zwitsal factor 50. en die jij gebruikt is ook watervast?? ga ik daar even voor kijken. thnx voor de tip!
hmm schiet niet op zeg. laat m eens zelf een week t hh doen. ga jij een weekje weg om tot rust te komen, dan ziet hij eens hoe zwaar t is met nog 2 kinderen incl boodschappen halen hier gelukkig een man die mij juist steunt maar dat komt mede door de clusters die ik zomaar kan krijgen. begrijpt nu ook als ik t een keer niet doe waarom dat is. en daarnaast vind Jeroen t belangrijker dat de kids goed verzorgt worden want t hh loopt toch niet weg
ramoontje. wat een muts bij de administratie daar zeg! heb je haar niet meteen een goede olpleiding toegestuurd hopelijk krijg je nog snel antwoord. hier onrustige nacht gehad. gelukkig niet benauwd door windje van de zee en geen echte onweer dus t kwam echt van de training. heb volgens mij 2 kilo zweet eruit getraind want kon mn hempje uitwringen ook werkte de vloer niet mee dus t was een vermoeiend avondje zo. verder gaan we niet veel doen vandaag. t is nu al 24 graden beneden in huis en dan heb ik de gordijnen dicht en t zonnescherm al vanaf 7 uur naar beneden dus ga maar even niet de tuin in met de kids want t is gewoon te heet om zonder zonnehoedje buiten in t badje te spelen. straks als we een broodje op hebben en de was buiten hangt ga ik even naar de winkelcentrum een dorp verderop en dan haal ik er maar even 2, stukkie fietsen, ijsje eten, geen straf toch haha neem ik meteen de boodschappen mee, is dat ook weer gebeurd. ben er nu dan ook weer weg van, broodje is ondertussen ontdooit en dan zal straks de was ook klaar zijn en dan wordt t tijd om actief te worden haha tot later weer
@daantje: het is natuurlijk best lastig voor leon om zich in te denken wat jij voelt. maar een beetje. respect voor wat je toch doet zou wel op zn plaats zijn. hij klinkt zelf ook niet bepaald als een hoogvlieger waar het huishouden en zorg betreft @susanne: pff lijkt me zwaar met dit weer intensief trainen. lekker kalm aan vandaag. heb net toch maar ff de huisarts gebeld voor Aelinn dr hoest. die komt nu al anderhalve week fiks slaap tekort erdoor en das een beetje te lang vind ik. mag om 3 uur ff komen
Zo, was ik ook weer ff. Daantje, wat vervelend van Leon zeg! Bah! Dure zonnebrandcreme ja! Ik gebruik voor de kids 'gewoon' factor 50! Werkt prima hier, zijn nog nooit verbrand geloof ik Hier heeft madame het super gedaan! Ogentest wou ze niet graag doen, omdat ze wist dat de prik eraan zat te komen, maar ze heeft hem doorstaan De prik heeft de arts zo supergoed gezet! Esmée keek ff 5 sec. opzij en de prik was al gezet en klaar! Echt zo goed! Dus ze heeft van mij nieuwe oorbelletjes gekregen Ze was 107cm en 17.3 kg
gelukkig kun je toch langs komen vandaag en slaap is natuurlijk wel heel belangrijk en t is ook best intensief. daarom is de training voor zondag ook afgezegd ivm de hitte ondanks de airco in de zaal. dat is denk ook de reden waarom ik vandaag weer z'n hoofdpijn heb
Kun je zondag een dagje rust houden. Heb je het er nog met Jeroen over gehad? Nog 7 dagen en een paar uur en dan gaan we lekker naar de bios. Heb er ZO zin in om er even uit te zijn.
ja en als je t niet erg vind laten we t voorbij gaan. de kids hebben heel duidelijk behoefte aan regelmaat en als ze al in een ander huis zijn en ook nog mee moeten naar Etten-Leur zie ik t zo gebeuren dat ze 2 dagen van de rel zijn en daar zit ik nu net niet op te wachten moeten even kijken of we een andere oppas kunnen vinden en anders blijf ik gewoon thuis bij ze en moet Jeroen de klus maar alleen klaren
Daantje: jammer dat Leon zo reageert zeg!!! Hier vond manlief ook wel dat ik deze week een keer in huis aan de slag moest, maar dat kwam gewoon omdat ik me daar de laatste weken geen tijd voor gunde en het nu weer wat rustiger had. Maar ik kan me voorstellen dat het jou wel erg verdrietig maakt op deze manier! Gelukkig heb je over 1.5 week je eerste gesprek!!! Suus: lekker middagje voor de boeg dus! Geniet ervan! KK: fijn dat de prik goed ging! Ben erg benieuwd hoe Arinde dat gaat doen...ik verwacht 1 groot drama! Sann: logisch toch dat je figuur op dit moment niet optimaal is? Maar de kans is groot dat een eventuele afvalpoging binnenkort ook beter gaat lukken omdat je nu al een stuk beter in je vel zit! Dus nog even geduld tot je daar weer energie voor hebt! Senn: we hebben nog best wat kampeerspullen nodig inderdaad! We hebben pas de 'grote' dingen gehaald en moeten nu nog veel kleine spulletjes en nog slaapmatten (maar die bestellen we online)
Hier weer een gezellige morgen gehad. Heb eerst de was lekker buiten gehangen en daarna de kamer gestoft en gezogen. Kids waren om 9 uur al lekker in de tuin aan het spelen! Daarna buurmeisje opgehaald en toen zijn we met z'n 4-tjes naar de grote speeltuin hier in het dorp gegaan. Dat vinden de meiden altijd zo'n feest! Nou, Joucke vond het ook helemaal geweldig!!! Toen ik even bij Arinde aan het kijken was, was hij zomaar zelf een trap van 10 treden opgeklommen en ging hij daarna zomaar zelf die glijbaan af wat een aap zeg!!! En elke keer bij alle glijbanen omhoog lopen, wat hem nog lukt ook! Maar om half 12 was hij helemaal afgedraaid dus toen zijn we naar huis gegaan. Nu liggen ze allebei lekker te slapen. Ik heb net even wat rekeningen betaald en ga nu even met mn taart aan de slag. Heb net ook een mail klaargemaakt voor de pedagoog. Laat het nog even door manlief lezen en dan stuur ik hem door. Ben benieuwd!
Wat een klimheit is Joucke zeg! Kan me voorstellen dat hij na tig keer helemaal is afgedraaid. Wil het lukken met de taart met deze hitte?