Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat is overmacht, kan geen airco in de auto tegenop toch?;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Dames ik ga nu naar bed. Waarschijnlijk zal ik er vanavond/vannacht er weer een paar keer uit moeten... Alle beetjes rust helpen.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dus morgen gelijk om 8 uur de ha bellen.;)
    Sterkte voor vannacht.

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik ga ook naar bed na de beroerde nacht hiervoor.;)

Trusten allemaal!

5. Zo, was er weer heel ff..

Weekendje weg was super! E.smée had een vriendinnetje in de stacaravan tegenover ons, vanaf de 1e avond. Geweldig! Elke dag/avond speelden ze met elkaar. Zij was 5 maandjes ouder dan E.smée.. Die mensen hadden ook van allerlei speelgoed, dus M.aureen kon zich daar ook prima vermaken. Zij hebben namelijk een stacaravan die van ze zelf is.. Was echt geweldig en hebben super mooi weer gehad.. We hebben echt genoten van deze vakantie...

E.smée moet morgen urine en ontlasting inleveren.. Klaagt zo enorm over buikpijn, arm kind... Wordt er af en toe gewoon wakker van en dan kronkelt ze door het bed heen... :(

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat naar dat E.smée zo buikpijn heeft.:(

Ik las al op FB dat jullie zo lekker aan het genieten waren.:D

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieve Chris, ik hoop dat je operatie goed gegaan is gisteren en dat je snel weer opknapt!:)

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ook van mij!

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wat zal ik met Finn doen vandaag, die hoest ook flink nu..Denk dat Finn op dit moment erger hoest dan Mika

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ook gelijk meenemen als je voor Mika gaat.
    Als hij daar ook flink gaat zitten hoesten vragen wat de ha van zijn hoest vindt. Dan zeg je dat hij zo vanmorgen wakker werd. Misschien wil hij gelijk wel even luisteren.;)

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ja dat was ook mijn gedachte ;). Denk dat ze nu misschien wel voorzichtiger zijn omdat sm misschien kinkhoest kan hebben. Al hoop ik het ergens niet....

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @KK: Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
    @Daantje: he verdorie finn nu ook al aan het hoesten. geljjk maar samen naar de dokter dus. succes.

ben weer bij de huisarts geweest want kreeg het steeds benauwder. longen klonken verre van gooed. nu een stootkuur prednison gehad, 6 keer ventolin ipv 4 keer en de flixotide is verdubbeld. hoop dat het werken morgen een beetje te doen is.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

En wat zei de ha????

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sterkte meis.:(

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Over de longetjes van Mika hoorde hij wel wat zitten, en bij Finn hoorde hij heel duidelijk wat zitten. Dus die moeten we zeker in de gaten houden.
    Het erge was dat ik daar 3 kwartier heb moeten wachten met 2 kids. En ze waren me toch baldadig, zelfs zo erg dat ik zoiets had van stik maar met die afspraak ik ga naar huis. Stond bijna te janken in de wachtkamer. Ik kreeg ze beide niet rustig of luisterend naar mij. Zelfs de ha had het in de gaten.. Niet dat ze me dan voor laten gaan.. Maar goed.. Verder vroeg de ha nog wel hoe het met mij ging en dat hij vond dat ik afgevallen was. Toen stond ik alweer bijna op het punt van huilen.. Vond het zo fijn dat hij even de tijd nam om het over mij te hebben voor zover het kan met 2 kids.. en dat hij daarna mij even bij de schouders pakte dat ik goed aan mezelf moet denken.. En zo nog even een gezellig gesprekje gehad.
    Wat dat betreft ben ik zo blij met onze huisarts dat ik het lange wachten voor lief neem. Hij is zo meegaand, en super fijn met kids en hij neemt gewoon de tijd voor je en laat je in je waarde en denkt mee..

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dan zal het in ieder geval geen kinkhoest zijn want dan klinken de longen schoon. fijn meis even wat aandacht voor jou. doe je nou verder nog iets aan hoe je je voelt of ga je nog iets doen?

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Sann: Ik moet as maandag naar de praktijkondersteuner om het er over te hebben. Ik verwacht bijna dat ze zegt dat ik overspannen ben, want ik reageer gewoon heel heftig op de kids en op situaties die net wat anders lopen dat ik wilde...

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat vermoed ik eerlijk gezegd ook een beetje.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Ja wie niet ;). Ligt er nogal duidelijk bovenop ;).
    Slecht slapen
    Snel geirriteerd/prikkelbaar
    snel huilen
    zeer vermoeid
    geen orde meer in de chaos kunnen scheppen

dit zijn een paar dingen die ik zo op kan noemen.. We zullen het maandag wel horen. Eerst genieten morgen van een nachtje weg met z'n tweetjes.
    We gaan naar de musical saturday night fever! Heb er zo'n zin in!

20. Was ik weer ff..

Vannacht amper geslapen :( E.smée heeft zooooveel pijn! Ze kan bijna niet van de ontlasting afkomen ineens, heeft hele nacht bijna niet geslapen, kronkelde door het bed van de pijn...
    Gister heeft C.hris urine gebracht en die was niet helemaal schoon, dus moeten we vandaag nieuwe inleveren in het ziekenhuis voor een kweek... Dus moeten we nog aantal dagen wachten tot de uitslag en dan eventueel pas krijgt ze er wat voor! BAH!

Deel Deze Pagina