hè toch, arm kereltje en arme mama! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en als jij je daar goed bij voelt, maak je hem vannacht idd gewoon even wakker! Dikke knuff voor jou!
Jeetje dat is idd schrikken zeg! Gelukkig lijkt er niks aan de hand. En vannacht gewoon wakker maken hoor als je je daar goed bij voelt.
kijk maar eens in het pendelforum bij het topic van "blijemeid" en dan de laatste pagina.....nou als ik op zo'n manier een 'snauw' krijg, dan laat maar hoor....
zij heeft op mijn reactie gereageerd en daar heb ik nog 1x op gereageerd, maar met haar ben ik dus idd klaar! maar ik weet niet wat dat is, maar de laatste 1,5 week irriteer ik me gewoon echt mateloos aan hoe anderen soms kunnen reageren, heb op school ook weer wat van die voorvallen gehad....vorige week was iig niet mijn week op sociaal gebied, denk ik dan maar...
Daar zou ik ook zeker klaar mee geweest zijn, dan maar geen pendel. Ik heb er 1 maar eigenlijk nooit gebruikt.
nou nou, laat ik maar de wijste zijn hoor.....kan er nog uren over doorgaan....maar dat welles nietes spelletje heb ik dus echt geen zin in!
Ik ben niet meer terug gegaan naar dat topic, levert alleen maar frustraties op wat negatieve energie kost.
Weet je hoe de narcose gaat en hoe Mees dan reageert? Heb er toen met Sven een klein trauma aan overgehouden omdat mij van te voren niet verteld wat dat sommigen dingen erbij horen en niks is om je zorgen over te maken. Als je wilt kan ik het je in een PB uitleggen.