je kan ook een potje op zn kamer zetten. wij hoeven er helemaal niet meer om te denken en zien in de ochend vanzelf of ze geplast heeft. legen we in de ochend wel weer
zo goedemorgen vannacht onrustige nacht gehad. had t echt zo warm en dus vaak er even uit geweest. vandaag heerlijk weer dus ik ga denk niet veel doen in huis. iig t nieuwe beddengoed wassen van beide kids en mn dagelijke wasje wassen en ophangen en de afwas doen incl boodschapjes en dan vind ik t wel weer ff goed voor vandaag. als de kids in bed liggen ga ik ff de tuin in als t niet te warm is en verder met t loverwerk voor Nikitakwam vanmorgen beneden en t eerste was ze vroeg was..... mam, nog steeds geen bloemen op mn pak?? haha. wist niet wat ik hoorde maar ze vind t gewoon zo leuk. ga nu ff een bammetje smeren voor ons 3 met een bakkie koffie voor mezelf en verwacht dan wel dat de machine klaar is zodat de plop dekbed van Max in de was kan tot later weer
oh en daantje. jeetje wat een helse rit moet dat geweest zijn. vraag me af waar hij zijn rijbewijs bij heeft gekregen weet wel als ik zoiets mee zou maken ik niet meer bij in de auto zou stappen. je bent je leven niet zeker meer. gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen
@Suus: ziet er gaaf uit zeg.....ben benieuwd naar het eindresultaat, van zowel jouw pak als het pakje van Nikita! @Senn: dankjewel voor het doorspelen van mijn vraag aan Niels. Wil je hem namens mij een keer extra bedanken voor de moeite die hij neemt?! Hier een rustige ochtend. Heb vanochtend even een klein uurtje opgepast op mijn kleine vriendje Yves (3 maanden oud ) van een vriendin van me. Wat een heerlijk ventje! Hij was op mijn arm in slaap gevallen en toen dacht ik "ik kan hier wel blijven zitten en kramp in mijn arm krijgen, maar ik kan natuurlijk net zo goed de kinderwagen onder de trap uithalen....." Dus hij heeft heerlijk in de kinderwagen liggen slapen Naar alle waarschijnlijkheid is hij volgende week dinsdag de hele ochtend hier......kan ik lekker tutten en er weer een beetje inkomen (alleen wel jammer dat ik naar de pedicure moet, dan gaat hij dus mee, maar dan is dus mijn ochtend weer bijna om *zucht*) Net even de stofzuiger door de onderverdieping gehaald en zie nu een hele grote vogelpoep-vlek op mijn raam in de woonkamer, dus die ga ik nu maar eens even weghalen, koffie is toch op . Ben later weer terug!
de rest van de rit verliep gelukkig rustig, maar zodra hij verkeerd gereden is, is hij 1 en al nervositeit en paniek. Dan weet ie niet wat ie moet doen en gaat ie gekke dingen doen dus vandaar . Af en toe vraag ik me ook af waar hij het rijbewijs gehaald heeft hoor . Niet dat ik nu super geweldig kan rijden hoor , maar op de snelweg 90 of 100 te gaan rijden waar je 120 mag vind ik wel een beetje tja erg? .
Leon belde net dat de jan linders een actie had met gulpener bier. 1+1 gratis en bij elke 2de krat krijg je 2 punten om te sparen voor een gratis kaartje voor de floriade. Dus je moet in totaal 5 kratten kopen voor 1 vrijkaartje. (gaat om 10 punten voor 1 kaartje). Maar had eens gekeken. Dan kun je wel kraten bier kopen 2 voor 12,95 meen ik, maar dat keer 5 is al ergens rond de 70 80 euro wat je dan kwijt bent toch? en 1 kaartje is 30 euro en dan zit de kabelbaan er ook bij. Dus als ik dat zou halen dan zou ik eerst bijna 2 keer entree betalen bij wijze van om dan 1 kaartje gratis te krijgen en een ander kaartje nog te moeten betalen.. Of ben ik nou kippig.. Goedkoper is het volgens mij niet met die actie..
Dan kom ik alleen met Karsten. Niels is zijn broer verhuizen en Sven en Maarit zijn dan op kamp. Wanneer spreken wij af om wat leuks te gaan doen? Weet niet in welke weekenden je wel of niet iets kan.
Daar wil hij dus niet op, hebben die andere 2 ook nooit gewild. Hij vindt het erop gaan zitten eng op de een of andere manier.
Ik zal het doorgeven al weet ik niet wat hij voor "extra moeite" gedaan heeft/gaat doen. Is het gelukt met de poepvlek?
Alleen heb je dan wel 5 kratten bier voor de prijs minus de prijs die je normaal betaald voor het toegangakaartje. Als je zeker weet dat het op gaat is het mooi en anders zit je er mee.
Is het dan slim om nu verder te gaan denken dan de kleuren die je wilt? Anders heb je dadelijk iets leuks bedacht en is het niet uitvoerbaar.
nou hier alleen gaat het niet op, dus we zullen een paar kratten aan mijn ouders moeten geven en aan mijn schoonouders.. dus of het dan goedkoper is.. ik weet het niet
Dan zou ik het niet doen. Op Mp staat ook het 1 en ander. Marktplaats.nl > 4x volw.Floriade tickets te koop voor 2 dgn.Onbeperkt geldig - Tickets en Kaartjes - Evenementen en Festivals Dan kun je 2 dagen.
Hij gaat even iets voor mij uitzoeken tav het bellen van een ambulance....ik had wat dingen opgezocht, maar hij zou even kijken hoe of wat. En als ik daar niet wijzer van/door word, dan meld ik me maar weer bij de verzekering of zo . Is allemaal leuk en aardig dat ik een eventuele rit wel vergoed krijg, maar als ik ze niet kan bellen als ik ze nodig heb, heb ik er natuurlijk nog niks aan (maar ik zei tegen Niels ook al, desnoods rijden we dan maar zelf die 500 meter naar de grens en bellen we daar 1-1-2 )
Ik zag de mail die hij had doorgestuurd in de mailbox van het werk dus heb nu het hele verhaal kunnen lezen ook met wat jij online aan info had gevonden.
Ben al volop aan het nadenken wat en hoe.....maar moet qua uitvoering gewoon effe wachten tot mijn ouders terug zijn van vakantie, volgende week dus. Ik denk dat wit het meest praktische is, en dan doe ik de rest wel met de aankleding .
Wist ik wel .....en omdat ik gister ook nog wat vond over de centrale in driebergen moest ik dus aan jullie denken.....alleen krijg ik dat artikel nu natuurlijk weer niet meer gevonden :x. Ach, komt allemaal goed en ga er natuurlijk van uit dat het niet nodig is, maar als het wel nodig is, moeten we wel weten hoe of wat .
2 dagen hoeft niet. Het is ook meer omdat mika de kabelbaan gezien heeft daar en hij daar super graag in wil. En we willen toch wel een kijkje nemen daar dus vandaar. 1 dag is meer als genoeg voor ons.
Ben benieuwd want ik heb 6 jaar op die centrale gezeten. Omdat Niels nu in dat gebied werkt is het voor hem makkelijker om uit te zoeken dan voor mij omdat ik daar al bijna 6 jaar weg ben.