Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Das waar

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje helemaal niemand geweest sinds gisteren. Stil.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    En alweer de eerste zeg.

4. Ja, rustig hier zeg!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sorry, gisteren de hele dag druk geweest met Maarit haar verjaardag.:)

Tot 2.00 wakker gelegen omdat ik kotsmisselijk was en uiteindelijk om 8.30 uur opgestaan.
    Daarna bezig geweest in huis en zo weer weg voor de volgende 2 verjaardagen.

Misschien ben ik er vanavond nog even.:)

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Geen sorry zeggen hoor senn. Zo was het niet bedoeld. Gebeurd gewoon niet vaak hier. Was Maarit haar verjaardag gezellig?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ja was echt heel erg gezellig.
    En ik heb haar nog nooit zo zien stralen.

Bekijk bijlage 238066

Bekijk bijlage 238065

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  9. Mooie foto´s Senn

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank voor de complimenten!:)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo even op mijn gat met een boterham.

Sven wordt zo opgehaald en ik ga nog even Maarits haar doen.
    De kattenbak is helemaal verschoond, poezen hebben eten, schooltassen zijn ingepakt, was gevouwen en opgeruimd, nieuwe was zit in de draai, Karsten gedoucht want hij was nat, zijn bed verschoond want die was ook nat natuurlijk. Niet slecht in een uurtje tijd.:D

Straks nog naar de sportschool en dan strijken, stofzuigen, was drogen en een witte was wassen want die zit nu ook vol met Karstens beddengoed erbij. Genoeg te doen dus.:p

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @senn: hoe krijg je het toch altijd voor elkaar zoveel om 8 uur.

Ik ben nog niet verder gekomen dan te laat wakker worden en ivy uit bed halen. We zitten nu ook aan een boterham. Hopen dat aelinn blijft slapen want anders moet ik haar ook weer snel aankleden en mee nemen naar de psz. Geen zin in

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gewoon doen, als ik eenmaal bezig ben met het 1 schieten me alweer 5 andere dingen te binnen die ik dan ook gelijk maar doe omdat ik het tegenkom.;) Ik ben ook meer een ochtendmens dan een avondmens.:D

En als je geen haast hebt is het toch prima dat je nu aan een boterham zit.;)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat zal schelen. Ik ben absoluut geen ochtendmens en al helemaal niet als ik zo slecht geslapen heb. Heb elk uur gezien zeg.

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann, troost je, ik ben ook helemaal geen ochtendmens ;) Het liefst lag ik nu nog in mijn warme bedje ;). Geef mij maar de avond hoor!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zou ik ook heel brak zijn en weinig fut hebben.;)

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zo Ivy is op de psz. Heb Aelinn van boven gehaald zodat zen weer kon slapen. Was de bedoeling dat ik haar mee zou nemen naar de psz maar ze werd pas om half 9 wakker dus dat redde ik niet meer. Zen dus maar even wakker gemaakt. Net al ff een boodschap gedaan en de vaatwasser leeg gehaald. Ben net voor de bui binnen gelukkig. Hoop dat het vanmiddag als ik ivy haal wel droog is. 1 uur moet ik bij de psych zijn. Heb dr eigenlijk niet zoveel te vertellen.

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hey hey

was een rustig weekend hier zo te zien;) niet gewend!

senn. lekker bezig alweer.
    sann en daantje. hier ook totaal geen ochendmens:) gaat me nog zwaar vallen straks als Nikita naar school moet;)

hier redelijk rustig weekend gehad.(zelf gepland haha)
    zaterdag zijn we bij mijn moeder op verjaardag visite geweest en daar in Almere nog de stad in;) er kwamen wat artiesten van Cirque du Soleil op bezoek in de stad dus daar gingen we even kijken;) helaas stelde de parade niks voor in vergelijking met de show dus dat was een kleine tegenvaller. wat wel erg leuk was en de moeite waard om zo lang voor te wachten. de sminck artiesten van Cirque die waren ook aanwezig dus Nikita mocht gesminckt worden:D zag er super tof uit( was ook niks anders gewend) en wie kan nu zeggen dat je door de make-up van Cirque opgemaakt is( foto komt als ik op de pc zit). Nikita was dan ook helemaal verdrietig dat t er in de douche afging. gister niet veel gedaan. Max was nog erg over de toeren door de vermoeidheid van de dag ervoor dus we zijn alleen even naar de intratuin geweest en de supermarkt en voor de rest wat in huis gerommelt. moesten nog wat dingen in huis afgemaakt worden.

vanavond heb ik weer vergadering voor Vitality. willen een flash-mob houden in Alkmaar en vanavond worden er knopen door gehakt. we zoeken nog mensen die mee willen doen dus heb je intresse.....:)
    ook deze week nog 1 volle training en dan zondag weer een wedstrijd. heb Dion als jury dus ik vrees voor de punten haha. we gaan t merken.

ga nu maar even een boterham smeren voor ons dus ik kom vanmiddag nog wel eventjes langs als ik weer op mn achterwerk zit:p

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @susanne:dat zal er wel mooi uitgezien hebben die schmink. Vind cirque du soleil zo mooi.

Aelinn ligt op bed. Heb bijna alle as gevouwen maar ben lekker tussendoor ff gaan zitten met een bakje koffie. Zit te denken om ivy zo op de fiets te halen. Lopend heb ik geen tijd voor want moet half 1 weer weg en wil de auto wat meer laten staan. Heb alleen nooit meer gefietst sinds ik met ivy gevallen ben. Vind die fiets ook zo instabiel met haar er op zetten. Stom maar krijg dat niet voor elkaar zonder dat die fiets dreigt om te vallen

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    hhier is de fiets ook wankel met alleen Nikita achterop;) Als Max en Nikita er beiden op zitten is hij lang niet zo wankel meer. maar je zal toch een keer over de angst moeten komen :) komt wel goed al snap ik t wel.

en Cirque du Soleil is prachtig. ze vroegen ook daar in t centrum wat wij van de parade vonden dus we hebben wel even onze duidelijke mening gegeven:) die parade stelde echt niks voor ivm wat wij van Cirque gewend zijn dat ik t echt zonde vond. als iemand Cirque niet kent zou je denken.... leuk z'n straat theater uit Almere terwijl t gewoon een groots circus is waar je wel wat voor betaald maar t is t meer dan waard. wij proberen ook elke keer als ze in NL heen te gaan mits t financieel te doen is voor ons. dus hopelijk is t snel 2013 haha

Deel Deze Pagina