Juli mama's 2008 deel 18

Discussie in 'De mama's' gestart door Daantje85, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik moet vrijdag en zaterdag werken en denk dat het dan wel weer lukt

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow jakkes das niet lekker overal kriebelbeestjes. lekker hoor dat je Arinde gezellig mee kan nemen. Handig dat Joucke naar de overbuurvrouw kan. lijkt me zo fijn dat er bijna altijd wel iemand is die op kan passen

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heb heerlijk tot half 9 geslapen. heb het idee dat de ab al wat doet. ik hoest minder. Straks de dames in de auto en dan even boodschappen doen. heb helaas echt wat dingen nodig. drnk dat ik dan maar gelijk genoeg mer neem tot aan maamnddag. dan kan ik de rest van mn energie sparen voor mn werkdagen.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    sann, ja alweer 2 en Nikita word natuurlijk 3 dagen erna 4:D dus de drukke verjaardagsweek komt er weer aan met 3 verjaardagen in 4 dagen haha.:D

en wat fijn dat je je alweer beterder voelt. is niks steeds zo hoesten. Jeroen die begint door de kat steeds meer last van zn allergie te krijgen en die niest zich helemaal dood op zn vrije dagen:( kunnen t ook niet verdragen om zomaar t beestje weg te doen dus lastig hier.

en dat lijkt me best raar als je in sept 2 ochenden geen kids om je heen hebt. hier gaat Max nog niet naar de psz. wel wat eerder als Nikita maar komend jaar nog niet hoor, kan mn vriendje nog niet missen:)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pff nou ik zal ze ook gaan missen. maar denk dat ik die ochtenden ga sporten. nuttig en dan is t zo om

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zo, weer terug van een geslaagde 20 weken echo! :D

Alles was prima in orde met onze kleine man, hij is heel lenig, ligt dubbelgevouwen met zijn kontje naar beneden (vooralsnog) in mijn buik. :D

Heb nog een paar mooie plaatjes.....

even een schietgebedje doen:

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    kijken of ik mijn tenen aan kan raken....

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    En gewoon een mooi profieltje:

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @ramoontje: prachtig meis. fijn dat alles goed was.. lenig manneke hoor.

vanmorgen naar de jumbo voor een kar vol boodschappen. kan als ik niks vergetrn ben tot maandag vooruit. was wel keikapot daarna. had gewoon een bibberlijf en aardig benauwd. rest van de dag dus maar kalm aan

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bah toch weer flink benauwd nu en hoesten. en dat terwinl het bijna tijd is om te gaan koken. pfff

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat is het hier toch stil. snap er niks van maar de hoest en benauwdheid en de pruttelende ademhaling zijn weer op volle sterkte terug. doet ook zeer nu. raar want het leek beter te gaan

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    goeiemorgen. erg slecht geslapen door een vanaf 5 uur spokende ivy. . het piepen en pruttelen lijkt weer wat minder dus kijk het nog maar ff aan.
    We zijn vandaag alweer 10 jaar getrouwd. mooie mijlpaal. beetje jammer alleen dat Zen. aan boord zit.

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    @all, ben de laatste dagen erg druk op het werk en 's avonds bezoek dus niet heel veel tijd om te forummen etc.

@Sann, ik zou me wel ziek melden, je lijft heeft echt even tijd nodig om het wat rustiger aan te doen. Het is geen griepje hè.;)
    Gefeliciteerd met jullie 2e lustrum!!!:D Nog 2 1/2 jaar dan vieren jullie je koperen huwelijk.:)

@Ramoontje wat een prachtige foto's van jullie ventje.:)

@Linnielin, balen zeg van die vliegen op het schoolreisje maar fijn dat het verder wel gezellig was.

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ramoontje: wat een mooie echofoto's zeg!! Daar kun je trots op zijn. Zo wordt het steeds werkelijker he!
    Sann: als jou was zou ik me toch echt ziek melden hoor. Volgens mij ben je er alleen maar weer verder mee achterop als je morgen gaat werken! En van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk!!!!
    Senn: tijd voor een rustig weekend dus;)

Gistermorgen weer extra gewerkt, was wel pittig, want het is een drukke klas:$ Arinde heeft er weer helemaal van genoten in ieder geval!
    Gistermiddag nog even de weekboodschappen gedaan en gisteravond nog een vergadering gehad....dus ook wel druk hier!
    Nu is Arinde gezellig bij een vriendinnetje aan het spelen. Kwam wel even goed uit, nu heb ik al lekker een hoop in huis kunnen doen. Heb de badkamer al schoon, woonkamer gestoft en gezogen, zolder gezogen en was afgehaald en de nieuwe opgehangen.

Joucke ligt nu op bed, dus ik ga maar alvast even beginnen aan de taart die ik voor Arinde's afscheid van de psz wilde maken. Kan ik nu mooi doen en het blijft toch goed omdat het een dummy is:)
    Waarschijnlijk worden de komende weken nog drukker dan ze waren, want de kijkoperatie bij mn collega is een volledige operatie geworden, dus die komt niet meer op school voor de zomervakantie. Dus dat zullen we met elkaar moeten opvangen;)

O ja...en gistermiddag zijn weer oom en tante geworden van een nichtje met de naam Joëlle.
    Schoonzus is wel erg veel bloed verloren en voor de nageboorte moest ze nog naar de OK. Dus die is nu erg zwak. Hopelijk knapt ze snel weer op en mogen weer naar huis om daar te gaan genieten:)

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    lekker druk dus. en wat fijn dat Arinde zo geniet als ze mee naar school mag:D en gefeliciteerd met je nichtje. ik ben bij Max ook veel bloed verloren met een retoutje OK en dat heeft me bijna een jaar gekost om erboven op te komen:( best heftig dus voor je schoonzusje. hopelijk kunnen ze nu genieten van de kleine en knapt ze snel op;)

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    sann. gefeliciteerd met je 10 jarig huwelijk:D lekker vieren als Zenn terug is;)

verder. hier eindelijk weer eens een goede nacht gehad. sliep de laatste dagen erg slecht dus dit heeft me gelukkig wat energie gegeven.
    verder niet veel te melden eigenlijk. gister wel lekker getraind en er is een hoop duidelijk geworden wat betreft largeteam en twirlteam.
    volgend week alleen solisten training ivm voetbal en largeteam wordt sowieso opgeheven tot na de zomervakantie, dan gaat deb verder kijken hoe en wat en wie er nog doorgaat met twirlen. 15 juli krijgen we een hele nieuwe routine voor t twirlteam van een coach die tot nu toe alleen europese en wereld kampioenen heeft getraind:D hij gaat in 6 uur tijd ons een nieuwe routine aanleren en wilt t liefst met 8 meiden verder. daar ben ik niet helemaal blij mee want zoals we nu als formatie zijn vind ik t heerlijk. als er daadwerkelijk 8 meiden worden betekend dat weer dat wij ons moeten aanpassen aan 2 meiden die nog niet op ons nivo zit dus we gaan t weer merken.;) hopelijk ziet Marcel dat ook in en blijft hij bij ons 6-en:)

ga nu maar even een stinkerd verschonen en daarna boterhammetje smeren. kan ik daarna even strijken en de afwas doen. is dat ook maar weer gebeurd ;)

17. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    oh en ramoontje.wat een prachtige echo's zeg! :D

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met je nichtje!
    Hopelijk sterkt je schoonzusje snel weer aan.:)

Rustig weekend?
    Was het maar zo.
    Zaterdag gaan we naar het Gaiapark in Zuid Limburg en aansluitend bij een oom en tante van Niels eten die daar een klein kwartiertje vandaan wonen.
    Zondag krijgen we eters maar hebben we de ochtend nog even rust.:p;)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik hoop dat Marcel dat ook inziet.
    Wel gaaf dat je van iemand les krijgt die alleen toppers traint.:D

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Suus heb jij contact met Niels gehad over onze afspraak van de 23e? Kreeg een wijziging in de agenda door dat het naar de vrijdag gaat? Maar hij heeft net een nieuwe telefoon en soms gaat er nog wel eens wat mis.:p

Deel Deze Pagina