Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, was ik weer even.. Vanmiddag wel weer een tijd pijn gehad helaas.. Vooral die druk op mijn oren wordt ik dan gek van.. Mijn zus kwam gezellig op visite, zijn even met de dames naar de speeltuin gelopen. Even er tussenuit geweest. Heerlijk.. Mijn bazin belde nog op hoe het nu was. Gezegd dat ik me een stukje beter voel. Van haar mag ik morgen ook lekker thuisblijven en dan zie ik haar 14 mei weer, want volgende week is de praktijk dicht! Het heeft natuurlijk ook geen nut om daar met pijn te zitten en zo moe te zijn van het slechte slapen ;)

2. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig, Daan!

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker toch, tegen die tijd zal je vast wel opgeknapt zijn:)

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lief taartje! Boetseren is toch best goed gelukt voor de eerste keer!!!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ja is bij ons ook tot 12 uur.:cool:

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan kun je het mooi lekker uitzieken.;)
    Niet te snel teveel willen hè.;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ahhhh wat een leukie.:)

8. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, druk middagje achter de rug. Overbuurjongetje vond het toch wel erg spannend om hier te spelen. Hij heeft eerst een kwartier keihard gebruld, maar met een snoepje en een voorleesboek werd hij gelukkig toch stil. Daarna wilde hij wel spelen, maar echt veel kwam er niet uit hem. Hij zat maar een beetje met alles te rommelen, en vond het toch wel erg spannend. Na een uurtje begon hij steeds naar mama te vragen en na 1.5 uur stond hij op de bank op de uitkijk. Dus toen heb ik maar ge-smst dat ze hem moest komen halen.
    Ondertussen kwam buurmeisje ook nog spelen, maar de dames hadden elke keer ruzie, dus dat schoot ook niet zo op.
    Maar goed....inmiddels is de rust weergekeerd!

Morgen zouden we met mn ouders naar Floriade gaan, maar vanmiddag belde mn moeder af. Ze waren allebei niet fit en vonden het jammer als ze het na 2 uur al zat waren. Nu dus even een andere datum plannen.
    Gaan wij morgen maar even voor wat nodige kampeerspullen op pad, want manlief is tenslotte toch vrij. Vanavond dus even kijken welke spullen we al hebben, want dat weten we niet meer;)

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niels is ook al 2 dagen met de caravan bezig en te kijken wat eraan versleuteld moet worden en nog moet worden aangeschaft.:D
    Heb je nog veel nodig?

Groot gelijk hoor dat je de datum verzet voor de Floriade.
    Het is een hele reis daar naartoe en dan is het zonde als ze idd na 2 uur al zeggen we kunnen niet meer.

Heb je trouwens nog leuke ideeën op school op gedaan voor het indianen thema?:)

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    En....hebben jullie nog veel nodig of valt het mee?
    Wij moeten nog best veel aanschaffen omdat het ons eerste kampeerjaar is: stoelen, picknicktafel, slaapzak Arinde, luchtbedden voor ons en Arinde, kooktafel en dan nog een heleboel kleine dingen...dus we halen nu alvast een deel en dan de rest als we weer salaris+vakantiegeld+hopelijk belastinggeld hebben gehad. Dan kunnen we het een beetje spreiden;)

Ik vond net boven nog een map met indianen-spullen en mn collega had al een heleboel werkjes bedacht. Dus dat komt vast goed....heb er wel zin in:)

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Even kijken wat ik onthouden heb hoor. Was best veel.

@KK: fijn dat het al wat beter gaat. Lekker dat je nog ff rustig uit kan zieken.
    @Daantje: lijkt me verstandig even wat hulp om uit dat vicieuze cirkeltje te komen. Is zeker geen slecht plan als Leon ook een keer mee gaat. Het is gewoon verrekte lastig om zoiets te begrijpen als je het niet zelf gevoeld hebt.
    @Susanne: jasses meid wat naar zoveel plekken in je keel. Dan heb je toch echt een kuurtje nodig hoor. Beterschap!
    @Ramoontje: fijn zeg dat jullie wat af mogen bouwen. Haha dat vraag ik me hier ook vaak af waar Ivy toch zo van groeit. Lijkt meer uit te komen dan er in gaat.
    @Senn: gaan jullie weer naar dezelfde camping? Is te hopen dat het weer nu wel mee werkt.
    @Linnielin: ben benieuwd hoe het kamperen jullie gaat bevallen. Dat wordt nog wat dan met het buurjongetje op de psz. Wat leuk zeg een indianenthema.

Pffff wat een avond zeg. Ging met 2 hele drukke kinderen naar boven en dat kwam niet makkelijk goed. Ivy was het compleet kwijt. Luisterde niet, rende weg met naar bed brengen en heeft 2 keer een klap uitgedeeld. grrrr, ik was zo boos. Ben toen weg gelopen en heb dr een poosje laten krijsen. Helaas werd Aelinn daar onrustig van dus toen Ivy stil was begon Aelinn en die hield het nog veel langer vol. Buuv hoorde het ook dus die bood aan of ze het even moest proberen en dat doorbrak het dus om half 10 was het eindelijk stil. Ben doodop dus.
    Bij de psych weer fijn om te kunnen vertellen dat het gewoon allemaal heel goed gaat en ook nog extra dingen te ontdekken. Net als het weer zindelijk krijgen van ivy ben ik mee begonnen terwijl Zen aan boord zat. Dat had ik een paar maanden geleden nooit gedaan want dat was veel te stressvol geweest. Nu over5 weken pas weer een afspraak. Moet een terugvalpreventieplan maken en dat bespreken we dan en gaan we naar afronding toe. Zal dus de laatste of 1 van de laatste afspraken zijn.

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    pff Sann, zware avond dus..Hopelijk kun je wel wat langer blijven liggen vanmorgen.

Hier was Finn alweer om 6 uur wakker. Helemaal nat geplast.. nu zit hij voor de tv umizoomi te kijken :D. En maar de heletijd Umi! roepen :D. Heerlijk gewoon.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    We hebben iig grondtapijt nodig. Maar dat wist ik al.
    Van een deurtje was de knop kapot en kon mijn schoonvader niet maken dus ligt bij de caravanwinkel. Niels heeft een nieuwe bodemplaatgemaakt voor in de bak bij de dissel want in de andere stak je zo de schroevendraaier door. We zullen nog gastankjes moeten kopen en mijn sv probeert of hij een scharnier kan maken.
    De accu's waren goed en de mover hebben we opgeladen om te zien hoe snel die leegloopt.

Vandaag gaat de caravan naar de nieuwe stalling en dat is echt een mooi complex geworden. En mijn sv heeft het ook gezien en hij zei dat we daar echt voor weinig geld stallen.:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat de buuf even bijsprong.;)
    Heb je wel lekker geslapen?

Lekker dat je ook bij de psych kunt gaan afbouwen.
    Weer een stapje dichterbij.:)

Wij gaan weer lekker naar dezelfde camping toe.:)
    Dus als je een keertje zin hebt.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kijkt Karsten ook graag naar en Maarit kent al die liedjes uit haar hoofd.:$ En ze zit echt niet de hele dag voor de tv.;) Ze leert gewoon snel.:p

Vanavond mag ze met de scouting in volledige outfit bij de dodenherdenking zijn. Onze scouting vormt ieder jaar een erehaag bij het monument bij de kerk.
    Ik blijf met Sven en Karsten thuis. Karsten slaapt dan en ik kijk met Sven op de t.v.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Mika is nu de hele tijd een liedje aan het zingen van clowntje piet.. het gaat iets van: clownje Piet, heeft verdriet, tjonge jonge jonge wat een ongeluk, zijn ballon die is stuk tjonge jonge jonge wat een ongeluk. Geen idee waar hij die geleerd heeft, als ik het hem vraag zegt ie heb ik zelf geleerd.. (zou het, of is dit toch een bestaand liedje)

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vanmorgen al 2 wasmanden met was opgeruimd, de dressoir op onze slaapkamer opgeruimd en toen was mika zijn kamer een puinhoop :S. Toen onder geprobeerd de ramen te wassen maar met 2 kids is dat toch echt geen doen. Heb vanmorgen gebeld voor een afspraak bij de po, en kan 4 juni terecht. Is wel aan de late kant dat weet ik, maar anders moet ik onder werktijd, en dit is een maandag en dan kan leon mee dus dat is ook wel fijn. Ze vroeg wel of het niet te lang was de tijd die er tussen zat, maar heb gezegd dat ik het wel fijn vond om toch een stok achter de deur te hebben...

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @daantje: vroegertje dan zeg. hier ook grote fans van de zoomiz. hmm ken dat liedje niet.
    @senn: leuk weer naar dezelfde camping. hopeljjk is het weer beter. dan komen we wel een keertje langs.

ivy had gisteren en vanmorgen toch een beetje in dr luier geplast na bijna 2 weken droge luiers. overdag gaat het wel perfect.
    beetje kalm aan doen vandaag want moet vanmiddag werken. ff mn energie sparen

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

Deel Deze Pagina