Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We hebben hier niet zo heel veel onweer gehad.
    Ja toen we rond 23.30 uur naar bed gingen (lekker Notting Hill gekeken :p) maar verder viel het wel mee.

Fijn dat je iets begint op te knappen.:)
    Had je nou nog ab gekregen?

2. Ja, ik had gelukkig AB gekregen.. dus die zou nog wel beginnen aan te slaan.. Hier FLINKE onweersbuien gehad.. Bah, huis trilde ervan..

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.829
    883
    113
    Noord Holland
    kk fijn dat je aan t opknappen bent meid. ;)
    ramoontje. lekker dat je nu ff rust hebt. ben benieuwd wanneer je kan beginnen met afbouwen want als ik die weerberichten lees;)
    senn. leuk nothing hill gekeken. hier schoonouders op bezoek gehad
    daantje. knuffel voor jou. wat kan Leon op vervelende momenten beginnen met praten zeg. pff. moet hier niet geprobeerd worden:) fijn dat hij wel inziet dat hij verkeerd bezig is geweest.

hier. nog zieker als gisteren en morgen afspraak bij de ha. mijn keel ziet niet rood meer door alle witte blazen die er in mn keel bevinden;) de laatste keer dat ik z'n keelontsteking had( zo heftig) is 10 jaar geleden toen ik de ziekte van pfeiffer had:$
    ben behoorlijk slap doordat ik niet meer kan eten als vla en vloeibaar goed. ben t nu wel zat en wil weer lekker mn bruine boterham kunnen eten met pasta haha.
    verder niet veel te melden. duik straks nog ff mn bed in als de kids ook plat gaan. ff opladen om de avond te halen:)

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus: beterschap nog maar! Hopelijk krijg je morgen wel een kuurtje van de HA!
    KK: fijn dat je weer wat aan het opknappen bent! ik heb het ook niet zo op onweer, maar hier gelukkig niet zoveel gehad en al rond 22 uur, dus toen lagen we er pas net in!
    Senn: lekker even een avondje samen een filmpje kijken...vind ik ook altijd zo gezellig!
    Daantje: als je er zo alleen en samen niet uitkomt, dan zou ik toch echt eens serieus overwegen om naar een psych of maatschappelijk werker te gaan. Op deze manier levert het jullie allebei alleen maar frustraties op en daar knap je zeker niet van op. Leon bedoelt het natuurlijk ook alleen maar goed....;)
    Sann: wat is Ivy veranderd zeg, echt een wijs koppie heeft ze gekregen! Succes straks bij de psych!
    Ramoontje: fijn dat de KA tevreden is, zeker ook over zn longen. Nu op naar een mooie zomer!!!!

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Hier hebben de kids de rollen omgedraaid. Toen Finn wakker werd sliep Mika ;). En die slaapt nu nog ;). Laat hem ook maar eventjes want hij was super moe. Finn zit nu langs me zijn flesje te drinken en een koekje te eten.

6. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen gezellig op kraambezoek geweest bij de buurvrouw. De kinderen hebben gezellig gespeeld en wij bijgekletst. Was wel leuk!
    Net even de woonkamer een goede beurt gegeven, nu de kids op bed liggen.
    Over een half uurtje komt ons overbuurjongetje spelen, dus onze dag is weer gevuld. Gezellig hoor!

Zag alleen vanmorgen een lekkage plek op de overloop....net even gekeken en ja hoor....op zolder lekt er een leiding...dat wordt dus een leuk klusje voor manlief:(

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    linnielin: tuurlijk bedoelt hij het goed, het komt er alleen zo knullig uit ;). Misschien idd weer een idee om met maatschappelijk werk te beginnen. Zal vanmiddag eens de assistente opbellen voor een afspraak..

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohjee, nooit fijn lekkage.
    Hier kunnen we sinds gister op de slaapkamer gaan klussen (bedoel dan echt de muren etc ;) )

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is hier ook vaak zo....af en toe wel lekker, maar niet voor elke dag, want dan kan ik echt nergens heen op een dag:)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het tijdstip was natuurlijk ook niet zo handig:)
    Ik zou het gewoon doen hoor, dan heeft Leon misschien ook niet meer zo het gevoel dat hij alles moet oplossen....en krijgt hij misschien wat meer begrip ervoor en krijg jij er wat meer grip op!!!

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, en met lekkage kom je vaak van het een in het ander, want er zit dus een flinke plek op het plafond van de overloop:(

Succes met klussen:D:)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat naar dat je zo ziek bent.:(
    Ik hoop dat je snel weer wat opknapt want zo kan ook niet.:(

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja precies.. misschien toch wel verstandig

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben je mooi klaar mee.:cool:
    Ik hoop dat de schade meevalt.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik denk dat je er goed aan doet en misschien kan Leon ook wat handvatten krijgen wat hem helpt jou te helpen.
    Want ik proef aan de dingen die je schrijft dat hij wel wilt helpen maar eigenlijk geen idee heeft hoe.:)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik ga nu bellen voor een afspraak...

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja inderdaad......en vooralsnog laat het weer ons giga in de steek :(.

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goed van je!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als het maar mooi weer is wanneer we gaan kamperen.:p
    Vorige jaar was het om deze tijd zomer en toen we zomervakantie hadden wat het pet.:cool:

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    krijg dus te horen dat ik voor afspraken moet bellen tussen 8 en 11 'smorgens dus kan morgenvroeg weer terug bellen:x

Deel Deze Pagina