Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dat is niks als je daar telkens hoofdpijn van hebt.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk zeg dat je wat gewonnen hebt. Altijd leuk zo'n gratis dagje uit. Succes met alle drukte. Loop jezelf niet voorbij meid

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    De pit-verpleegkundige is gelukkig net nog ff geweest. Fijn even de boel van me af praten.
    Aelinn slaapt en Ivy zit bibaboerderij te kijken dus heb ff lekker een beetje rust. Wel ff lekker.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik snap het wel hoor van Zen.:)
    Maar komt op jou natuurlijk een beetje lullig over.;)

Hoe is het met de vinger va Ivy?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb je een foto gemaakt?:)

6. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wat lief! Deze melding krijg ik:

c:\program files(x86)\windows live\mail\mailcomm.dll is niet geschikt voor windows of bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheeder of softwareleverancier voor ondersteuning.

En als ik dan op oke klik krijg ik deze melding:

Windows live mail kan niet gestart worden omdat msmail.dll niet geladen kan worden.

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groot gelijk, zo denk ik er ook over.
    Beterschap voor I.ndi.

8. kwebbels

Susanne leuk zeg die prijs!

Christiea kan me voorstellen dat je dat spannend vind. Hopelijk valt het in de zorgverzekering.

Sann fijn dat je ff lekker van je af hebt kunnen praten. En wat ziet Ivy er schattig uit zeg!

9. kwebbels

Hier nog steeds een kindje als een dood vogeltje op de bank. Heeft wel een boterham gegeten vandaag en een paar rijstewafels. Net begon ze over buikpijn en heb haar maar een zetpilletje gegeven. Baal alleen want meestal heb ik hier een paar staafjes liggen om haar urine na te kijken en die heb ik nu niet zucht. Had graag ff der urine na willen kijken.

Ze heeft wel 3 uurtjes geslapen vanmiddag, samen met mama. Ik was ook wel een beetje brak. Ze had bij ons geslapen en een kokend kind naast je wat vaak wakker wordt is ook niet alles. En dan mannetje nog die er de grootste sport van maakt om het hele bed in beslag te nemen;)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik begreep het ook helemaal hoor. Paste alleen er ff niet meer bij in mn hoofd.

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: hoe is het vandaag met de boys? Hopelijk knappen ze een beetje op!
    Kwebbels: beterschap met I.ndi. Fijn dat je dan zelf thuis kan blijven....bij ons is dat helaas geen optie...hebben de kinderen geen juf;)
    Christiea: inderdaad een dappere beslissing. Hopelijk wordt het inderdaad vergoed en heb je er ook echt wat aan!
    Sann: fijn dat de Pit nog even kwam! En wat zag Ivy er schattig uit zeg:)
    Daantje: heeft Mika het leuk gehad op de psz? Zal vast wel...leuk dat je alles zo vanuit je raam kan zien;)
    Senn: ben nog met de taart bezig. Vandaag nog geen tijd ervoor gehad. Ben van plan om vanavond verder te gaan en hoop dan een eind te komen, hoeft zaterdagmiddag pas af te zijn;)

Hier een leuke dag gehad, maar wel druk. Vanmorgen zou ik in de klas gaan helpen om koekjes te bakken. Morgenmiddag- en avond is er op school winterfair, om geld in te zamelen voor het nieuwe schoolplein. Elke klas verkoopt dan wat en wij zouden koekjes verkopen, dus die gingen we vandaag bakken. De buurvrouw heeft op Joucke gepast met de babyfoon en Arinde is gezellig mee geweest. Toen we thuis waren moesten we snel eten en daarna gingen we met de klas op excursie naar de bakkerij.
    Dat was echt geweldig! Eerst werd alles laten zien en daarna mochten ze zelf allemaal 2 broodjes maken: 1 in de vorm van een schildpad en 1 in de vorm van een vogelnestjes met eitjes. Terwijl de broodjes in de oven gingen kregen de kinderen allemaal drinken en een stroopwafel en daarna gingen de broodjes uit de oven en kregen ze alles mee naar huis.
    Ik had de kids meegenomen en vooral Arinde heeft erg genoten en is nu ook in het trotse bezit van 2 zelfgebakken broodjes:D

Ik probeer nu nog even wat voor school te doen, Arinde zit lekker te kleuren en Joucke ligt op bed. Vanavond verder met mn taart. Hoop dat 'ie nog een beetje lukt. Het is nu nog niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had en de kleur valt ook een beetje tegen. Maar ik hoop maar dat het met decoreren toch nog goed komt. Gelukkig had schoonzus nog een taart tegoed en is het geen betaalde opdracht;)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja, met een ziek kind in bed slaap je zelf bar weinig he. Hoop dat je meisje zich snel beter voelt.

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat klinkt dat leuk zeg die excursie bij de bakker. Hoop dat je taart toch nog wordt wat je wil.

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie nog even hebben kunnen slapen vanmiddag!
    Als ze een griepje heeft kan het natuurlijk best een paar dagen duren voor het over is! Het lichaam heeft de tijd nodig om te herstellen.....maar dat zul jij wel weten;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sorry maar dat echt boven mijn pet.:)

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend zeg!
    Ik wist niet dat je er zo last van had.
    Ik hoop voor jou dat dit de oplossing gaat zijn.:)
    Ik ken ook iemand van vroeger die dat heeft laten doen (zat vroeger bij mij op twirling maar dat is al 16 jaar geleden en heb ik geen contact meer mee.) Haar heeft het echt enorm geholpen en klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.:)

Wanneer moet je met Steijn naar de oogarts?

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kijk haar stralen!:D

Maarit mag morgen en dan gaat ze als Doornroosje alleen dan wel in een winterse uitvoering.:p

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij en Leon
    Sann (als ze enigszins hersteld is van de operatie)
    KK en misschien Ch.ris
    Niels en ik
    Kwebbels (als ze niet naar cursus hoeft)

Ramoontje kan helaas niet.
    Suus kan ook helaas niet.

Chris als jij dit leest en je hebt 17 maart niks te doen....
    Ik geef dan een High Tea omdat ik maandag over een week jarig ben.:) Je bent van harte welkom als je zin en puf hebt.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Waarom weet ik niet dat je zondag je verjaardag viert?:(:(

Leuk dat je een dagkaart voor Walibi hebt gewonnen met Maarit haar lot. Was dat van de grote Clubactie? Erg hè ik weet het niet eens meer.:) Ik zal het haar zeggen, vindt ze vast gaaf om te horen.:p

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je toch nog even hebt kunnen praten.;)

Deel Deze Pagina