ja daar heb je ook gelijk in hoor. Probeer het ook wel voorlopig maar te accepteren maar foto's blijven nogal confronterend.
denk dat Aelinn en ik morgen nadat we Ivy naar de psz hebben gebracht maar eens naar de huisarts gaan. Aelinn hoest al veel te lang en bij mij begint het inmiddels weer kokhalsneigingen te geven dus dat schiet ook niet op. Pfff word toch zo moe van dat gehoest altijd.
hmm twijfel ff wat ik nou moet doen. Ivy sliep nog heel vast en nu zegt ze dat ze ziek is en dr buik pijn doet en ze niet naar school wil. dat gebeurd echt nooit dat ze niet wil en net als ik met Aelinn naar de huisarts wil... Maar ff zien wat ze zegt als dr brood op is
koorts heeft ze niet maar ze wil niks en blijft zeggen dat ze ziek is. als ik vol hou dat we aan moeten gaan kleden dan gaat ze huilen. ik hou dr maar thuis dus. waag morgen wel een poging richting huisarts dan
Zo, hier straks met E.smée richting cb... C.hris heeft M.ausje vanochtend om half 8 bij mijn zus afgezet, zodat ik echt ff alleen met E.smée om 9 uur heen kan
Ramoon, heb je al antwoord terug? Sann: dat lijf dat komt wel . Net wat Senn zegt, je hebt 2 kids gebaard en een zware depressie gehad en meds geslikt.. Susanne: Welke zonnebrandcreme heb je? Ik gebruik die olie, p20 heet ie volgens mij. Is wel wat duur, maar hij beschermt 10 uur vanaf het insmeren, en je doet er ontzettend lang mee en je hoeft niet zo heel veel te gebruiken..
Hier slechte nacht gehad. Leon en ik hadden weer 'ruzie'. Hij trekt het niet hoe ik het huishouden doe. Hij zegt dat hij het steeds over moet nemen van me en zo niet aan andere dingen toe komt. En dat hij het nu verrekt om de badkamer en de toilet te poetsen omdat ik ook geen 'reet' uitvoer zoals hij het zegt. En dat hij dit niet nog een jaar trekt.. Dacht gister vroeg naar bed te gaan om wat bij te slapen, was het nog half 1 voordat ik sliep en ben nog een aantal keer wakker geweest.. Weet ook niet wat ik nu moet doen of moet zeggen tegen hem.. zullen 4 juni wel zien wat er uit het gesprek komt.
is waterproof, volgens mij heb je daar verschillende factor is. wacht zal eens gaan kijken . De factor is 20. Werkt na 15 minuten en is zeer waterproof. Weet niet of ze hogere factoren hebben, misschien ff googlen.
Gelukkig is het bijna 4 juni. Het blijft natuurlijk moeilijk om een voorstelling te maken hoe moe iemand is en wat dat met je doet als je het zelf niet kent. En het klinkt ook een beetje van Leon dat hij het niet wil/kan accepteren. Ik hoop dat zijn ogen snel geopend worden, dat hij wat respect naar jou toe gaat krijgen en de situatie accepteerd zoals het is. Maak anders eens iedere dag een lijst met wat je doet. Dan kun je hem dat onder zijn duwen als hij weer zo'n opmerking maakt.
En stel nou dat de vermoeidheid bij jou blijvend is dan moet Leon ook een soort van rouwverwerking door en dat begint met ontkenning.
Niet alleen jou maar ook Leon. Jullie moeten het SAMEN doormaken. Daarom hoop ik dat die gesprekken wat gaan opleveren.
hier wel heb er een half jaar geleden een brief van de juf over gekregen dat ze me 4 weken voor de verjaardag bellen om 4 afspraken te maken om te komen wennen. scheelt ook per school denk ik
nee precies en daarom had ik Nikita ook niet ingesmeerd want hier spelen ze van 11.00 tot 11.30 uur buiten en moet om kwart over 8 de deur uit en wat fijn dat jullie t zo fijn hebben gehad. heerlijk he als je zo door kan lopen. voor de kids ook leuk om niet te hoeven wachten