Nou, ik hoop voor je dat je snel resultaat mag merken!!! We zijn wel leuk geslaagd op de kleedjesmarkt: een simpele laptop + leesspelletje voor Arinde en een tractor + black en decker werkbank voor Joucke. Vooral de werkbank is nu al een groot succes...bij allebei
Dat is inderdaad best de moeite zeg, zoveel maten kleiner! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat je het gedaan hebt....ook al is het natuurlijk best een stap om te doen
Zo, net de werkbank die we gekocht hebben even afgesopt, want die was erg stoffig en vies...maar nu is 'ie weer helemaal fris. Alle kleine onderdelen staan nog even lekker in een sopje, kunnen ze vannacht mooi opdrogen. Nu even op zoek naar een leuk huisje voor de herfstvakantie. We wilden weer naar Luxemburg gaan, maar schoonzus wil nu liever in NL blijven nu ze tegen die tijd 8 maanden zwanger is. Dus nu maar even speuren in Limburg ofzo.... Morgen dagje naar schoonouders toe. Manlief moest nog even een paar klusjes doen daar. Ik neem mn strijkgoed maar mee denk ik...heb ik ook wat om handen en hoeft dat 's avonds niet meer
Was ik weer heel ff.. Nieuwe buren op visite gehad, was gezellig Hier ff de taart die ik voor mijn overbuurmeisje mocht maken voor morgen: Bekijk bijlage 249392
@linnielin: leuk die gereedschapsbank. die staat bij de gastouder ook. kan me eel voorstellen dat je schoonzus liever in de buurt blijft. de veluwe is ook erg mooi. @ kk: leuke taart. hoe gaat het met e.smee? gisterenavond naar de verjaardag van de buuv geweest. Was gezellig. Vanochtend al boodschappen gedaan en een was opgehangen en de tweede er in. ben helaas nog steeds erg aan het hoesten en benauwd dus mn bezigheden maar weer goed spreiden. ik ben trouwens nog steeds ongesteld. nu al dik 2 weken
Hoi even een berichtje van mij. Gisteravond lekker naar de bios met Suus geweest en lag pas tegen 1 uur in bed. Maar we hebben het mega gezellig gehad en de film was erg leuk. Vandaag op de familiedag bij oma geweest en daarna nog een verjaardag dus ik ben helemaal uitgeblust. Heb verder ook niet bij gelezen, dat ga ik morgen doen wanneer Niels is werken. Het wordt KOUD morgen!
ja was zeker super gezellig ik lag er pas om kwart voor 2 in was pas om 1 uur thuis haha. jeroen vond t ook fijn dat ik zo genoten heb, was er echt aan toe om er even uit te zijn hier ook drukke dag gehad. eerst kijken voor een autotje. is m niet geworden want voelde me er niet veilig in en daarna naar de stad geweest voor de badeendenrace en nieuwe schoenen voor Max. super colle kerel is ie nu met zn nieuwe adidasjes en die van Nikita heb ik online besteld en krijg ik ergens begin volgende week binnen. is in dezelfde serie als die van Max alleen in t roze haha. verder ga ik niet veel doen vanavond. jongens tegen de meisjes kijken en vroeg op bed want ik heb morgen wedstrijd. onze eigen dus dit keer maar niet door mn rug gaan zoals vorig jaar en heb dan ook nog eens 5 keer mn favo jurylid dus mijn dag kan niet meer stuk fijne avond allemaal en tot morgen avond of maandag
KK:mooi, lief, strak taartje....daar zal je overbuurmeisje blij mee zijn!!! Sann: toch al lekker wat gedaan vandaag en goed dat je alles een beetje over de dag verdeelt! jammer dat het nog steeds niet zo aanslaat... Senn en Suus: heerlijk dat jullie zo genoten hebben!!!1 Suus: succes morgen met je wedstrijd, je klinkt positief dus dat moet goedkomen!!! Hier wel een gezellig dagje gehad bij schoonouders. Manlief heeft met sv geklust en ik bijgekletst met sm en ondertussen de kids beziggehouden. En toen sm even gingen rusten 's middags heb ik in het zonnetje mn strijk gedaan, ideaal! Nu liggen de kids op bed en duiken wij zo lekker op de bank. Even een rustig avondje voor onszelf!!!
hallo, even snel. De musical was helemaal super. Vond het mega geweldig! Echt voor herhaling vatbaar! Verder nog lekker de stad ingeweest wat winkeltjes bekeken en vandaag rustig aan terug gereden.. toen nog op visite bij de kraamverzorgster van finn . Was helemaal kaasje voor de kids en mika mag daar blijven logeren binnenkort!
oh en schoonmoeder heeft geen kinkhoest maar een flinke longontsteking waarbij ze nu verplicht 1 week plat moet liggen en niks mag doen..
@daantje: wat fijn dat het zo leuk was. Zo'n dagje kan je goed gebruiken. Dat. is minder zeg een longontsteking. Mar goed kinkhoest is ook niet wat. Weer rommelig geslapen. kon maar niet in slaap komen omdat ik een hoestbui van anderhalf uur had ondanks alle pufs, prednison en codeine. Word gek van die hoest!
Vaag dat je al zolang ongesteld bent. Ben je aan het afbouwen met medicatie? Dat kan ook je hormoonhuishouding van slag maken.
Fijn dat jullie zo genoten hebben. Lekker zeg zo'n kraam waar je nog contact mee hebt. Hoe laat hebben jullie morgen het besprek?
we zullen het maar gewoon op een gesprek houden . Ben al om half 9 aan de beurt. Dus als eerste. Vind het wel spannend..