

Hier gister de hele dag zowat op het ijs geweest met I.ndy, ze kreeg er geen genoeg van :DNu zo ook weer het ijs op denk ik maar..Ze heeft een skipakje en dat is echt wel een aanrader!

16. kwebbels

KK vergat ik er nog bij tezeggen; laat C bewust worden van zijn gedrag. Wellicht ken je dit schemaatje wel:

Onbewust onbekwaam
    Bewust onbekwaam
    Onbewust bekwaam
    Bewust bekwaam

C zal nu wel in de eerste fase zitten ;)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @schaatst ze ook of alleen lekkker spelen?

We hebben ivy weer zonder luier rondlopen. Kijken hoe het vandaag gaat

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vanmorgen weer bij mijn so geweest, mijn schoonzus zwager en kids waren er ook. Was erg gezellig. Mika heeft zelfs zelf geschaatst! Helemaal los! Echt super knap! Ze hadden de vuurkorf aangemaakt en daar hebben we nog frikandellen en hamburgers op gebakken :D. Om half 1 waren we pas weer thuis.

Oh Finn had vanmorgen tot half 9! geslapen! Was net in een boek begonnen over iemand die 3 kindjes aan wiegendood heeft verloren! Dus tja daar dacht ik dus meteen aan toen het later werd als 8 uur ;). Gelukkig om half 9 hoorde ik finn..

Kk: hier ook hoor ;). Ik voel me ook niet lekker in mijn vel, en daardoor ook vaker wat 'gezeur' van de andere kant ;).

19. Hier vanmiddag schaatsen van mijn zus gekregen voor E.smée. Ze vind het helemaal geweldig! Van die dubbele ijzertjes voor onder haar schoenen ;) Geweldig!

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben... ;) :)

20. kwebbels

Schaatsen (van die dubbele) en spelen;)

Deel Deze Pagina