Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is goed hoor, snap het ook wel.
    Sorry dat ik je blij maakte met een dode mus.:)

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ja inderdaad. kan t ook wel gebruiken als ik eerlijk ben. eens wat ontspanning :D

3. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    oeh ik neem t je hartstikke kwalijk meid:p

nee joh. kan gebeuren hoor. ik zie ook zo vaak iets over t hoofd en dan kom ik er ook pas achter als ik iets beloofd heb. je bent ook maar een mens hoor;) t is jammer dat ik Jeroen niet kan helpen maar t is nu eenmaal niet anders:( t is daar ook niet echt een goede omgeving met kids dus tja....

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou het antwoord van de verzekering is ook binnen..........

1) de ambulance bepaald naar welk ziekenhuis ik vervoerd wordt (ja duhhhh, dat begrijp ik ook wel en dat was de vraag niet)
    2) een heel verhaal over het eigen risico (dat had ik weken geleden al uitgevogeld en was wederom de vraag niet)
    3) via google hebben ze uitgezocht dat wij gewoon 1-1-2 kunnen bellen; voor verdere vragen over het telefoonnummer verzoeken ze me contact op te nemen met het informatienummer in België (heel fijn dankjewel, maar dat was maar een deel van de vraag, want wat heb ik er aan als ik wel 1-1-2 kan bellen maar ze dan niet tot hier voor de deur rijden)

*zucht*

Manlief zijn reactie...."maak je niet druk, we gaan wel buiten staan als het dan nodig mocht zijn".....;) :x En bedankt voor het meedenken maar ook dat is geen antwoord op mijn vraag :cool: ;)
    En voor vanavond heeft hij het dus effe verbruikt bij mij, ik ben boos! :x Hij heeft zijn broers en zus nog altijd niet verteld van onze zwangerschap.....en ik heb hem dus even haarfijn uitgelegd dat ik weiger naar verjaardagen te gaan zolang hij niks verteld (maar ook dat interesseert hem dus niet, want daar heeft hij meestal toch geen zin in), maar dat ik ze dus ook niet uitnodig met de verjaardagen van de kinderen! (niet dat ze komen, maar toch...het gaat om het idee... LANG LEVE DE HORMONEN, MAMA IS BOOS!!!!! :x:cool::D)

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    *Berg me snel*

Misschien anders morgen even bellen omdat gesproken taal vaak anders geïnterpreteerd wordt dan geschreven taal.;)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ze hebben het gepresteerd om manlief op zijn werk te bellen of ze hem wat mochten vragen over mijn bericht....;). Nou had hij gezegd, je mag alles vragen maar ik weet van niks, dus je bent bij mij aan het verkeerde adres....;)

Ik laat het nu maar heel even rusten, al die opwinding is niet goed voor me en we hebben nog even de tijd ;)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En tot overmaat van ramp hadden we ook nog een loei van een wesp (een cm of 5 zeker) in het tuinhuis, die driftig bezig was een nest te bouwen. Hadden we er vorige week al 1tje die manlief een hartverzakking bezorgde door dood naar beneden te vallen (en dat was echt een joekel, bijna 10 cm en dan overdrijf ik niet.....we hebben er van schrik de meetlat naast gehouden, alleen vergeten vast te leggen op de foto), nu zat er dus weer 1tje en kon ik achterhalen waar hij dus zat. Manlief heeft het minikorfje weggehaald toen de wesp er niet was, en prompt kwam hij aangevlogen..... We zijn gauw naar binnengegaan maar hebben eerst alle deuren van het tuinhuis gesloten. Ben benieuwd.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    He jakkes, hier gebruiken ze de zolderkamer van Maarit om te overwinteren, ook heel fijn met een kind dat bang is voor wespen.:x:cool:

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick vroeg al aan mij "mama ben jij bang van die grote"....dus ik zeg "mama is van weinig dingen bang, maar van wespen is mama heel bang en zeker van die hele grote" :) Ik ben er dus ook ruim uit de buurt gebleven de rest van de middag....

En zo groot als vorige week en vanmiddag heb ik ze dus nog nooit bezien.....brrrr, krijg nog kippenvel als ik er aan terug denk.:cool:

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe het rustig aan in etappes...dus steeds na elke stap weer een poos de koelkast in. Hij staat nu bekleed in de koelkast en is goed strak....dus dat hebben we gehad;)
    Ga nu nog even Nijntje puzzelen....:)

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: pfff....wat een toestand zeg! En nu heb je inderdaad nog geen concreet antwoord! Misschien inderdaad over een paar dagen maar eens een telefoontje eraan wagen!

Enne....dat wespennest....brrr....dat lijkt me ook niks! Ga je het door een professioneel bedrijf laten verwijderen of ga je het zelf weer proberen?

12. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net een mail van de pedagoge dat we morgenochtend al langs kunnen komen voor een gesprek.
    Heb maar even teruggemaild dat Arinde dan niet mee kan omdat ze naar de psz is, en of ik dan alleen kan komen of dat we een nieuwe afspraak kunnen maken.

Pff.....komt wel heel dichtbij nu;):)

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ramooontje: jemig zeg die zijn echt stom daar. Schiet lekker op zo. Niet leuk dat Pat nog niks verteld heeft. Geef je groot gelijk.
    @Linnielin: jee das al snel zeg. Kan je dr niet een keertje psz laten overslaan? Je kan het spannende deel maar gehad hebben.

Vanmiddag met Aelinn naar de dokter geweest en die denkt dat ze kinkhoest heeft gezien de symptomen. Moet vanzelf overgaan maar kan wel een half jaar duren blijkbaar:$ Ze schreef wel een hoestdrank voor. Sta ik bij de apotheek, zegt die man (de apotheker zelf) dat als ze slijm gaat ophoesten ze het niet door moet slikken maar uit moet spugen want dan gaat het sneller over. Ik keek m s fronsend aan en zei hoe denk je dat een kind van nog geen 2 duidelijk te gaan maken? sukkel. Pak ik na het eten dat apul uit mn tas staat er op de doos voor kinderen vanaf 5 jaar:( Dat geef ik dus niet he. Heel irritant.
    Hoest mezelf ook nog steeds een ongeluk. Heb gevraagd of ze ook even naar mijn longen kon luisteren maar nee hoor. Daar waren ze tegenwoordig heel streng in en moest een nieuwe afspraak maken. En bedankt, dat wordt dus niet eerder als volgende week.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sow en ik ben ook weer onder. De afgelopen nacht was al ruk, en nu dus weer. Finn werd krijsend wakker, en ik kreeg hem alleen stil als hij bij mij lag. Dat even geprobeerd en toen hij rustig was weer terug gelegd, maar weer krijsen. Dus ik zeg tegen Leon dat hij dan maar op de bank moet gaan liggen pak ik finn wel in ons bed erbij. Maar nee dan moet ik maar op de bank en pakt hij finn, hij kan wel door het gekrijs heen slapen. Maar als ik op de bank lig hoor ik hem nog dus dan slaap ik toch nog niet. En morgen gaat om half 6 weer de wekker dus ook meteen een wakker kind... pff wordt een hele lange dag morgen..

15. @Sann, wat raar.. Hij doet er niks aan? Geen kuur oid?
    Bij ons in de praktijk zijn meerdere kinderen met kinkhoest geconstateerd. Bloedonderzoek gehad, daarna 2x kweek afgenomen en nog een bloedonderzoek en AB...

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Ik hoop dat je toch nog wat geslapen hebt.:(

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ik ging pas om 02.15 slapen, op de bank wel te verstaan. Toen werd ik om kwart over 5 wakker van een vlieg. en om 6 uur kwam leon naar onder, toen ben ik naar boven gegaan maar heb niets meer geslapen..

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lekker ruk dus.:cool:
    En bijslapen gaat waarschijnlijk ook niet lukken.:)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    vandaag niet nee, of het moet zijn als finn vanmiddag op bed ligt dat ik met mika misschien even op de bank kan liggen..

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ach ja ben niet de enige denk ik dan maar, leon heeft ook slecht geslapen ;)

Deel Deze Pagina