senn. ik wil t best zelf kopen hoor. vind t met mooi weer niet erg om te fietsen naar t dorp hiernaast. en anders pak ik de auto naar HHW linnielin. aha dat is duidelijk. wel fijn dat t gewoon voor je gedaan word. scheelt weer alles op mp zetten en alles is gelukt hoor. moest dartpijltjes, witte kussenhoesen, blauwe glitter oog make-up en billendoekjes hebben dus zijn in de stad gaan eten en 1.5 uur later waren we klaar met alles op zak kk. hier ook 2 kids die al 3 dagen hun oren zoek hebben:x kan ze wel achter t behang plakken soms. en zeg je niet doen, doen ze t juist hopelijk snel weer over want t is zwaar vermoeiend ga nu maar eens met de beentjes omhoog. dus ik wens jullie een hele fijne avond en ik ben er morgen weer eens
Voor de meiden met kinderen die slecht luisteren op het moment. Je kan altijd nog een advertentie op MP zetten: Te koop aangeboden: 1 paar oren, bijna niet gebruikt. Grapje, wilde je alleen even laten glimlachen.
Als we over een tijdje een nieuw topic gaan openen moeten we geen ervoor zetten maar een ander. Geloof dat er nu een stuk of 8 topics zijn die dat hebben en dan blijft het zoeken.
Goedemorgen trouwens. Ik was om 6.30 uur al op het werk dus kan ook lekker vroeg naar huis. Vandaag een rustige dag dus we zien wel wat het werk brengt vandaag.
Senn:succes met werken dan, hopelijk komt er onverwachts nog wat werk om de hoek..en anders zet je een advertentie op MP: 1 paar handen, bijna ongebruikt Suus: heerlijk vind ik dat altijd....lekker gaan shoppen en dan tussendoor even eten. Doen wij ook regelmatig...maar dan 's middags met de lunch! Sann: hopelijk heb je een goede nacht gehad en ben je weer wat fitter. Komt Zen al snel naar huis of duurt het nog even voor de 3 weken voorbij zijn? Hier voor het eerst een vrijdagmorgen zonder stressen, ruzien gehad.....Arinde eet altijd zo langzaam, dus het is altijd drama om op tijd klaar te zijn voor de psz en dan ga ik er al heel vroeg uit! Maar vandaag was ze nog eerder klaar als ik, dus dat was ideaal! Scheelt al een hoop drama op de vroege morgen Joucke zit nog in de box, maar ik hoop dat hij zo nog even naar bed wil. Dan kan ik de kamer weer z'n goede beurt geven en daarna met de was aan de slag. Heerlijk altijd die vrijdagmorgen!!!!
@susanne: herinner ik me nou goed dat je schreef dat jullie les van een hele goeie gingen krijgen? dat zou gaaf zijn zeg. hoe gaat het eigenlikkme@t je clusters? @linnielin: ow handig dan een dummie met scherpe randen. prettog zeg dat bijna al je kleding verkocht is. wou dat hier zoiets bestond. @kk: hier hetzelfde. zal het in de lucht zitten? @senn: haha denk dat ik die advertrntie maar s ga plaatsen. kan jij gewoon je eign werktijden bepalen? das handig. lig alweer uitgeteld op de bank. heb ff boven de was aan gezet, wc schoongemaakt en de kattenbakken gedaan. was verdorie al compleet buiten adem toe. ik alleen de trap nog maar op was. vanmiddag werken. ben benieuwd of het gaat. wel fijn dat mn schoonmoeder op komt passen. kan ik als ik thuis kom gelijk omvallen.
kan wel ff wat advies gebruiken voor Ivy. Die lijkt de laatste dagen af en toe wel bezeten zeg. mij telkens slaan en zich er niks van aan trekken dat ik dan boos word. ze staat me gewoon uit te lachen. luistert ook absoluut niet. als straf moet ze dsn op de trap gaan zitten alleen gaat ze dan gewoon spelen hoe vaak ik er ook iets van zeg. ze daagt me gewoon de hele dag uit en zo kijkt ze me dan ook aan. gisterrn bijvoorbeekd greep ze de plantenspuit en dan zeg ik dat ze m terug moet zetten maar rent ze er mee weg en spuit heel gehaast voor ik m kan pakken hard lachend een aantal keer vol op de bank. zo gaat het met bijna alles. ik zeg ner en zei ja en hoe bozer ik wordt hoe betr lijkt wel. merk asn mezelf dat ik ern aardige irritatiegrens aan het bereiken ben en dat voelt niet fijn. we zitte zo echt in een negative spiraal. hoe doorbreek ik dit. weet niet goed wat ik nou fout doe
Ja daar ben ik vrij in als ik maar buiten de uren blijf waar een toeslag op zit. Dus ik schrijf vanaf 7 uur want om 6.30 uur is het nog het "dure" tarief. Succes met werken straks, pas je wel een beetje op jezelf? Misschien kan je sm nog wat voor je in huis doen.
Jij zit nu niet lekker in je vel en daar maakt ze gelijk gebruik van. Daarbij zitten de kids nu van ons in een leeftijdsfase dat ze hun grenzen aan het verleggen zijn om hun eigen "ik" meer te ontwikkelen. Weet het gaat over maar op dit soort moment kun je je heel machteloos voelen. Het ligt echt niet aan jou verder. Probeer consequent te blijven dan gaat de lol er sneller vanaf.
@senn: ja dat zei mn moeder net ook al dat ze gebruik maakt van mijn ziek zijn. fijne fase dit. ga me er idd machteloos van voelen. nouja het gaat voorbij. pff ben zittend was op aan het vouwen en word er nog moe van. voel me erg trillerig. mn moeder vroeg zich nog af of dit alles ook niet deels komt doordat ik al 3 weken vloei. op het moment zelfs weer vrij heftig.
sann. ik heb t ook met Nikita. ik geef haar 1 waarschuwing en bij de volgende gaat ze ook hier de trap op, verder negeer ik al t negatieve en geef ik een compliment bij iets positiefs of iets liefs. werkt hier wel erg goed en zo merkt ze ook dat ze op een leukere manier aandacht krijgt en met mn clusters gaat t redelijk goed nu. als ik ook maar aan iets merk dat ik er 1 te pakken heb pak ik meteen de zuurstof en dat gaat erg goed. ze zijn niet zo heftig meer gelukkig en daar geniet ik van zolang t niet zn heftige frequentie heeft ook let ik erg op met trickers. vermoeidheid en drukte kunnen ze uit lokken dus ik zorg dat ik genoeg slaap en als t kan vermijd ik druktes op de wedstrijden na haha
is t wel verstandig om te gaan werken dan als je zo slap en trillerig bent?? als ik jou was zou ik even bij gaan slapen terwijl je moeder bij de kids blijft en 3 weken zo heftig vloeien is ook niks zeg! moet er niet aan denken
ben er ook meteen weer even vandoor. broodje is ontdooit dus ik ga even 6 boterhammen smeren tot later weer
zo ben ik ook weer ffies. heb last van mn oor zeg. zeurt heel erg op de plek waar mn bril zit nog nooit eerder gehad met de bril:x
@Suus, zit de bril niet te strak? @Senn, dank je voor het creëren van een glimlach @Sann, ff je hb laten controleren? En meld je lekker ziek meid... Denk eens aan jezelf! @Ramoontje, mooie foto's van je jongetje @Linnielin, balen dat het dan ff niet lukt met je taart he? Komt wel goed hoor... Hier gaat het iets beter.. Merk aan mezelf dat het me soms ff aanvliegt... Gister taart voor C.hristian gemaakt, die hij aan een klant heeft gegeven. Klant was zo tevreden, dat hij misschien af en toe wat taarten besteld om weer aan zijn klanten te geven. Zijn zoontje hoort volgende week of hij geslaagd is en dan mag ik er wrs ook 1 maken. Leuk M.ausje wordt maandag 18 juni al geopereerd aan de amandelen! Had niet verwacht dat het zo snel ging, want we hebben volgende week donderdag gesprek bij anesthesist. Maar ja, dan is ze er maar weer vanaf Verder weet ik het zo ff niet.. Ben moe, heb last van mijn hart die af en toe weer eens opspeelt, het regent, onweert. Bah!
dat is dus t rare. ik heb m al een tijdje en nooit eerder gehad. en t is alleen bij mn rechteroor. misschien een soort irritatie. en anders vanavond maar even in HHW naar pearl toe en wat vervelend dat je zo last heb van je hart weer t weer werkt ook nog eens niet mee en dat heeft ook invloed op mn humeur en doen en laten en wat leuk dat ze zo tevreden zijn over je taarten. en voor m.ausje. t is geen pretje maar je kan t maar achter de rug hebben toch
Sann:balen dat Ivy zo dwars is! En misschien werken met een stickerkaart, werkt dat niet bij haar? Bijv. elke morgen een uurtje waarin ze moet proberen dat jij niet hoeft te mopperen? En als dat goed gaat een sticker en bij 10 stickers een kleine beloning? Misschien heb je er dan langer profijt dan alleen een uurtje En succes met werken (al kon je beter thuisblijven)... KK:ik heb ook wel eens van die dagen dat het me allemaal aanvliegt, zeker als ik niet lekker in mn vel zit en de kinderen werken dan ook niet mee....nou, dan zie ik het ook soms niet meer zitten. Dus heel herkenbaar, maar evengoed heel vervelend. En als je dan ook nog niet lekker in je vel zit....dikke knuffel Suus:balen dat je bril niet lekker zit! En fijn dat je je clusters aardig weet te onderdrukken! Hier wel lekker in huis bezig geweest. Vanmorgen de kamer en de keuken gedaan, net nog de was gestreken en het eten alvast kookklaar gezet....dus we zijn weer weekendproof. Als manlief thuis is gaan we straks nog even naar het winkelcentrum. Ik wil graag nog een nieuwe zomerjas dus ga maar eens in de opruiming kijken...en verder nog wat boodschapjes doen! Nu maar even rustig aan doen....