Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussie in 'De mama's' gestart door Senninha, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo hier een drukke dag gehad, heb gewerkt ;). Het was vandaag tweedehandsbeurs kinderkleding en speelgoed van de gezinsbond. Was om half 10 aanwezig om alle voorbereidingen te treffen en manlief heeft mij om 17 uur weer opgehaald, toen was alles opgeruimd. Nu lekker welverdiend met de voetjes omhoog op de bank.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    pffff, heb al een dag of 4 zo'n zeurend menstruatieachtig gevoel in mijn onderbuik.........zou het dan toch...............pfff die 2 weken duren zóóó lang *zucht*, hahaha oh ik ben echt erg *shameonme*

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik heb wat gemist geloof ik, is het nu zeker dat jullie er voor gaan?

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Waren vandaag gaan bbq-en bij kennissen. Helaas begonnen we pas tegen kwart voor 6, 6 uur met eten, en dat is voor mijn kids eigenlijk net iets te laat.. Finn lag er om kwart voor 7 alweer in. Hadden het campingbedje mee genomen en konden dat daar neerzetten. Dus finn in bed gelegd, en hij ging eigenlijk meteen slapen. Mika werd het om 7 uur ook erg moe, daar nog geprobeerd op de bank te leggen, maar hij wilde ook niet echt slapen. Wel bij mij hangen met de kans dat hij zou slapen, maar dan zou ik niets meer kunnen eten, dus ben met Mika naar huis gegaan. Leon is nog daar zodat Finn niet na 1 uurtje al opgehaald zou moeten worden. Nu ligt Mika op bed en ik lekker op de bank ;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    yep :D

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Niet zo gezellig, maar wel beter misschien.....en lekker rustig ook ;)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ahh spannend!!:D

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ja had graag nog even willen blijven, maar ach, kunnen we nu even lekker niksen ;)

9. Zo, was ik ook weer eventjes ;)

Senn en aanhang zijn hier geweest vandaag! Super gezellig!
    Hebben lekker met zijn allen gegeten en M.ausje was weer zichzelf... Pfff.... Wat een pittige dame is dat zeg.. Baal er soms best wel van.. Hoop gewoon dat het een fase is ;)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Fijn dat het gezellig was!
    Is ze ook zo aan het zeuren/huilen/hangen? Hier iig wel. Is idd zeer vermoeiend

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    jazeker............(ben alleen zo bang dat mijn lijf nu een loopje met me neemt ;))

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    @KK: fijn dat het zo gezellig was! :)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Het komt zoals het komt. Is dit nu de eerste keer? of zijn jullie al langer bezig?

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    de eerste keer weer.....;)

en ik weet het, maar ik meen nu weer van alles te voelen....;)....en die "buikpijn" ben ik al helemaal niet gewend.....;)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    De buikpijn kan ook heviger zijn omdat je geen pil meer slikt..
    En misschien moet je lijf nu weer opnieuw zijn cyclus bepalen waardoor het wat langer duurt voordat je ongi bent, meen me te herrinneren dat ik dat bij Finn ook de eerste keer gehad heb. (was wel al na 3 pogingen zwanger ;) )

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Maar ik ga er weer vandoor. Accu is bijna leeg.. Tot morgen!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ben het zonder pil ook altijd heel regelmatig geweest (en zonder klachten, maar goed dat zou nu natuurlijk zomaar anders kunnen zijn), zit nu ook over de helft van mijn cyclus....dus het zou raak kunnen zijn en dan is de 'buikpijn' natuurlijk 'goed' .....maar goed, we zien wel....

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tot morgen!!!!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramoontje: spannend weer meid. Kan het me nog zo goed herinneren dat je meent van alles te voelen.
    @Daantje: jammer joh dat je nou alleen thuis zit. Maarja als Mika niet kon slapen schiet het ook niet op.
    @KK: fijn dat het gezxellig was met Senn. Hier ook 2 dames met pit. Zeer vermoeiend soms

Vanmiddag naar ht bos geweest. We waren alleen snel weer terug omdat Ivy ziek werd. Ze was al verkouden maar goed, dan is het juist wel lekker een frisse neus. Maar eenmaal daar wilde ze niet zelf lopen dus heeft Zen haar op zn nek gezet. Na een poosje wilde ze alleen maar naar huis en ook niet meer op de nek maar gewoon in Zen zn armen. Ze zag er echt beroerd uit dus op weg gegaan naar de auto. Viel ze gewoon in Zen zn armen in slaap. Ze werd ook niet wakker met in de auto zetten. Hing echt als een zoutzak in die stoel. Thuis ff getempt en ze had 38,6. Lekkker met een zetpil in bed gestopt en gelukkig voelde ze zich al een stuk beter na een paar uur slaap.
    Morgenochtend ff met mn moeder naar de ikea. Die wil voor een bank kijken en wil mij er ff bij hebben.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    oja, na net sinds dinsdag eindelijk na 8 dagen ongesteldheid er vanaf te zijn, begin ik verdorie nu weer te vloeien. Ik krijg er wat van zeg.

Deel Deze Pagina