hmm finn ligt in bed maar wil niet slapen, terwijl hij in de auto lag te gapen! Nog even aankijken tot 1 uur en anders maar uit bed halen.. kunnen we vanmiddag misschien nog ergens naar toe..
heb ik ook aan gedacht en aangekaart maar de huisarts zei dat bij kinkhoest de longen schoon klinken en dat klonken die van mij verre van
Kan ik mij voorstellen. Je hoort eigenlijk rust te nemen. Heb je wel kunnen doen wat je van plan was?
Ik was van plan de bedden te verschonen maar ben in plaats daarvan de bovenverdieping grondig gaan stofzuigen. Dat was echt nodig. Verder een mand was weg gevouwen en de wastafel in de badkamer schoon gemaakt. Ook nog gekookt en wat opgeruimd en toen was de koek meer dan op. Morgenochtend bel ik de huisarts weer even want zit nu al sinds woensdag aan de prednison en extra pufs en merk geen enkel verschil. Lekker spannend aangezien we de 15de op vakantie gaan
goeiemorgen. Aelinn en ik zijn al een tijdje op. Ivy slaapt gelukkig nog wel lekker. Straks Ivy naar de psz en dan mn moeder van de bus halen. die komt ip aelinn passen want ik moet naar de gyn. ben benieuwd wel.
Daantje: hoe is je gesprek vandaag geweest? Nog tips gekregen of alleen een verkennend gesprek? Sann: hoe was jouw afspraak bij de gyn? Wat vond hij van je ongi, dat die al zo lang duurt? En nog contact met de ha gehad? Balen zeg dat je nog geen verschil merkt!!! Hier leuk werkdagje gehad. Morgen op schoolreis naar Avifauna, dus ook leuk! Gelukkig geven ze wat warmer en droger op dan vandaag....brrr, was niet lekker vandaag!!!! Manlief zit nu 3 nachten in het hoge noorden van het land, dus hier rustig avondje. Wel handig, kan ik mooi flink voor school aan de slag, want de laatste weken is er altijd genoeg af te ronden en daar ga ik dus nu al lekker op tijd mee beginnen!!!
het gesprek vanmorgen was verkennend idd. Kijken waar de problemen liggen etc. Ik moet nu 2 lijsten invullen om te kijken waar het precies ligt, over 2 weken weer terug en dan krijg ik de uitslag. Vandaag hadden we in de planning staan om met de kids naar toverland te gaan (een binnenpretpark). Komen we daar eindelijk... staan er ik weet niet hoeveel bussen GVD! Mika was helemaal happy vanmorgen dat we dus naar toverland gingen . Hadden we net de auto geparkeerd komt er een ouder stel aan (opa en oma) en ze vertelden dat het nu niet te doen was ivm de schooljeugd. Dat we het zelf moesten weten maar dat het nu voor de kids niet leuk zou zijn. Hebben het uiteindelijk na veel huilen van mika duidelijk kunnen maken dat we een andere keer gaan dat het nu erg druk is, en de kindjes die er nu zijn van school zijn en dat ze met heel veel zijn en dat mika en finn dan bijna nergens in kunnen. Dus toen mocht mika kiezen wat hij dan het liefste zou doen en hij koos zwemmen, dus zijn we naar het zwembad geweest . Hij vond het erg leuk en finn heeft ook erg genoten! Mama ook wel hoor, maar merk dat ik gewoon snel gestressed ben . Komt wel goed uiteindelijk...
Schoolreisjes tijd is weer aangebroken he Maar gelukkig hebben jullie toch nog een leuke dag met elkaar gehad!!! Hopelijk komt er echt iets uit de vragenlijsten waar ze iets mee kunnen en waar jij iets aan hebt!!!!
@Linnielin: leuk zeg naar avifauna. Wil ik ook nog wel s heen. Succes met het schoolwerk. Hoe gaat het met Arinde en het alleen spelen? @Daantje: ben benieuwd wat er uit komt. Was het wel een prettig gesprek? Wat zonde zeg al die bussen bij toverland. Dat weet je helaas niet van tevoren. Toen wij naar de efteling gingen waren er ook erg veel bussen, maarja dat is dan gelukkig een erg groot park. Gelukkig dat het zwemmen ook leuk was. Herken dat gestresste gevoel wel. Probeer goed in het oog te houden dat het je wel gelukt is om er toch nog een leuke dag van te maken. Vanmorgen dus bij de gyn geweest. Ze zag idd ook dat er een stukje te strak was en ik krijg nu een nieuwe afspraak op haar behandelspreekuur. Dan wordt onder lokale verdoving er in lengte en breedte een sneetje gemaakt en dat wordt dan weer deels gehecht. Bleh, vind het maar niks maarja weinig andere keus. Vanmiddag weer naar de huisarts en wederom een hoop gepiep en gepruttel in mn longen. Heb nu een ab-kuur gekregen en moest een longfoto laten maken om te kijken of het geen longontsteking is. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Kon voor die longfoto voor de tweede keer op en neer naar het ziekenhuis. Ben dus helemaal op nu. Vanavond toen ik Aelinn klaar aan het maken was voor bed ging ze staan op de commode en draaide ineens weg en viel er af Kon dr net niet meer grijpen. Verdorie al de tweede keer in 3 dagen dat ik dr laat vallen:x Gelukkig viel ze op dr zij en niet op dr hoofd weer. Wel weer goed voor een megaschuldgevoel.
hè balen, dat je nu weer een klein ingreepje krijgt! heeft dat ook met je ongi te maken, nee toch?? Ben benieuwd wat er uit de longfoto komt!!! Arme Aelinn....kan me voorstellen dat je je daar schuldig over voelt, maar je kunt er niks aan doen. Maar ja.....ik snap je helemaal. Ik schaam me af en toe ook voor de bulten, schrammen, blauwe plekken en krassen waar Joucke steeds onder zit Spelen van Arinde gaat op zich best goed. Alleen op mijn werkdagen komt er natuurlijk niks van, dus ligt het gelijk weer 3 dagen stil. Maar gisteren bijv. heeft ze echt 3 kwartier zelf gespeeld. We geven haar dan wel bewust om de 5 minuten even aandacht (complimentje, even wat vragen, zeggen dat ze lief aan het spelen is, even kijken etc...) en dat gaan we nu de komende tijd een beetje afbouwen, want anders heeft het voor ons nog weinig nut natuurlijk. Maar de sfeer in huis is sowieso wel een stuk positiever!!!
Fijn joh dat het de sfeer zo ten goede komt. Nee heeft idd niks met die ongi te maken. Daar heb ik ook nog naar gevraagd en ze zei dat dat meestal toch een hormonale onbalans is en dat het best al een voorbode op de overgang kan zijn aangezien ik tegen de 40 loop. Dan wordt de ongesteldheid juist vaak frequenter voor het verminderd. Zoui wel vroeg zijn als het dat is, maar ach kan maar van die ellende af zijn. Ik haat die ongesteldheid en het heeft nu toch geen functie meer. Joucke ook zo'n brokkenpiloot? Mn moeder zei het vanmiddag toevallig nog dat het haar opviel dat Aelinn totaal geen gevaar ziet. Klautert overal bovenop en haalt halsbrekende toeren uit waaronder veelvuldig met de kinderstoel.
Sann hier net zo hoor! Kan me voorstellen dat je je er schuldig over voelt, maar die kleintjes zijn zo snel! En ze zijn idd nu op onderzoek uit en kan kun je niet overal meteen bij zijn, je draait je hoofd 1 sec. de andere kant op en hij zit alweer op de tafel, of op de bank of noem maar op . Ben benieuwd wat er op de longfoto te zien is Sann! Senn: Hoe was de film met Suus? Verder... Oh een goede morgen .
Ben benieuwd wat er over 2 weken uitkomt. Fijn dat jullie er toch nog een gezellige dag van hebben kunnen maken. Het komt allemaal goed meis, echt waar.
Sann dat kan de beste gebeuren en bij jouw toevallig 2x vlak na elkaar. Ik denk dat iedere moeder zich megaschuldig zou voelen als ze haar kind laat vallen. Je deed het toch niet expres? Dat zou namelijk pas erg zijn. Ben benieuwd wat er op de longfoto te zien was. Balen dat je trouwens nog een ingreep moet op die plek, maar als dat het genot met bepaalde zaken vergroot dan zou ik het zeker laten doen. Mijn moeder was trouwens pas 36 toen ze in de overgang ging. Ik hoop dat het voor mij nog even duurt eigenlijk.
Lekker joh dat de sfeer weer wat positiever is. En straks kan Arinde vast 45 minuten spelen zonder dat je er iedere keer iets hoeft te zeggen zodat ze tijdens het spelen aandacht krijgt en jij je handen gewoon echt even vrij hebt.
De film was erg leuk. Er zat niet zo'n diepgaand verhaald in maar het was leuk opgezet zo met een leuke humor twist zo af en toe. Maar het lekkerste was om er even uit te zijn en iets voor mezelf te doen zonder man en kinderen.