Juli mama's 2008 deel 18

Discussion in 'De mama's' started by Daantje85, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij zijn idd een weekendje weg geweest.:D
    We zaten heerlijk in een hotelletje in De Bult vlakbij Steenwijk.
    Dara hebben we zaterdagavond heerlijk gegeten en daarna naar de voorstelling van de Edwin Eversband. Die waren erg goed en als ze volgend jaar een nieuwe tour doen gaan we weer.:D

Maarit had idd een vriendinnetje te logeren die in Brabant woont en ook voor het kinderfeestje zou komen. Maar om nou 2x op een dag een uur heen en een uur terug te rijden vonden we een beetje veel en dit vonden de dames prachtig.:p

Heel veel plezier vandaag en ben benieuwd of je nog wat op de kop kan tikken voor weinig.:p

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Goed zeg van Rick dat het zo goed ging met het kinderfeestje.:)

En de plannen m.b.t. de babykamer klinken goed.:)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat is idd geen tijd om op te zijn.
    Komt dat echt door de koffie?
    Ik drink geen koffie dus weet niet wat voor impact dat kan hebben.:)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Maar waarom wil je daar dan een topic over openen?:)
    Je weet dat je dan een hoop "gezeik" over je heen krijgt. Vaak zijn dat de overprotective moeders die daar over denken.
    Een kind is ook al 2 weken voor de pokjes zichtbaar worden besmettelijk en zou je dan nooit ergens heen kunnen gaan want stel ze heeft de waterpokken. Sommigen kinderen krijgen ze nooit.;)
    En alleen het vocht van de blaasjes is besmettelijk dus als niemand daar aan komt is er geen probleem toch?

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Leuk zeg!
    Misschien is een bezoekje aan Koningin Juliana toren een leuk idee?:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij bellen vanavond even.;)

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Tja stom achteraf bekeken. was even al die felle veroordelende mensen hier vergeten

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ja hadden we al bedacht. wil ook graag een dagje naar apeldoorn. ff terug naar mn roots

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @kk: ik zit ff op je site te kijken en bij het stukje onder taarten/cupcakes staat kwaktaart ipv kwarktaart en foundant ipv fondant

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Die 2 had ik ook al op mijn lijstje staan.:p

11. haha, dank jullie.. niet gezien.. taaltechnisch had ik er nog niet goed naar gekeken dus ;) Chris had dat ff snel gedaan namelijk.

12. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @kk: ik von kwaktaart wel een erg leuk foutje.

wij hebben lekker ff rond geslenterd vanmiddag. was wel gezellig. de meiden heerlijk genoten van een suikerspin.
    thuis alleen ff de balen omdat we op facebook bij zen zn zus zagen dat dus gewoon de hele familie op de vrijmarkt had gezeten. zen zn zus, zn moeder met man en zn vader met vrouw. ddat we daar niet bij konden vanwege aelinn en het gevaar voor zn stiefvader snap ik wel maar vind het zo triest dat zn vader dan niet ff belt van he ik ben in de buurt, is het goed als we een bakkie komen doen. zo triest die desinteresse in zn zoon en blijkbaar ook in zn kleinkinderen. Zen zwijgt erover maar juist daarom kan ik merken dat het hem wel degelijk kw:)etst. maar goed kan er weinig aan doen ben ik bang.
    morgen is het dan zo ver. uit de ziektewet en voor het eerst sinds 4 juli 2010 weer helemaal alleen werken. vind het gaaf maar doodeng

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Sneu voor Zen maar ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
    Vaak is dat toch eenrichtingsverkeer.
    Zolang jij maar laat weten dat je er wel voor hem bent.;)

Yes eindelijk uit de ziektewet!
    Je hebt er hard voor gewerkt dame!
    Enne morgen zal niet anders zijn dan de andere dagen werken ervoor hoor.;)

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Nee kan er helaas weinig aan doen. vind het voor de kinderen zo jammer. van mij. kant al geen opa en dan aan die kant eentje die ze 28 december voor het laatst gezien heeft en als wij niks laten horen zien ze m waarschijnlijk pas weer met ivy dr verjaardag. vind het gewoon triest.
    heb er zeker hard voor moeten knokken dus wel stoer dat het nu zover is. maar tis toch wel wat anders. heb nu niemand om op terug te vallen.

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Je hebt altijd Zen, ons en misschien nog wel een paar anderen om op terug te vallen.
    We zitten slechts 1 telefoontje weg.;)

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Haha. lief maar bedoelde meer als ik op het werk ergens niet uit kom of de drukte oploopt

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Vandaag is het dan zover. Eindelijk na ruim anderhalf jaar eindelijk uit de ziektewet. supergaaf en tegelijkertijd doodeng. vanmiddag ook gelijk mn eerste dienst alleen draaien. spannend. hoop dat het niet vreselijk druk wordt. dan kan ik ff rustig wennen.

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senn: het klinkt alsof jullie genoten hebben van jullie weekendje samen. Heerlijk zeg!!!
    Sann: wat goed meid, dat je vandaag uit de ziektewet bent. Je hebt er hard voor geknokt en het gaat je zeker lukken!!!!! Super!!!! En wat heerlijk dat jullie ook een vakantie geboekt hebben..het is jullie gegund!!

Wij hebben gisteren een heerlijke koninginnedag gehad! Eerst 's morgens hier naar de aubade geweest, daarna was er een demonstratie ganzendrijven waar we nog even geweest zijn en daarna nog naar de rommelmarkt geweest. Heb voor Arinde een hele zak voor Evi's en evi-spulletjes op de kop getikt dus die is nu heerlijk aan het spelen:)
    Na een snelle lunch zijn we toen naar mn broer en schoonzus gegaan. En met hun zijn we toen naar het Doornse Gat geweest, waar de kids zich heerlijk vermaakt hebben. Aan allebei de kids hadden we geen kind....Joucke heeft zich helemaal uitgeleefd in de zandbak en Arinde heeft gezellig met een ander meisje gespeeld en heerlijk geklommen in het klimtoestel. En wij hebben gezellig bij gekletst en heerlijk genoten van het prachtige weer!!

Vandaad een rustig dagje. Joucke is helemaal versleten van gister, dus die ligt heerlijk te slapen. Vanmiddag Arinde ook nog naar bed en daarna misschien nog even naar de winkels. Ga voor Joucke maar eens echte schoentjes kopen, want hij loopt nu nog steeds op slofjes, maar hij kan inmiddels ook wel op echte schoenen over. En voor Arinde nog even nieuwe crocs, want die andere zijn echt te klein want daar haalde ze gister steeds haar vel aan open;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Genoeg zand in het Doornse Gat.:D
    Komen wij ook wel eens als we bij vrienden in Doorn zijn en so's wonen een dorp verder in Leersum dus ook vanuit daar makkelijk te bereiken.:)

Wat zijn Evi spullen?:(
    Nog niet eerder van gehoord.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    @Sann, heel veel succes op je werk!:)

Share This Page