Nou Senn bizar dat je me precies vandaag naar mijn broer vraagt! We hebben namelijk vanmorgen uitslag van de routine 3 maandelijkse scan gehad en ben al heel de dag van slag! In zijn andere long was een piepklein plekje die er al zat witter geworden wat 50% kans bestaat dat het longkanker is......Het is nu nog te klein om iets te doen moeten over 8 weken nieuwe scan en dan horen we op 5 december of het kanker is of niet.... x nina
hihi en inderdaad ga me nu heel hard voorbereiden. heb tot 10 en 11 dec de tijd dus alle wedstrijden ga ik nu vooral zien als oefenwedstrijden en dan hopelijk knallen op de voorrondes.
Pffff heftig zeg. Dan ga je ook geen leuke Sinterklaas tegemoet. Ik ga keihard duimen dat het goed mag zijn. Dikke knuf van mij.
Zo, ff snel.. Was ik weer na mn eerste dagje werk! Wat was het druk zeg! Eigenlijk TE druk.. Ze hadden net 3 weken vakantie achter de rug, dus allemaal patienten die belden enz. Maar het was wel een superleuke dag! Meiden hebben genoten op het kdv! Ze vonden het gewoon buitengewoon goed gaan! Alsof ze er altijd al waren Me = happy
ow meid wat een onzekerheid weer zeg. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Wat een waardeloze rotziekte is het toch ook
ja in Duitsland heb je veel meer voor minder wat dat betreft. Wij hebben er ook over gedacht maar Zen vooral twijfelde heel erg en nu mn broer ook besluit terug te gaan wil ie helemaal niet meer.
ow dan zal het wel megadruk geweest zijn ja. Lekkere binnenkomer. Fijn hoor dat het zo goed gaat met de meiden op het kdv.
ff wat snoeien liep nogal uit vanmiddag. Ik begon rond kwart voor 4 en stopte toen de meiden wakker werden en toen bleek het al kwart over 5 te zijn. Heb dus geen rug meer over want das veel te lang voor mn lijf. Het ziet er wel een heel stuk beter uit. Dit was ook niet zomaar een rozenstruik, dit was meer een rozenoerwoud geworden. Heb m dus flink uitgedund en ook nog wat onkruid weg gehaald en het terras schoon geveegd. Zit helemaal onder de wondjes van die rottige doornen. Heb wel rozenhandschoenen maar die bleken helemaal verdroogd dus dat rubber scheurde. Stomme Pita wil weer niet binnen komen, ondanks dat het regent. Nou, ze bekijkt het maar mooi, ik ga er niet achteraan jagen buiten. Ze rakt het vast wel zat op den duur.
grote golven pijn en traplopen gaat op zn slaks. en nu roept Ivy ook nog dus kan ik gezellig weer naar boven. Zal je altijd zien
Karsten is trouwens vandaag voor het eerst echt actief met zijn loopfiets mee naar buiten geweest en hij vond het helemaal geweldig. Bij het naar bed gaan vroeg hij of hij morgen weer met de loopfiets mag.
Sann ik wens je een goede nacht toe. Ik ga mijn bed opzoeken want om 6 uur gaat de wekker weer. Spreek je morgen vanaf het werk!
mijn idee, alleen denkt Ivy daar anders over. Heb dr wat water gegeven en een dikke knuffel en gezegd dat ze nu niet meer moet roepen want dat mama niet meer boven komt. Helaas toen ik net beneden was riep ze dat beer gevallen was en ze kon m niet vinden. zonder beer wordt er echt niet geslapen dus toch maar een laatste tripje naar boven.