Hier is ook alles klaar wat ik af wilde hebben dus het huis is lekker aan kant. Net lekker gedoucht en mijn haren in de vlecht gedaan zodat ik morgen met de crematie een beetje leuk slag in mijn haar heb. Hoop wel dat het droog is wanneer ik het uithaal.
Dat is idd iets typisch belgisch.....kijk maar eens op www.gezinsbond.be of www.gezinsbondachel.be misschien dat het dan wat duidelijker wordt. Eigenlijk komt het er op neer, dat we gewoon een aantal zaken aanbieden (waaronder een oppasdienst) en organiseren voor gezinnen (dat kunnen gezinnen met -kleine- kinderen zijn, maar ook ouderen). Bijv. een dauwtrip (een onwijs vroege wandeling), de kledingbeurs, fietstochten in de zomervakantie iedere maandagavond, moederdagontbijt....etc. Ik denk dat ik mijn actie van vandaag morgen moet bekopen met mega spierpijn / pijn in mijn bekken ..........máár de babykamer is bijna helemaal leeg . Nog de inhoud van een halve kast wegbergen, wat dingen naar beneden sjouwen en dan de kasten van de kamer en dan is het leeg! En dan is het wachten tot mijn vader tijd heeft om te klussen En jij hebt ook niet stilgezeten vandaag! Goed hoor, dat je jezelf zo hebt hervonden!
Bandenpijn eigenlijk niet, het zit echt in mijn bekken en dan vanachter.....maar ik ben eigenwijs , heb net nog meer opgeruimd en al 1 kast met manlief uit elkaar gesloopt. Morgen maar weer een dagje rustig aan doen, het enige wat 'moet' is een uurtje naar Joost zijn klasje ivm moederdag.
Daarom , alleen eer mijn vader gelegenheid heeft om er aan de slag te gaan is het eind juni.....dus nu ben ik wel erg vlug, maar ja, toen ik eenmaal bezig was....
vanmiddag viel Ivy in de tuin uit de boom. in eerste instantie dacht ik das helemaal mis want ze wou opstaan en liet zich gelijk weer vallen en gilde dat ze pijn in dr voet had. gelukkig verdween de pijn met de schrik mee. Aelinn wilde weer s niet gaan slapen. Weer om half 9 pas beneden en toen miest ik nog opruimen. maar goed half 9 was nog best aardig
Zo, meiden jullie zijn allemaal goed bezig geweest dit weekend zeg! Heerlijk hoor! Hier vakantie, maar nog niets bijzonders in huis gedaan eigenlijk....meestal ga ik ook wel even flink mn huis door, maar deze week is er niets uit mn handen gekomen helaas! Vanmorgen zou een vriendinnetje bij Arinde komen spelen, dus ik hoopte dan even wat te kunnen doen. Maar nu is ze helaas ziek. Dus nu moet ik haar zelf bezighouden. Wil in ieder geval nog wel even de ramen zemen buiten, paspoort ophalen en wat boodschapjes doen. Kids zitten nu in bed, maar die ga ik er zo maar uit vissen. Manlief is nu tot donderdag weg en wij gaan van morgen tot donderdag gezellig bij mn ouders logeren. Zo vliegt dus ook deze 2e vakantieweek weer voorbij!
bah ik zit weer hier met een baal moment.. Mijn zin om iets te doen is als sneeuw voor de zon verdwenen. Wilde eigenlijk nog boodschappen doen, maar denk dat ik dat morgen als mika naar de psz is maar doe. Wilde nog het eea poetsen maar heb er zo geen zin in en mijn humeur is om te schieten. Kom overal door het huis enkele sokken tegen, maar waar het andere deel is.. geen idee. Kan daar zo pissig om worden dat het hier maar overal slingert. Weet dat ik er zelf al iets aan kan doen..maar toch blijft die boosheid gewoon hangen.
hallo hallo daantje. vervelend is dat he. zo heb ik een gruwelijke hekel aan was dat buitenste binnen is gekeerd. en wat lief dat je aangeboden hebt om op Storm te passen. senn en ramoontje. jezus wat zijn jullie druk geweest zeg sann. goed van je dat je toch jezelf uit die spiraal hebt getrokken en door bent gegaan. zou je een half jaar geleden niet gedaan hebben en schrikken zeg , Ivy uit de boom gelazerd. gelukkig lijkt ze niks te makeren. linnielin. lekker even tot donderdag naar je ouders. zo gaat de week zeker snel voorbij, hier....gister met de boot naar texel gegaan. hebben dagje Ecomare gedaan met de kids en ze vonden t prachtig. Max is wel weer zoals we van hem gewend zijn gestruikeld dus hij heeft weer een mooie schaafwond op zijn voorhoofd terwijl zijn koppie net weer mooi was bijgetrokken na een kopstoot met de tafelpunt bij mn schoonzusje Gister tijdens t douchen nog Nikita de klos. Jeroen gleed uit in de douche en Nikita kreeg zo een knie tegen haar neusje aan. brullen natuurlijk maar gelukkig niks aan de hand. Hij voelt zich er nog schuldig van maar ongelukjes gebeuren nou eenmaal helaas. Met mij gaat t ook weer de goede kant op. Gisteren voor t eerst weer een broodje op met korstjes en was de keelpijn zo goed als weg en vannacht eindelijk weer eens goed geslapen omdat de druk ook van mn oren is dus ik ben helemaal happy. nog wel wat minder energie maar dat komt ook weer langzaam aan terug gelukkig. ga nu maar even een broodje smeren voor de kids en mezelf dus ik kom vanmiddag nog wel even langs wippen
Ga lekker vanmiddag even een poosje naar buiten, het is vandaag een dagje lekker neem de kids mee en laat ze even heerlijk in een speeltuintje hun gang gaan en jij er lekker bij met een boek
Leuk zeg, even een dagje met elkaar iets leuks doen! Fijn dat je weer wat opknapt, want dat had je begin vorige week niet zien zitten!
Vanmorgen toen de kids uit bad waren eerst even een paar boodschappen gedaan en mn paspoort opgehaald. Daarna lekker wat gedronken en toen is Arinde gezellig met het buurmeisje buiten gaan spelen. Ik heb de ramen gezeemd en de tuin een beetje opgefrist....zand van de schuur, kliko's, muren etc afgeboend dus het lijkt hier weer wat! Nu ligt Arinde op bed en ga ik Joucke er uit halen, want die zal wel een broodje lusten. Als Arinde wakker is gaat ze weer met het buurmeisje spelen, dus die vermaakt zich wel vandaag. Ik heb ook de winterjassen maar uitgewassen want volgens mij moeten we het nu wel redden met vesten, spijkerjasjes, bodywarmers en zomerjassen
nee ik voelde me echt zo beroerd. maar die kuur werkt gelukkig goed en snel en inderdaad even een dagje weg met zn allen. komende zaterdag zit ik in Aalsmeer voor een wedstrijd en zondag moet ik naar mn ma voor moederdag was liever ook iets met t gezin gaan doen maar ja..