@@linnielin: fijn dat je er wat aan had. klinkt als goeie adviezen. Wel apart dat het dan niet nodig is om Arinde te zien. wat een rust hier in huis. Aelinn slaapt en Ivy speelt op dr kamer. Stiekem best wel ff lekker aangezien ik doodmoe ben van dat stomme gehoest.
Maar goed dat je het zelf nog even controleert. Succes met alle puffen, ik hoop dat je lekker slaapt op de codeïne.
Je bent zeker blij dat je gegaan bent. Ik hoop dat de handvatten je verder, en dan met name met Arinde, kunnen helpen. Dat hadden wij ook met de thuisbegeleiding, hij gaf ons ook bepaalde inzichten waar we weer verder mee konden.
Goedemorgen. Hier stond mika alweer om 6 uur aan ons bed. Hij mocht erin mits hij ging slapen en dat deed ie dus niet. Leon was om half 3 pas thuis van draaien en had zijn slaap dus hard nodig. Dus ik tegen mika gezegd dat hij of bij mij moest komen liggen of in zijn eigen bed moest gaan liggen. Toen werd ie dus kwaad. Toen ik naar hem toe wilde gaan begon ie ook nog te schreeuwen en heb toen gezegd dat ik hem niet wilde horen totdat de wekker van nijntje ging. Helaas pindakaas 5 minuten later gooide hij met de deur waardoor finn wakker werd. Ik ben pislink op hem geworden en kreeg hem niet tot luisteren. Toen kwam leon erbij en riep met zware stem dat hij nu moest gaan liggen en moest slapen en dat hij op zijn kamer moest blijven totdat papa of mama hem kwam halen. Ook helaas pindakaas, want ben met finn naar ondergegaan, en toen hoorde ik mika dus boven en heb ik hem maar naar onder gehaald. Toen met mika afspraken gemaakt wbt het slapen en opstaan. Heb nu een stickervel gemaakt waar hij een stickertje mag plakken als hij pas opstaat als nijntje wakker wordt. En als hij elke dag een stickertje heeft mogen plakken mag hij kiezen wat hij wil eten, en als hij de dagen erna het heel goed blijft doen we een hele grote verrassing voor hem hebben( gaan we dan naar toverland of bobbejaanland met mika).
Linnielin: toch maar goed dat je gegaan bent . Nu heb je iig handvaten waar je wat mee kunt. Hopelijk werken ze en lukt het arinde om even zelf te spelen. Sann: jeetje gewoon de verkeerde hoestdrank meegekregen, lekker handig. Hopelijk werken de pufjes snel. uhh en verder weet ik het even niet meer...
Daantje: Jeetje wat een nacht! Hopelijk gaat het idee van de stickers plakken goed werken want elke keer zo'n onrustige nacht is ook niets natuurlijk Linnielin; Hopelijk heb je wat aan de handvaten en zie je over 4 weken verbetering! Moet Arinde dan wel mee? Senn; hoe is het inmiddels met je schoonvader? Hoe gaat het revalideren? Ramoontje; Leuk leuk! Geboortekaartjes uitzoeken vond ik zo leuk (maar ook erg moeilijk!). Enne, ik snap wel dat je baalt dat pat nog niets tegen broers en zus heeft gezegd Hopelijk doet hij dat snel...straks horen ze het nog misschien van een ander. En hopelijk blijven de wespen weg!! Sann; Hopelijk gaan de puffers snel hun werk doen en worden de klachten weer wat minder. En hopelijk gaat de kinkhoest niet al te lang duren...Vaak wordt er alleen wat gegeven als er een risico-vol persoon in de buurt is dacht ik....
Ik hoop dat dat gaat helpen. Heb, gelukkig, geen ervaring met kinderen die zo vroeg van de kamer komen en niet willen luisteren dus kan je verder geen tips uit mijn truckendoos geven.
Met sv lijkt het goed te gaan. Ze vandaag voor het eerst weer een stukje fietsen. Hij moet het nog rustig aan doen en gaat nu met speciale cardiogym zijn conditie op een verantwoorde manier op peil brengen. Half juni krijgt hij nog een hartecho en dan wordt duidelijk wat de schade is.
@daantje: alweer een boutnacht dus. hopelijk gaan die stickers werken. @kwebbels: alles goed daar? klopt idd dat ze alleen ab geven als er een zwangere of zuigeling in de buurt is. @senn: ik had het al gevonden. ik moet wel werken dus ff zien of ik nog zin heb dan om te kijken. Fijn dat het goed gaat met je sv. Vanmorgen wakker geworden met zo'n buikpijn. niet fijn. Ivy had voor de tweede dag op rij dat ze niet op tijd op de wc zat. hele pot en wc vloer nat. wel raar aangezien ze helemaal geen ongelukjes meer had. moet vandaag en morgen werken dus de meiden gaan naar de go. Zo eerst maar s de dames aankleden en straks wat boodschappen doen.
grrr sommige mensen. ik had anderhalve week geleden een jurk voor ivy op mp gekocht maar zag toen ik m kreeg dat er een stiftstreepje op zat. onderaan aan de achterkant maar wel op een witte strook dus toch goed te zien. ik de verkoper 2 keer gemaild maar geen reactie. toen zag ik eergisterrn ineens dat de advertentie nog steeds op mp stond dus via mp nog een keer gemaild. zie ik nu dat de advexrtentie verwijderd is gisteren en geen reactie op mn mail:x
jeetje niemand meer geweest. ben blij dat ik weer thuis ben. vermoeiend werken met al dt gehoest. eenmaal thuis werd het zo erg dat ik er haast in stikte en ervan moest overgeven. bah. mn hele borstkas doet pijn. heb nu dubbel codeine genomen en hoop dat het zo minder wordt. kinderen worden onrustig van mijn gehoest dus ga zo nog niet naar boven. zo zielig trouwens. bij de gastouders is 1 van de veulens op zn kop gevallen en toen ik de meiden kwam halen was de dierenarts er met spoed bij. lees nu net op dr facebook dat ze afscheid aan het nemen is. arm diertje
goeiemorgen. heb erg slecht geskapen door het hoesten. mag van mij wel s minder worden. het is nu alweer heerlijk weer buiten. mag van mij altijd wel zo zijn. woon echt in het verkeerde land
Sann: balenzeg dat je zo moet hoesten. mijn sm die heeft het nu ook flink te pakken, ze heeft een abtje gekregen volgens mij..
Fijn dat het beestje het lijkt te halen. Balen dat je weer zo hebt liggen hoesten. Heb je ook pijn aan je longen als je ligt? Dat was bij mij toen een longontsteking.
Zo mijn rug is lekker verrot. Heb net zowel Svens als Maarits kamer helemaal uitgemest. Alle zooi en prul wat stuk was of niet meer mee wordt gespeeld zit in vuilniszakken. De kliko zit nu stampens vol. Maar nu wel 2 kids met een nette opgeruimde kamer. Ook druk bezig geweest met Sven zijn spreekbeurt welke hij dinsdag moet houden. Nu ga ik was vouwen en daarna lunch maken en dan zal de volgende was wel weer klaar zijn en in de droger kunnen. Voordeel is met alles wat niet in de droger kan dat dat snel droog is met de warmte op zolder. Vanavond de Indi 500, van God los (komt mij nnicht in met haar kinderen) en Peter R. de Vries met een interessante reportage. Echt vervelen doe ik me dus niet hahaha. Morgen hopelijk een dagje weg, denk dat de kinderen dat prachtig vinden.