Nou hier een dagje voor het grootste gedeelte weer buiten doorgebracht. I.ndy kan er geen genoeg van krijgen! Vanmorgen een paar uur hierbuiten achter op de vijver (en dan is papa nog het meest enthousiast me zijn skischans die die gemaakt heeft haha) en vanmiddag een paar uur bij mijn ouders met het buurmeisje op het ijs Ze was er helemaal rozig van haha...
@Daantje: leuk joh. Hebben je schoonouders dan zo'n enorme vijver dat je er zelfs op kan schaatsen? Doe mij ook zulke schoonouders. @Kwebbels: lekker hoor dat ze zich zo goed vermaakt op het ijs. @KK: leuk dat E.smee schaatsen gekregen heeft. Zag de foto's al op fb Vanmiddag niet weg geweest. Ivy heeft in de tuin gespeeld, Zen is in de tuin aan het troep ruimen geweest en ik heb was gevouwen en brownies gemaakt. Zat niet erg lekker in mn vel vandaag dus meer nuttigs kwam er niet uit. Ivy dr dagje zonder luier liep weer niet erg goed. Die kwam nat uit dr skipak wat ze in de tuin aan had en had zelf niks aan gegeven. Dat moet toch vies voelen. Vanavond was Ivy het helemaal kwijt. Nam de dames mee naar boven om ze onder de douche te zetten maar boven was niks meer goed nadat ik dr poepluier had schoon gemaakt. Ze wilde niet onder de douche, wilde geen luier, niks wilde ze. Ik zat er inmiddels ook aardig doorheen dus we botsten een beetje en dat maakte het er niet beter op. Heb Ivy dus maar gewoon dr gang laten gaan nadat Zen haar een luier had omgedaan en ben in de badkamer bij Aelinn gaan zitten. Die vond het geloof ik best lekker eens helemaal alleen onder de douche.
Goeiemorgen. Ivy en ik zijn beneden en de rest slaapt nog. Zo ivy naar de psz brengen en dan door naar mn werk. Merk dat ik door heel dat gedoe met de bedrijfdarts echt met enorme tegenzin ga. Hopen maar dat er in ieder geval een andere collega zit
Goedemorgen. Hier nog eentje die wakker moet worden. Gister met de carnavalsvereniging op stap geweest en het was me toch gezellig . ben ook nog heel lief thuis gebracht geworden door de vorst (met deze vorst ). Alleen heb ik heel slecht geslapen. Maarja..
Goedemorgen, althans goed, laat het goede maar even zitten want ik heb me toch een pest humeur.:x De ochtend begon zo goed. Dacht laat Maarit lekker uitslapen tot iets voor half 8 want die zal nog wel moe zijn van het scoutingweekend. En opschieten homaar, na een 1/2 uur nog haar ontbijt niet op. Toen maar naar haar kamer gestuurd van om zo laat ben je beneden, kom ik om die tijd boven was ze nog niet klaar en zat ze een boekje te lezen. Het was toen inmiddels 8.20 uur en 8.25 uur gaat de bel. Mevrouw had haar haar nog niet gekamt of ik een staart wilde maken. Ja dacht het toch even niet. Ik snel de fiets uit de schuur pakken, had Niels mijn zadel niet omlaag gedaan en mijn fiets in de schuur gelaten met een zo goed als lege accu. I am so NOT happy op de moment. Werk me vanmorgen een slag in de rondte want had de vaatwasser al gedaan, de tassen van de kinderen ingepakt, de kattenbak verschoond, 3 wassen gevouwen. Ik ga zo maar sporten in de hoog dat ik mijn negatieve energie een beetje kwijt kan want ben ik staan om een kast om te trekken zo pissed ben ik.:x Zo dat is eruit.
geen lekker begin idd. Hopelijk helpt het sporten . Hier eventjes rust, de kids met druifjes op de bank naar de teletubbies laten kijken werkt heel erg goed hier!
Ja het sporten heeft zeker geholpen. Alle 7 wassen liggen inmiddels gevouwen in de kast en ik mag straks nog aan de strijk, en stofzuigen en de wc's en badkamer doen, planten water geven. Heb er echt zo geen zin in mja niemand anders die het doet de komende dagen en ik moet zelf de komende 3 dagen werken dus dan komt het er ook niet van. Ik ga nu gauw Karsten een luier aandoen en dan Maarit weer uit school halen.
druk dagje zo te zien. Hier heb ik net even een klein dutje gedaan op de bank. Wat was ik moe zeg! Vannacht echt ieder uur gezien en er 3 keer uitgeweest voor mika en 1 keer om te plassen. En aangezien ik gisteravond toch wel wat alcohol genuttigd had was dat niet zo prettig om er steeds uit te moeten...
@senn: jasses meid wat een rotbegin van je dag. Lekker ff je af kunnen reageren met sporten. @daantje: hmm met zulke vloeibare gezelligheid is vaak er uit moeten minder. Ik weer gewerkt vanmorgen. Ging wel aardig gelukkig. Ben wel flink moe dus nu ff relaxen
ohw Finn is alweer wakker.. Die ga ik maar eens ophalen en dan mezelf even fatsoeneren en dan de kids naar mijn moeder brengen en dan moet ik alweer gaan werken..
heb je het er nog met Zenn over gehad? Hier worden vandaag of morgen ook onderbindertjes gehaald voor mika