hey hallo. ben ik ook weer ffies. ramoontje, spannend hoor. hier komt echt geen 3de geen ruimte, tijd en geld voor senn en kk. fijn dat jullie t gezellig hebbengehad gisteren. En kk nog gefeliciteerd met mausjebeetje laat, sorry. daantje. leuke avatar. hier: gisteren wedstrijd gehad. erg vermoeiende dag geweest maar wel weer eerste geworden van de 7 met goeie punten, duo zijn we 5de geworden van de 6 maar was wel voor t eerst in de hogere klasse. wel redelijke punten dus mogen niet klagen twirlteam ging gisteren ook voor t eerst op en meteen plaatsing voor t NK binnen maar helaas net te weinig punten voor de top 6 dus volgende week moeten we echt hoge punten halen willen we bij de top 6 eindigen. largeteam ging redelijk. gingen voor t eerst met een nieuwe show op die vorige week woensdag nog helemaal veranderd is ivm vele uitvallers die t nog niet onder de knie hadden ( de show) nu zondag laatste wedstrijd van t seizoen en dan keihard trainen vohaor de voorrondes. ik sta nu 9de van NL dus hopelijk blijft die stijgende lijn erin. , kindjes doen t ook redelijk tot goed. Max is nog erg verkouden en heeft gister een blauwe wang opgelopen. was tegen de tafel aan gevallen dus nu net onder t oog een knal blauwe streep hij is verder wel vrolijk dus die verkoudheid en zere wang zullen vast niet opvallen haha. Nikita gaat ook erg goed. wordt steeds bijdehanter maar we kunnen er ook veel om lachen want soms heeft ze opmerkingen dat we ons afvragen waar t vandaan komt haha. Wel hebben Max en Nikita steeds vaker onderling een soort van ruzie als Max weer iets afpakt of andersom. erg vermoeiend maar dat hoort er wel bij volgens mij hopelijk snel over. ook heeft Max ontdekt hoe hij op de grote tafel kan komen dus nu moeten we helemaal ogen in onze achterhoofd hebben want dat vind ik toch nog enger als voorheen op de bank ga me nu weer even bezig houden met t hh en de kids. dus tot later weer
O goed zeg, heb ik wat om naar uit te kijken in januari. Ruzie, dat doen die van mij noooooooiiiiiitttt.
Zojuist de KA aan de lijn gehad . Joost zijn bloed is eigenlijk helemaal in orde, 1 kleine afwijking tav spierenzymen, maar niks om ons (nu al) zorgen over te maken. Nier- en leverfuncties allemaal in orde, geen vitamine of ijzer tekort, etc. en geen bloedarmoede oid. Ook qua allergiën is alles in orde..... Dus weer iets om ons geen zorgen meer over te maken!!!! Oh en nog even een glimmomentje....Rick is ineens aan het schrijven en kan nu zijn eigen naam en die van Joost naschrijven. (Joost zijn naam schreef hij in 1x goed na en zijn eigen naam heb ik 2x met hem nageschreven en die schrijft hij nu ook na.....wel nog niet in 1 vloeiende beweging maar het begin van het schrijven is er ).
Zeg dat wel! Ja, zo maar ineens....vanmiddag zegt hij "mama ik wil mijn naam schrijven", dus ik het voorgeschreven op een papiertje en toen was het "ja maar hoe schrijf ik dat dan"....dus samen met hem geschreven en daarna schreef hij het dus zelf na . En toen hij dat 3x had gedaan was het "mama, hoe schrijf je Joost zijn naam" dus ik dat op een papiertje geschreven en dat schreef hij in 1x zelf na (wel nog niet zoals het hoort, dus eerst het bochtje van de J en daarna het stokje zeg maar van boven naar beneden, en de S eerst het onderste bochtje en toen het bovenste deel....maar toch....de letters staan er en ze zijn duidelijk leesbaar ). Maar waar hij vorig schooljaar ook allemaal zei dat hij niet over wou naar de volgende klas, roept hij nu al een paar weken "mama, ik ga al bijna naar het eerste studiejaar hè", hahahah en dit schooljaar duurt nog zó lang
Jaja kleine jongens worden groot. O Karsten zijn zinsopbouw zat op 90. Tussen de 85 en 115 is gemiddeld dus daar valt hij binnen. Maandag gaat ze zijn articulatie testen want daar valt waarschijnlijk wel nog winst te behalen. Maar dat horen we dan maandag wel.
Vind het zo leuk dat hij daar eindelijk interesse in krijgt, morgen wil hij weer oefenen en ook "papa" en "mama" schrijven . Ik heb van de lego nog een "leren schrijven" boek liggen, dus dat komt helemaal goed . Oké, Karsten zijn zinsopbouw is dus in orde....en de articulatie komt ook vast wel goed. Ben wel benieuwd wat Joost daar op zou scoren....maar denk dat de schoolbegeleiding hem daar ook wel op zal gaan testen. Heb het net met de KA ook nog even over de begeleiding gehad en begrepen dat de thuisbegeleidingsdienst echt meer voor situaties thuis is (bijv. zijn eetgedrag) en dat de GON-begeleiding (dat gaat via het CLB/school) is echt voor de schoolsituaties....dus het kan elkaar goed aanvullen. We zullen zien....
Ja kwam weer wat tussen. Maar goed Pos ging goed, Mees nagekeken. Hij moet wel zijn flixotide nemen voordat hij komt maandag. Zijn longen klonken goed, maar hij vond ze niet helemaal schoon. Verder heef hij laten zien wat hij gaat doen, dus kapje etc... Kent hij al natuurlijk door de na babyhaler. Wijsneus
Is de babyhaler toch nog ergens goed voor (buiten voor het nemen van de medicijnen . Het komt vast goed maandag!
ramoon fijn dat alles goed was met joost. En wat knap van Rick dat hij al kan schrijven zeg! Al zijn het maar 2 woordjes, maar toch erg knap! Hier denk ik dat ik straks de uroloog maar weer opbel of alvast een afspraak te maken voor Finn zijn balletje.. De vochtblaar wordt zeker niet minder, eerder wat groter. Tja en als we dachten dat het groter geworden was moesten we bellen, dus ja dan maar en belletje wagen zometeen . Wil er eigelijk ook wel vanaf zijn. Dat ze dan maar een operatie plannen en het weghalen. Niet dat het pijn doet ofzo, maar het zit er gewoon, en uiteindelijk moet het toch een keertje weggehaald worden, kunnen ze beter nu doen, dan over 5 jaar denk ik dan .
Goeiemoggel, hier lekker nachtje gehad... Christie wat gaat Mees volgende week doen? Vandaag laatste dagje vakantie en dan morgen weer werken..Heb er wel zin in. Vandaag ff 2 wassen opvouwen. Heb gister alles al gezogen, gestoft en gedweild gelukkig. Badkamer heeft gister ook een beurt gehad dus vandaag de wc nog even en dan vindt ik het wel weer gezegend