@Senn, jij zei dat je altijd een redelijk gevoel hebt bij mensen.. Wat heb je bij ons qua kids dan? 2, 3, meer?
Ja, bij mij wel.. Maar wacht eerst verstandig af tot mijn opleiding klaar is en ik een baan heb Maar C.hris is nog niet zeker van zijn zaak... Dus was benieuwd of Senn ook nog wat bij ons 'voelt'.
Nou vooruit dan maar............. hier komt een buikfoto (let niet op de fotokwaliteit want ze zijn gemaakt op de badkamer, 1 met licht aan en 1 met licht uit )
katten ben ik allergisch voor is een paar jaar geleden al gebleken. maar mn diertjes gaan toch echt niet weg. alleen ik had er nooit veel last van
lekker gewerkt. alleen mn rug ligt een beetje in de puinpoeier. zak af en toe gewoon door mn been. nachtje slapen en diclofenac zal wel helpen.
Jullie zijn lief! Tja, mooie buik of niet, feit is dat ie gewoon erg hoog zit (mijn buik)....anders kan ik het ook niet verklaren, want qua gewicht zit ik nu op ong. +3,5 / 4 kg dus dat valt erg mee.
Fijn dat je wel lekker gewerkt hebt Sann, maar wel vervelend van je rug. Hoop dat je wel goed geslapen hebt en dat het vandaag een beetje beter gaat! En ik hoop ook dat je gauw met je verwijzing terecht kunt bij de poli!
IK vind dat je een erg mooie buik hebt en anders had ik ook eerlijk gezegd als ik het niet zo had gevonden. Maar als ik eerlijk ben heb ik nog nooit echt een lelijke zwangere buik gezien.