nee je hoeft niks mee te nemen. en wensen doorgeven, oei . gaan we ook weer krijgen natuurlijk ga er even hard over brainstormen goed. wanneer vieren jullie eigenlijk de verjaardag van Karsten??
ja klopt. in Leiden. de laatste georganiseerde wedstrijd van de kopergirls kunnen wij anders 23 juni voor zn verjaardag komen??
ga even t beddengoed van Max aan de lijn hangen. kan dat vanavond ook weer zijn bedje op tot strakkies
Geeft niet hoor, ik doe het graag voor jullie. Niels is zaterdag toch werken en de kinderen gooi ik gewoon op bed net als die van mij. Dan kunnen we ze wakker maken als jullie er zijn. Ik kan ook op 1 juni. Moet wel werken die dag maar ben toch om 16 uur vrij. Waar zullen we naar de bios gaan en welke film wil je?
Gadverdamme! Finn had buiten gepoept! Door de tuinstoel (is een stoel met gaatjes) Op de grond echt overal zat het. Brrr. Zo smerig, heb gewoon geen honger meer voor straks..
dat is lief van je we gaan rond half 8 rijen dus dan zijn we rond half 9 bij jou om de kids af te droppen. en zullen we 1 juni dan aanhouden om naar de film te gaan? Jeroen moet ook gewoon werken dus ik kan pas om 18.00 gaan rijden. zullen we ergens halverwege afspreken?? bijv Haarlem of Amsterdam?? filmpje moeten we samen denk ik even over hebben. moeten m toch allerbei kunnen uitkijken he
dan komen wij 23 juni in de middag bij jullie voor de verjaardag van Karsten. vanaf hoelaat zijn we welkom??
ja daar zal ik ook we; wat misselijk door worden. wij hebben precies dezelfde stoelen dus kan me prima indenken hoe dat eruit ziet
leon is vroeg thuis vandaag, dus denk dat we maar optijd de bbq aan gaan zetten en dan lekker bbq-en..
ja ik zit ook te denken om te gaan bbq-en. lekker in de zon. en lekker dat Leon vroeg thuis is. Jeroen komt pas tegen 18.00 uur half 7 thuis. moet nog voor mij langs de hobby-winkel en nog een reclamebord afdroppen bij Tulpenland dus datkan nog ff duren
Ik zit hier hetzelfde met de wensen voor wat betreft Karsten. Heb met moeite zelf iets kunnen verzinnen. Opa en oma's beginnen ook al te vragen en ik weet het gewoon niet. Hij is erg weg met getallen en letters/kleine woordjes maar daar heb je ZOveel in en veelal flut dat het ook zo stuk is. Hij vindt lego niks aan, is geen kleur of knutselfiguur. Een trampoline heeft hij al waar hij de hele dag op staat te springen. O wat hij misschien heel leuk vindt is een simpel computer spelletje maar niet zoiets als tetris want dat is te moeilijk.
Ik weet niet wat makkelijker is met parkeren??? Er draait een film, ik geloof iets met Avengers of zo??? Daar hoor ik veel positieve geluiden over. Schijnt met veel bekende acteurs te zijn.
dat ligt er dus een beetje aan.....als ik geen 1-1-2 hoef te bellen maar een ander vast-nummer, dan kunnen we gewoon met 00 31 ervoor van huis uit bellen
Ik heb dus dat ene nummer gevonden....en dat is volgens mij het CPA nummer.....maar dat weet ik niet zeker. Maar dan nog moet ik er wel zeker van zijn dat ze dus ook de grens overrijden en niet daar de ambu stilzetten . Heb al bedacht dat ik anders idd maar het MMC in Veldhoven bel en het daar navraag, lijkt me toch sterk dat zij het niet weten anders....