Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als er een jaar wachttijd is zoals hier het geval was dan zou ik hem er wel opzetten en kun je altijd nog een belletje doen dat je van het onderzoek afziet.;)
    Wat nou als het komende schooljaar niet beter gaat met hem en je moet dan nog een jaar wachten....... dan had je gewild dat je hem toch op de lijst gezet had omdat je dan vlot aan de beurt zou zijn en een diagnose zou hebben waardoor jullie en school weer handvatten krijgen om Joost beter te kunnen begeleiden.:)
    Maar die beslissing kun je alleen maar zelf maken.;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik denk -maar moet het nog met Pat bespreken ;)- dat ik inderdaad maar eens bel om te informeren of er een wachtlijst is en zo ja, hoe lang die dan is. Ik weet wel al dat er voor 6 jaar en ouder een wachtlijst is van 1 tot 2 jaar :)$), maar voor kleuters was die waarschijnlijk veel korter...

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: veel stof tot nadenken dus. Wat je zegt je kan er altijd nog vanaf zien als je hem op de wachtlijst zet. Een extra jaar wachttijd is ook zonde

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb net maar een mail gestuurd met de vraag of er een wachtlijst is voor een 3,5 jarige en zo ja, hoe lang die dan is. Ben benieuwd of ze dat zo kunnen zeggen....;)
    (heb inmiddels op de site van het universitair ziekenhuis al gevonden dat kindjes onder de 2 jaar binnen 2 tot 3 maanden aan de beurt zijn)....En stel dat dat voor Joost ook zo zou zijn, dan denk ik dat we nog even wachten met aanmelden...maar goed, dat moet ik dan ook eerst weer even met Pat bespreken ;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Denk er samen even rustig over na

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Komt goed!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pffff....weer een lamlendige dag ziekenboeg achter de rug. Joost heeft gelukkig geen koorts meer, wel nog diarree en is snot- en snotverkouden, werkelijk waar, de zakdoekjes zijn niet aan te slepen :(. Rick kreeg in de loop van de dag toch weer verhoging, net had hij echt weer koorts (39.2) en hij blaft het hele huis bij elkaar...ik word er gek van :). Dus nog altijd geen school voor beiden en ik denk dat ik ze de rest vd week ook maar niet laat gaan...zit er ook niet op te wachten dat ze beter heen gaan en dat ze dan weer meepikken wat er hangt en ik volgende week weer met zieke kids zit in de vakantie :);). Maar goed, de week is nog niet voorbij ;).

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    balen zeg ramoon! is het gewoon een griepje? en wat joost betreft, kan ook het rotavirus zijn wat finn ook gehad heeft, een week flinke diarree en dan is het ineens weer over..

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    whoehoe! ik heb zaterdag mijn eerste schminkklantje!

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramoontje: he wat vervelend zeg dat ze nog niet opgeknapt zijn. Hier ook nog steeds flinke snotneuzen en Aelinn ook al een dag of 3 aan de diarree. Maar die heeft verder nergens last van. Hoe voel jij je nu?
    @Daantje: leuk je eerste schminkklantje. Wat moet het gaan worden? Ik had vorig jaar van die schminkstiftjes gekocht maar kreeg er niet veel mee gedaan. Dit jaar is ze een prinses (meses zoals ze zelf zegt) en zou niet weten wat daarbij te schminken valt.
    @KK: hoe waren je cijfers?

Was een drukke dag vandaag. Vanmorgen gewerkt. Ging wel aardig, alleen weer doodmoe en hoofdpijn toen ik weg ging. Zou nog ff een carnvalspakje voor Aelinn in Roosendaal oppikken dus mn navigatie op dat adres ingesteld. Geen idee wat er met dat ding aan de hand was maar ben op een idiote dwaaltocht door Roosendaal geweest en na een tijd rijden zat ik ineens weer meer richting weg naar huis. Keek ik naar de route, stond ineens als eindpunt thuis er in. Snapte er niks van. Maar inmiddels was het al best laat dus maar even doorgegeven dat ik het niet ging redden dus haal het morgen alsnog op. Mits mn tomtom het dan wel kan vinden. Rotding. Aelinn was weer bekaf toen ik dr ophaalde maar helaas net als vorige week wilde ze niet gaan slapen. Zaten we dus met zn drieen hier doodmoe te zijn. Als opvrolijker arriveerde vanmiddag wel Ivy dr carnavalsjurk en madame vond m prachtig en was helemaal verrukt dat die voor haar was:)

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik denk bij alle twee flinke griep....de diarree valt gelukkig op zich wel mee qua hoeveelheid luiers, maar het is wel waterdun idd. Nou ja, hij drinkt en eet voor zijn doen goed, dus komt wel goed ;).

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Leuk! :D

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb zelf gelukkig geen koorts meer en ook geen huidpijn, joepie! :D Verder wel koppijn en een kop vol snot, hoest ook een vrolijk deuntje mee met Rick, maar ach als dat alles is ;).

Raar hoor, die tomtom van jou? Misschien de route even uitprinten vanavond voor je morgen weer de mist in gaat? :cool: Fijn dat Ivy zo blij was, wat zal ze een prachtige prinses zijn!

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann, misschien kun je wat leuke krullen bij de ogen maken. Of een soort masker schminken.. Zal eens kijken of ik een leuk plaatje kan vinden

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en nog een wat makkelijkere ;)

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat je in ieder geval van die huidpijn af bent, das zo akelig. Is een goed idee ja de route uitprinten

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Deze is wel heel mooi. Ik ben alleen niet erg goed in dat gepriegel

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ja gelukkig wel, vind ik echt verschrikkelijk. Had het er vandaag met mijn vriendin nog over, haar jongste is ziek thuis en klaagde er ook over en dat hij het koud had....zijn papa dacht lief te zijn en hem warm te wrijven.........oeh wat heeft het manneke gegild en gebruld :(:), papa bedenkt zich de volgende keer wel 3 keer :D

Ja als je de uitgeprinte route meeneemt heb je in ieder geval iets achter de hand voor het geval je tomtom het weer laat afweten ;)

Deel Deze Pagina