En ik krijg net ook een reactie over het Forensische maar dat gaat hem niet worden. Ze hadden maar liefst 450 reacties gekregen en hebben toch meer geselecteerd op technische opleiding en ervaring, en die heb ik gewoon niet.
Hier weer terug van het gesprek op school over Joost. Het CLB (centrum voor leerlingbegeleiding) is al op de hoogte en verwachten mijn telefoontje (alleen zijn ze dicht vandaag). Dan volgt er in eerste instantie een gesprek en dan gaan we kijken hoe we Joost kunnen helpen. Zowel de juf, de zorgjuf, de directeur als de contactpersoon bij het CLB maken zich zo op voorhand al zorgen, ondanks alle positieve veranderingen....dus we doen er gewoon goed aan om dat traject in te zetten. We zullen zien.
Ben al eventjes terug van de winkel. Heb voor mika 4 nieuwe broeken en 2 speelbroeken gekocht en een zwarte pieten pak en pieten mutsjes bij de kruidvat gekocht . En daarna heb ik de kleerkast van mika opgeruimd, nou daar kwam me een berg kleding vanuit die opgeruimd kon worden, die gewoon te klein was. Hij heeft nu amper wat in de kast liggen.. 3 kwart wat er inlag is er nu uit .
En ik ben ook niet aangenomen voor die andere functie. Het was echt een super leuk gesprek, de cakjes waren heerlijk MAAR zoals wel vaker hebben ze liever een fulltimer en die fulltimer had ook meer operationele ervaring. Tis niet anders, dan ga ik volgend jaar lekker 2 opleidingen doen die mij ook uiteindelijk gaan brengen waar ik wil.
@Senn: wat jammer meis dat je niet aangenomen bent. Dikke knuffel!! @KK: wat vervelend dat E.smee zo benauwd is @Daantje: superleuk joh dat je mag gaan helpen. Slim om je aan te bieden. @Ramoontje: fijn dat alles nu in gang is gezet. Niet leuk dat het moet maar als jullie Joost op die manier beter kunnen helpen is het alles waard. @Christiea: hoe is het met jou? De meiden zijn tot morgen eind van de middag bij opa en oma. Wij zijn bezig om de zolder uit te mesten. Nu amper een kwart gedaan en toch al 6 vuilniszakken vol voor de stort en nog een zak schoenen voor de kledingcontainer. zo weer een poosje door en vanavond gaan we uit eten samen en dan morgen lekker uitslapen. Nu weer verder een stofneus kweken boven.
@Sann, fijn zeg. even van genieten van de rust! @Senn, balen zeg dat je niet bent aangenomen.. Maar nu heb je idd wel tijd om de opleiding te gaan doen Hier een lekker rustige middag.. Meiden zijn beter te pas als anders.. Heerlijk! M.aus was net lekker met de blokjes aan het spelen en E.smée puzzels aan het maken.. Lekker rustig was dat.. Nu zijn ze nog even lekker samen aan het spelen...
Senn: balen dat je niet bent aangenomen zeg! Maar gelukkig heb je ook een andere uitdaging in het vooruitzicht waardoor de teleurstelling waarschijnlijk wat minder is! Had je de taart ook nog afgemaakt of had je nu cakejes gemaakt? Ramoontje: goed dat jullie nu begeleiding in gang gezet hebben, zeker als ze zich toch allemaal zorgen maken! Ik hoop dat jullie wat aan de begeleiding hebben. KK: fijn dat de meiden zo gezellig zijn vandaag!En je klinkt zo lekker enthousiast over je werk, leuk! Daantje: leuk zeg dat je mee mag helpen met de bruidstaart, gaaf hoor!!!! Sann: goed idee om kids weg te brengen en even lekker wat in huis te doen. maar ook super om even lekker samen uit eten te gaan vanavond. Ik hoop dat het je goed doet om even lekker samen te zijn en dat de zolder straks opgeruimd is! Hier een lekker dagje gehad. Vanmorgen lekker boodschappen gedaan met de kids. Arinde was voor het eerst mee met haar zijwieltjesfiets en dat ging echt heel goed! Vanmiddag wilde ze niet slapen en omdat ze zo goed in haar doen was heb ik dat maar eens gedaan. Dat ging vandaag ook prima!!!! Vanmiddag nog een poos gestreken en daarna zijn we nog even naar een kledingzaak en de speeltuin geweest. Nu is Arinde hier aan het spelen met het buurmeisje. Wel gezellig dagje dus!
En op dat soort momenten kom je erachter hoeveel "zooi" je eigenlijk hebt. En wat is het straks heerlijk als het is opgeruimd.
Ik heb de taart niet meer afgemaakt, die eten we wel een keer zo op. Ik vond hem kwalitatief niet goed genoeg om mee te nemen. Maar de cakjes waren echt super. Alleen staan de foto's op mijn telefoon en ik weet niet hoe ik die eraf krijg.
Na veel gezeur en geleur, zijn we er nu ook eindelijk achter wat nu eigenlijk het "lekkage"probleem in de badkamer beneden is. Het is géén lekkage van de waterleiding (gelukkig), maar komt echt door slechte / ontbrekende voegen. We kunnen het dus af met het opnieuw voegen van de douchewand, het verwijderen van 't stucwerk in de slaapkamer en na een goede droogperiode weer opnieuw afwerken. Scheelt een flinke zak met geld, al moeten we nu wel alle onderzoeken zelf betalen....omdat er geen sprake is van lekkage, komt de verzekering niet meer over de brug....
De cc's waren met witte chocolade en frambozen en bovenop een vanille botercreme in een swirl met roze en geel, daarboven op een framboos en besprenkelt met witte chocolade schaafsels.