Hier zijn wel geteld slechts een paar druppels gevallen. Blij toe want ik moest weg op de fiets. Klinkt op zich goed dat je de psych niet zoveel te vertellen hebt. Dat had ik ook met de thuisbegeleiding toen en dat was eigenlijk ook het moment dat we het weer zelf konden redden. Misschien is dit het moment voor jou om ook met de psych af te bouwen?
O lachen een flashmob. Waar gaat die gehouden worden? En in welke vorm? Ben benieuwd hoe Nikita er op de foto uit zag.
Zo de groente staat al klaar voor vanavond, gasfornuis is schoon, heb gesport, daarna door naar de stad om bij het gemeentehuis mijn nieuwe ID op te halen, biebboeken teruggebracht, boodschapjes gedaan, was opgehangen, een nieuwe in de draai gezet, gestreken en de financiën geregeld. Ieder moment verwacht ik Maarit uit school en ga ik lunch maken en om 14.15 uur moet ik met 1 van de katten bij de da zijn. En van het stofzuigen e.d. daar ben ik nog niet eens aan toegekomen.
de planning is op 1 juli in Alkmaar centrum. de bedoeling is om te openen met een flash-mob met alle vitality-leden en mensen die willen meedoen om vervolgens de show af te maken met t pomteam in pak want daar zoeken we immers leden voor en dit is een foto van de sminck
Dat gaat hem voor mij helaas niet worden. Niels moet werken en dan heb ik 3 kids die ik ook nog in de gaten moet houden.
strakjes weer werken. Heb er zo geen zin in.. Begin een klein beetje te balen van het werk . Op de een of andere manier loopt het niet echt meer lekker..OF het is omdat ikzelf misschien minder lekker in mijn vel zit, dat het lijkt alsof iedereen zo 'gestressd' doet, of ze doen het daadwerkelijk ook, en ik trek het me dan ook weer persoonlijk aan.. ben zo toe aan nieuwe uitdagingen..
Dat is een vraag waar wij helaas geen antwoord op hebben. En een nieuwe baan zoeken is erg lastig met deze crisis.
ze vond alles wel intressant net als Max Jeroen en ik waren ook net 2 kleine kinderen daar op de "circusschool" Jeroen kan natuurlijk goed diabolo-en en ik kan met alles wel twirlen dus ze stonden wel even te kijken van ons haha
@susanne: mooi geschminkthoor. Wat een lekker boevig koppie heeft max. @daantje: lastig meis. Das idd de vraag of het echt je werk is waar je last van hebt of vooral van jezelf. Wat Susanne en senn zeggen is wel een feit. Een baan moet je tegenwoordig heel zuinig op zijn. Zo mn bezoekje aan de psych zit er weer op. Fijn die positieve gesprekjes. Zitten hier met een Aelinn die niet wil slapen. Al 3 keer dat ze zegt dat ze naar bed wil en dan boven de boel bij elkaar gillen. Die blijft nu dus lekker beneden tot bedtijd vanavond.
Dat vinden wij van Karsten ook als hij weer naar de kapper is geweest. Zal even een foto voor en na maken.