Zo, ik ga er weer vandoor. Vanmorgen alleen nog maar toegekomen aan de kast, dus wil nu nog even verder. Ga ook gelijk de ramen binnen maar vast zemen, dan hoeft dat volgende week niet meer. Maar gewoon even een poetsdag vandaag Arinde had het weer leuk gehad op de psz. Ze had verteld dat papa bijna jarig was, dus de juf had gelijk een cadeautje laten maken...want dat had ze nog niet gedaan. Maandag komt de fotograaf op de psz dus wel leuk dat het dan ook goed weer wordt, kunnen ze lekker buiten op de foto
Vanmorgen heb ik een gesprek bij de afdeling opleidingen gehad en als mijn chef goedkeuring geeft dan ga ik dit jaar de basisopleiding opsporing doen en volgend jaar de basisopleiding recherche. Denk dat mijn chef het wel goed vindt, het is meer de vraag of Niels het met het werk kan regelen want voor die eerste opleiding moet ik naar Sevenum of all places. Ik zou het echt zo tof vinden als ik mag gaan. In die 2 opleidingen komt alles aan bod wat ik eigenlijk wil doen bij de politie maar gedacht had dat ik dat niet zou kunnen bereiken omdat ik niet executief ben.
Ach je kan de poets maar weer gehad hebben des te meer kan je lekker van het weekend genieten. Ik ga ook weer even verder want heb nog wat zaken liggen die ik kan doen.
Gaaf hoor...dat je die mogelijkheid geboden krijgt!!!! Zit het er dan ook in dat je er echt iets mee kan doen, of is dat meer iets voor de toekomst?
De kamer is weer schoon. Heb alleen geen puf/zin/tijd meer om te dweilen, want ik hoor dat Arinde ook al wakker is. Ga zo nog maar even de ramen buiten zemen, kan zij lekker buiten spelen en hoef ik dat volgende week niet meer te doen voor de verjaardag van manlief. Genieten we gelijk ook nog even van het lekkere weer! Jij ook succes met je werkzaamheden
Het is meer voor de toekomst waar je jezelf over 2 en over 5 jaar ziet. Maar met de hele reorganisatie die eraan zit te komen kan het wel perspectief bieden.
@KK: wow een nieuwe laptop is niet verkeerd. Hier gaan we s ff goed rekenen of het gaat lukken want deze is echt aan vervanging toe. Heel veel plezier in Meerkerk. Fijn trouwens dat de meiden het zo leuk hebben gehad @Senn: ow meid ik hoop het echt voor je dat je die cusussen mag gaan volgen. Heb je dr ook wt aan in die functie waar je op aan het solliciteren bent? Geniet van je weekend. @Linnielin: je bent lekker druk vandaag. Zijn je ramen mooi schoon geworden? Hoe ga je dat doen een luifel maken? Zo, de cc's zijn gebakken. Had geen zin om ze allemaal te versieren dus heb er 2 gedaan die ik net met Ivy opgegeten heb. Die anderen eten we dan gewoon lekker zo. Ook wel lekker zonder al die zoetigheid. Heb geen boodschappen meer gedaan. Toen ik bijna van plan ws weg te gaan was Aelinn alleen maar aan het brullen dus heb haar uiteindelijk maar op bed gelegd en t was gelijk stil. Heb nog een kliekje in de koelkast, eten we dat wel. Grrrr, Ivy is weer lekker bezig. Ze wilde graag even met het fototoestel spelen(ze makt erg graag foto's). dat mocht dan heel even. Gat ze veertjes uit een bankkussen zitten plukken dus toen ze niet luisterde dat ze er mee op moest houden kwam ik overeind. Wil ze gauw wegrennen waarbij ze dus dt toestel op de grond laat vallen. Gelukkig doet ie eht nog mar ws wel gelijk einde foto's maken.
Oei dat zijn dure grapjes. Wat de opleidingen betreft heb ik er voor nu met mijn sollicitatie niks aan. Maar voor de toekomst is het een flinke investering en Niels kent genoeg chefs binnen de spoorwegpolitie waar ik stage kan lopen.
hehe, alles slaapt eindelijk. Maaaltijd was weer een flinke uitputtingsslag. Ivy rende telkens nar buiten dus heb dr na er voor gewaarschuwd te hebben buitengesloten door de deur op slot te doen. Oei, dt vond ze niet leuk. Stond keihard voor de deur te brullen. Maarja, daar was ze ook 2 minuten van onder de indruk en floep weg was ze weer. Dit keer op de bank. Ik ben eht zat om dr telkens maar weer te pakken en terug te zetten dus ze heeft geen toetje gehad. Ook niet toen ze zag dat wij wel gingen eten en ze alsnog wilde komen zitten. Dat vaker en werkt blijkbaar niet om dan alsnog te geven dus dit keer mn poot maar s stijf gehouden. Maakt de maaltijd zo heerlijk ontspannend.
Ik zal iedere dag op en neer moeten want als Niels een late dienst heeft dan moet ik de kids ophalen. En mocht Niels die dag vrij zijn dan krijg ik een hotelovernachting op kosten van de baas. Maar dan kom ik wel een keertje aanwaaien hoor en een bakkie doen 's avonds.
En gewoon je poot blijven stijf houden dan heb jij de touwtjes in handen (ook al voelt het niet zo maar bij Ivy wel). Het zal vanzelf beter gaan als Ivy gaat zien dat ze haar zin niet krijgt en jij je er niet meer mee op de kast laat jagen. Kost alleen wel wat energie helaas om het vol te blijven houden.
@Senn: das niet niks zeg elke keer op en neer naar Limburg. Maarja is voor een goed doel. Moet idd mn poot stijf blijven houden. Ivy heeft wel een beetje een strakke hand nodig. De boodschappen zijn binnen en Aelinn ligt te slapen. Ivy en ik hebben net lekker een cc gesmikkeld en samen gepuzzeld (bij het ontbijt ook al) Ze was vanmorgen zo lief toen ik dr aan het aankleden was. Sloeg dr armen om me heen toen ze even op tafel stond en zei ik hou van jou schatje mama. We hebben wel 5 minuten geknuffeld en telkens zei ze weer iets in die richting. Ik smolt ter plekke Vanmiddag naar de verjaardag van Zen zn zus. Heb er echt razend veel zin in
Wat lief van Ivy zeg!!! En inderdaad....gewoon duidelijk laten merken dat jij de baas bent ook al is dat soms erg moeilijk! Hopleijk was de verjaardag een beetje gezellig!!!
Hier wel een gezellig dagje gehad. Vanmorgen zijn we foto´s wezen kijken bij mn broer, die met z´n vrouw naar China is geweest. Was wel interessant. We hebben daar ook geluncht en zijn daarna naar huis gegaan. Arinde was zo in haar goede doen dat we die vanmiddag opgehouden hebben en toen ben ik met haar nog even gaan shoppen. Heb gelukkig laarzen voor haar kunnen vinden en nog een shirt en een vest. Dus zij kan de winter in! Joucke is daarentegen de laatste dagen helemaal zichzelf niet. Steeds huilen en elke keer last van verlatingsangst...dus die is niet zo gemakkelijk. Ach ja...gaat wel weer over. Nu zit Arinde met manlief in bad en ga ik straks nog even een poosje strijken...als JOucke het toelaat
@Linnielin: wat gaaf zeg helemaal naar China. zullen vast mooie foto's zijn geweest. Wat vervelend dat Joucke niet lekker in zn vel zit. De verjaardag was gelukkig toch nog best gezellig.Stoorde me alleen op een gegeven moment aan mn schoonmoeder. We zaten allemaal buiten en Ivy wilde van binnen naar buiten rennen maar vergat de drempel dus die kukelde naar buiten. Ze rende gelijk naar mij toe voor troost dus ik sloeg mn armen om haar heen. Komt mn sm er ineens tussen van Ivy kom maar bij oma, even naar je handjes kijken en floep Ivy werd weg gekaapt. Vond ik een beetje raar. Of ben ik nou een zeikerd? De maxicosi is gelukkig opgehaald. Binnenkort maar s wat meer te koop zetten zoals bad met standaard, tummy tub en nog wat zooi. Ruimt weer een beetje op.
Zo, we hebben weer internet.............manlief wilde een nieuw, sneller modem, maar door een storing lag vervolgens (na aansluiting door een installateur) ons internet er voor 3 dagen uit *zucht*. Oplossing wordt nog aan gewerkt, maar we hebben iig weer internet, zij het niet draadloos, maar ach....we zijn weer in the air en daar gaat 't om .
Zo, even snel. Nachtje weg was erg gezellig Vrijdagavond naar de bios geweest. Zaterdag naar Utrecht en Zwolle geweest om te shoppen.. Heb nog een vierkant bakblik gehaald en een smoother