hoi hoi lieve zp meiden, bij deze dus ff een apart topic voor de meeting zodat we de berichten bij elkaar kunnen houden
Ik ben echt totaal niet topografisch ingericht dus ik heb geen flauw idee of er iets dichterbij is voor iedereen, dan apeldoorn of zo... iemand wel een idee hoe Nederland in elkaar steekt? Voor ons is het ook bijna 1.5 uur rijden trouwens..dus als er iets is wat voor iedereen beter te doen is, is dat wel fijn. Maja, dat zal wel niet aangezien we uit alle hoeken van het land komen..?
Arnhem is ook redelijk centraal en voor mij iets meer dan 1,5 uur rijden, maar wel 144 km. Dat vind ik nog al wat. Want Apeldoorn is bijna 1,5 uur rijden voor mij, maar is 116 km rijden. Ik heb al vanalles bekeken vanaf mijn huis gezien. Zoals Barneveld, en Ede maar dat is allemaal boven de 150 km en is beiden zo'n 1 uur en 3 kwartier rijden. En bijvoorbeeld Monkeytown in Amersfoort is ook ruim 1,5 uur rijden en ook weer tegen de 150 km.
Voor mij maakt t helemaal niet uit waar ik naar toe moet. al moet ik naar t noorden of naar t zuiden hihi dat is het voordeel als je centraal woont. dus jullie mogen bepalen welke plaats t gaat worden hihihi
ik meld mij ook haha wel slim om eerste de plek te doen en dan de datum maar alies is arnhem nou wel of niet te doen dan?want je zegt dat het ook wel centraal is voor jou, maar dat je wel meer km aflegd?!snap ff niet of je t nou positief of negatief bedoeld? Arnhem is voor mij al ietsje korter!denk voor de brabanders ook?
Ik vind Apeldoorn ook wel ver eigenlijk is zo'n 1,5 uur... mja als het niet anders kan..... Ik wil wel mee, al ben ik hier niet super vaak meer...
Ik vind Arnhem ook centraal, maar qua kilometers dus te veel vergeleken met Apeldoorn. Ff 288 km totaal rijden voor 1,5 uur meeten vind ik nogal wat. En het is ruim 1,5 uur rijden. @ano Arnhem of Apeldoorn is voor jou niet zo veel verschil zie ik op routenet. Voor jou is naar Arnhem 110 km en naar Apeldoorn 119 km. Alleen naar Arnhem is voor jou zo'n 10 minuutjes dichterbij huis. Voor mij is naar Apeldoorn volgens routenet 116 km. Qua tijd doe ik er net zo lang over als jij. Zo'n uur en 20 minuten. Maar van wat ik begrijp wil jij qua tijdsbestek het liefst wat dichter bij huis, maar dan wordt het voor Kussie en mij gewoon veel te ver, omdat er verder niks centraler is en wat ook qua kilometers nog te doen is.
ik lees ook mee.. ik wil op zich wel mee maar ik kijk wel waar t is.. ik vind t altijd zo'n eind rijden.. arnhem is voor mij ook bijna 1,5 uur.. ede kom ik zelf vandaan en daar doe ik een uur over maar ja daar zit niks voor kinderen en is ook nie centraal.. ik zal wel weer de zeurpiet zijn maar ik ga ook echt niet ver rijden... dus ja, ik kijk wel waar jullie eindigen en wanneer jan en feb best drukke maand maar we lezen t wel
Seanli voor jou is het 110 km naar Apeldoorn dus bijna net zo ver als voor Ano en mij. Voor Jedalin is het 100 km. Maar aangezien dus degenen uit Noord en Zuid Holland en Noord Brabant liever dichterbij willen, is het dus al uitgesloten dat we ooit een grote meeting kunnen houden. Want Apeldoorn is voor mij qua afstand en kilometers de max. Want als ik Noord en Zuid Holland en Noord Brabant bekijk wat het voor jullie qua kilometers is zitten jullie tussen de 100 en 123 km. Dus zou Apeldoorn voor jullie en mij een centraal punt zijn. Dus lijkt het er op dat het bij mini meetings zal blijven.
hmm jammer dat we d'r niet echt uit lijken te komen?? Arnhem is voor mij iets minder dan een uur dus da's altijd goed. Apeldoorn is iets korter dan 1.5 uur, da's ook goed. Ik pas me wel aan, als het een grote meeting wordt dan. Voor een mini meeting ga ik niet super ver rijden, dan doe ik liever een mini meeting waar ik geen 1.5 uur voor hoef te rijden. Kortom; mij maakt het niet zoveel uit. Pas me wel aan haha
Nou meiden, het schiet weer lekker op! haha. Ik wil toch wel binnenkort meeten hoor, dus we moeten d'r wel even uit zien te komen!
Whaaa, zou ik me bijna vergeten te melden hier! Maar ik ben er!!! De eerste keer hebben we toch ook een grote meeting gehouden? Toen is het ook gelukt, maar dat was rete-ver heh, Alies? En de 2e keer in Apeldoorn, toen was toch ook bijna de hele club compleet? Bij die High Tea? Ik wil heel graag jullie allemaal weer zien! Ik geloof dat Alies het allemaal aardig goed heeft uitgekiend? En dat Apeldoorn dan ook het meest centraal gelegen is voor iedereen? Ik hoop dat de meesten het er voor over hebben en dat we daar iets kunnen plannen??? Het zal wel overdreven klinken, maar voor mij zijn jullie als echte vriendinnen hoor! Hihi, ik spreek jullie meer dan wie ook, en vooral ook over ALLES!! Dus hoe leuk is het om elkaar in real-life weer es te zien?? Hoop zo dat het gaat lukken? Ben natuurlijk ook voor mini-meetings daar nie van, maar gewoon allemaal samen? Is toch super? Als ik een vent had, kon het me nie schelen, dan huurden we zo een hotel voor een nacht, serieus! Ging ik er desnoods voor naar de andere kant van het land! Sla ik dan door? Is dat gek? In hotels zijn toch wel campingbedjes ofzo, of dat je die zelf meeneemt, ach wat, das nouw eenmaal nie van toepassing... Maar ik bedoel, nouw jah, you girls mean a lot to me~! Liefsss
Kussie. 1e meeting was die high tea in Utrecht. de 2e meeting was in Amersfoort in zo'n gehuurd zaaltje. In Apeldoorn was ik alleen met Vriendlief en ons2ewonder naar de Apenheul geweest.
Whaha oke, kussie, je slaat wel een beetje door ja Een hotelletje nemen voor een meeting, haha, met zn drietjes (in ons geval vieren) dan ben je al gauw over de 100 euro kwijt. Da's nogal, voor een meeting Maar ik vind het prima om er voor te moeten rijden hoor, vind het leuk om jullie te zien. Ja, tis wat zuur, om zo'n eind te rijden voor 2-3 uurtjes, mgoed, wat jij zegt; jullie zijn allemaal lieve vriendinnen voor me geworden waar ik alles bij kwijt kan en vind het dan ook leuk jullie weer 'ns te zen! Kijk, als dr maar de helft zegt dat ze er verder voor willen rijden, dan ga ik ook wel twijfelen...voor zo weinig mensen is het behoorlijk ver. Maar als de meerderheid (of beter nog, iedereen) wel die kant op wil rijden, dan rij ik gewoon ook daarheen hoor! Naja....we moeten maar beslissen toch? anders komt het er nooit van denk ik... Zijn er bij deze meiden die besluiten NIET naar apeldoorn te rijden?? En zo ja, wat is je alternatief...?
Apeldoorn is ver maar ik kom wel hoor.......denk ik bijna zeker! Moet wel even oppas hebben voor de hond voor zon hele dag...!