Juli mama's 2008 - Deel 17

Discussion in 'De mama's' started by Senninha, Sep 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. De bloeduitslagen waren goed van Mees. Niks gevonden, dus de kans dat hij zich straks echt een stuk beter voelt wordt dus groter.

2. Ok is goed :)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Da's fijn! :)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga er vandoor. Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Trusten Ramoontje en tot morgen.:)

Niels komt zo thuis want hij was naar een lezing over autisme in het UMCU en dan ga ik ook naar bed.;)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gister de laatste en vandaag de eerste?:p

Zit weer eens op het werk.;)
    Vanmiddag mijn favoriete bezigheid, 3 uur lang notuleren, joepie!:cool:
    Heb ik iig een middagvulling.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Succes met het doorkomen van de ochtend, Senn en veel succes met de lange zit van vanmiddag.

Ik heb net nog gauw een extra kadootje gescoord voor het kinderfeestje van vanmiddag, waar Rick (en Joost) naar toe mag. Rick is uitgenodigd bij zijn vriendje, maar dat is er 1 van een tweeling ;).....en het ene na het andere uitgenodigde vriendje/vriendinnetje haakt af....vond het zo sneu, dus heb besloten dat Rick (en Joost) beide kindjes maar een kadootje mag geven ;). We gaan naar enofandere binnenspeeltuin, en Joost en ik gaan mee.....enerzijds omdat Rick anders niet wil en anderzijds vond die mama het ook wel fijn om een paar extra ogen, oren en handen te hebben (maar toen wist ze natuurlijk nog niet dat er zo veel kindjes niet mee zouden gaan). Dus we komen de woensdagmiddag wel door! :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gezellig, veel plezier alvast.
    Sneu hoor dat er zoveel afmeldingen zijn.:(

9. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Christiea: fijn dat de bloeduitslagen bij Mees goed waren! Nu maar hopen dat hij inderdaad goed opknapt na de operatie!
    Ramoontje: fijne middag met de jongens en het feestje. Maar dat komt vast goed!
    Senn: 3 uur lang notuleren, nee, dat zou mijn hobby ook niet zijn! Hebben jullie Niels nu ook nog laten testen op autisme, of niet meer? Had hij nog wat aan de lezing?

Hier wel een redelijke nacht gehad na gisteravond. We hebben Joucke lekker bij ons in bed genomen, want hij sliep toch heel vast dus dat ging wel. Hij heeft heerlijk geslapen en om 3 uur is hij naar zijn eigen bed gegaan, want toen werd hij even lachend wakker en vertrouwde ik het wel weer.
    Vandaag is hij wel redelijk te pas, ik geloof niet dat hij er heel veel last van heeft. Hij is alleen wel snel moe en slaapt steeds heel diep, maar dat zal hij wel even nodig hebben. Zal vast een lichte hersenschudding zijn!

Vanmorgen weer bij de buurvrouw even gestofzuigd en kon Arinde gezellig met het buurjongetje spelen. Ze is inmiddels al 34 weken zwanger, dus al 6 weken verder dan bij de vorige zwangerschap. Ben benieuwd of ik over 2 weken nog steeds moet komen...zou wel mooi zijn als ze de 36 weken haalt!!!!

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ben ik ook weer s. Heb ff helemaal geen fut om op alles te reageren. Heb een ontzettend slechte dag. Sorry meiden.

11. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer dat je niet zo'n fijne dag hebt! Gelukkig is Zen er en hoef je je niet de hele dag groot te houden. Geef er maar eens even lekker aan toe of ga even alleen in bad ofzo...hoef je je voor niemand gezellig te houden!!!

Dikke knuffel!

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Zen is een eind wandelen samen met Ivy en Aelinn ligt in bed dus het is wel rustig hier. Al heb ik net wat gehoord waar ik lievcer nu Zen bij me zou hebben om het te delen. We kregen een beschikking van de belastingdienst met een bedrag van 107 euro wat we terug moesten betalen. Maar op dezelfde dag ook een acceptgiro voor 187 euro. Dacht dat is een foutje dus bellen. Nee hoor zegt die mevrouw dat zijn 2 aparte beschikkingen. Eentje gebaseerd op de werkelijke afname van opvang en eentje op het inkomen. Had dus een veel te laag inkomen door gegeven. Snap ik helemaal niks van. Maar goed, mag dus 294 euro gaan betalen. Was dat nou maar gebeurt voor ik een laptop kocht, dan had ik dat nooit gedaan. Worden leuke feestdagen zo in december. Trek dit ff voor geen meter met een stemming die al op nulpunt stond.
    Bah,hoor Aelinn alweer wakker worden. Dat wordt verplicht gezellig doen

13. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn inderdaad geen leuke tegenvallers! Kun je niet aan de belastingdienst vragen of je het in termijnen kan betalen? Dat moet toch wel mogelijk zijn, of doe je dat liever niet?
    Hier inderdaad ook een tegenvaller van het gastouderbureau door een verkeerde berekening van hun. Maar gelukkig kunnen we dat verspreiden over 3 maanden!

Hopelijk gaat Aelinn lief spelen en kun je toch nog een beetje rust pakken!

14. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij Arinde was pas de fotograaf op school geweest. Ze hadden een ouder die wel pasfoto's wilde komen maken...super zeg...het zijn gewoon professionele foto's en dat voor een supergaaf prijsje!

15. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En deze nog!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Met 6 kleuters en 2 peutertjes was het heel goed te doen. De jongens hebben zich prima vermaakt! :)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Wauw wat een mooie foto's van Arinde!!!

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar dat het gezellig was! De jongens zullen wel lekker slapen!

19. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, gaaf he! Ben er echt superblij mee!

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    lagen er om 19.10 uur in en heb niets meer gehoord, dus die zijn echt wel in dromenland ;)

Share This Page