nog bedankt voor de reacties over MP! We hebben zijn naam en bank nr nu gevraagd en dan kijken we even op google! Sann rozenstruik zou ik ook niet weghalen wat Senn ook al zei je kunt niet alles weghalen wat eventueel gevaarlijk zou kunnen zijn! Dat hoort ook bij leren! Daantje lijkt me heel vervelend als het allemaal zo lastig verloopt! ene oor in andere uit maar kan me voorstellen dat je emmer even overloopt en moet spuien! XX nina
ja dat zou idd een goed idee zijn. Maar daar zijn de gerechten te groot voor.. ik weet niet hoe ik het beste het uit kan leggen, maar je krijgt gewoon een menukaartje, met 10 voor en hoofdgerechten erop. Je kunt daar elke keer een keuze uit maken wat voor gerecht je wilt, hoeft niet perse eerst voorgerecht te zijn, mag ook een hoofdgerecht, dan een voor gerecht, daarna weer een voorgerecht enz. Elke keer als je je gerecht op hebt vragen ze je of je al weer een keuze gemaakt hebt, of dat je wilt wachten zeg maar. Het is echt een 'gangen' menu ipv tapas. Maar qua grootte van de gerechten kun je het vergelijken met tapas .
senn: ik denk dat ik ze even bel of het mogelijk is dat ze ons het menu toezenden via de mail zodat ze alvast het menu zien
hallo ben ik ook weer ffies. wel bijgelezen maar er is niks blijven hangen want ben erg moe door de wedstrijd van gisteren. we hebben een kei-goede wedstrijd gedraaid met zijn 2tjes. ik heb 2 gouden en 1 bronzen medaille gekregen met mijn 1 baton ging ik als een speer. de punten lieten dat ook zien met 79.1 super blij natuurlijk en bijna promotie naar de advance klasse daarna moesten we met duo op en dat ging voor de eerste keer ook erg goed, kleine aanpassingen gedaan omdat Wen niks met haar knie kon maar dat ging op de vloer goed en ook weer hoge punten. meteen promotie naar een hogere klasse dus dat was al 2 keer goud voor mij.en we zijn meteen geplaatst voor t NK en staan nu gedeeeld 4de plek op de lijst van NL dance ging helemaal niet lekker. veel haperingen en een deel vergeten omdat ik m 2 weken niet heb kunnen trainen. maar goed, van de 7 werd ik 3de dus mag niet klagen wel erg moe en hoofdpijn nog ff erna maar dat hebben we weer overleefd. wel wakker geworden met te weinig energie en enorme spierpijn haha. ook is afgelopen zaterdagnacht mijn beste vriendinnetje bevallen van een zoontje Jayden dus ikke helemaal happy. dus ergens deze week een bezoekje brengen aan t kleine ventje en zaterdag weer een wedstrijd in Sneek met hopelijk weer goede punten ik kom vanmiddag weer ff langs. ga me nu weer ff bezig houden met een klein mannetje die aandacht vraagt
Scheelt voor veel partijen misschien een hoop stress. En jullie laten zien dat je er rekening mee probeert te houden.
Whahahaha wat goed zeg! Jammer dat ik er niet bij was. Als je ook zo goed gaat op het NK, dan gaan we een topdag beleven. Feli met je vriendinnetje.
ja was echt bizar hoe hoog de punten waren en was er echt een beetje door de war haha en inderdaad... als ik op de voorrondes zo draai en naar t NK door mag dan gaan we echt een dag beleven die nooit meer vergeten wordt haha. en t is Nathalie die bevallen is
je schoon vader klinkt als een moeilijke man maar ook als een man die het heel moeilijk met zichzelf heeft. Ik ken het om van te voren overal beren op je pad te zien en das echt niet fijn.
heb je ook weer gelijk in ja. Ga m straks maar s ff snoeien nu ze op bed liggen. En geen één muggenbult. Heb een goeie moordpartij aangericht. Zag er daarstraks nog eentje bij Ivy en die is nu ook niet meer
het is wel een huis wat je maar net moet liggen vind ik. Deze is het: Huis in Duitsland | Uw makelaar voor de Grafschaft Bentheim - Duitsland. en dangene bovenaan, halfvrijstaande woning in Gildenhaus.
Vanmorgen na een gesprekje omdat ik wat ellende kwijt moest weer wt in huis gaan doen met de pit. Kozijnen buiten en we hebben wat onkruid op het terras weg gehaald en ik heb nog ff gestofzuigd. Eigenlijk was dt stofzuigen zodt ik vanmiddag kon gaan slapen maar heb geen rust in mn hoofd om te slapen. Ga zo maar kijken of ik buiten iets kan doen.
Mooi huis zeg, als dat hier stond zou ik zo gaan verhuizen. Alleen krijg ik dat hier nooit voor die prijs.
ja, tis een huis met een flinke berg ruimte. Dt enorme grasveld lijkt me heerlijk voor de kinderen. Het ligt alleen veel te afgelegen vind ik als je kleine kinderen hebt.