Is ook zo, maar hij deed ook echt niet moeilijk over het passen, dus ik voorzie eigenlijk geen problemen. Rick deed toen met passen wel heel moeilijk, maar daarna gelukkig helemaal niet meer. En wat de opticien niet heeft, kan ie bestellen....in alle kleuren van de regenboog . (nou ja, min of meer dan toch ) Dat komt dus echt wel goed.
Tja, het valt allemaal niet mee! Ik hoop dat de meester volgend schooljaar de klas weer onder controle krijgt en dat het voor Sven dan ook gunstig/beter uitpakt. Hier vroeg ik vanochtend aan de juf van Joost of haar was opgevallen dat ie dicht op zijn werk zit, of zo....omdat hij dus niet goed zou zien. Zegt ze -tot mijn verbazing- "ja eigenlijk altijd", maar zegt ze, "ik dacht eigenlijk dat dat meer gewoon bij hem hoorde, onder de noemer van zijn eigen wereldje creeëren" En met voorlezen zit hij ook altijd graag dicht bij haar....zij dacht voor de veiligheid/geborgenheid, maar ze zei nu ook al dat het misschien wel kwam omdat hij het dan anders niet goed kan zien in het boek.... Met gelijk verontschuldigingen dat ze het had geschoven op zijn 'anders zijn'.....maar ik heb haar al gezegd dat ik haar niks verwijt, want zo zou ik zelf ook geredeneerd hebben. Maar het is natuurlijk wel een les... Thuis is het dicht op het werk zitten me iig niet opgevallen, maar ja, bij ons in de aanbouw is ook zoveel licht, dan is het natuurlijk ook niet nodig..... We zullen zien!
Sann: hoe is het nu met je moeder? En met jou? Ramoon: hoe is het met je buikje? Wordt een echt mannenhuisouden straks Verder heb ik niet echt bijgelezen, wel geprobeerd maar het blijft niet hangen. Gister ben ik op controle geweest. Het zag er heel mooi uit. De pleisters zijn verwijderd en daarna werden de knoopjes van de hechtingen los geknipt en dat was vooral rechts heel pijnlijk. Heb nu ook het gevoel alsof ik een paar dagen ben terug gezet. Mijn borsten doen weer pijn nu en het bloedde weer wat. En het is weer helemaal opgezet. Mag nu gaan smeren met calendulan zalf voor de littekens en moet over zes weken nog 1 keer terug komen.
Met mijn buik (laat dat 'je' maar weg ) is alles prima. Groeit lekker, net als m'n buikbewoner, die zich af en toe van zijn drukste kant laat 'zien' . Hierbij nog een recente foto (van 5 minuten geleden ):
@Christiea: vervelend dat je nu weer zo'n last hebt . Ik hoop dat dat nu heel snel wegtrekt! Ben je er -ondanks dat je er nu nog last van hebt- wel blij mee? Dat je de stap genomen hebt, bedoel ik.....of zeg je 'als ik dat vantevoren had geweten......'?
Mooie buik Nee heb er absoluut geen spijt van, misschien had ik het eerder moeten doen. Heb geen last meer van een stijve nek, alleen 's ochtends 1 plekje maar dat komt omdat ik de hele nacht op mijn rug slaap en na een douche is dat weg. Ik wil alleen altijd alles weer veel te snel en voel me dan schuldig omdat manlief alles alleen moet doen.
Fijn dat het dan iig toch allemaal de moeite waard is gebleken. Zou toch erg zijn als je er nu achteraf spijt van had. En tuurlijk voel je je bezwaard, maar het is nu even niet anders. Als het straks allemaal goed genezen is (en dat gaat nu eenmaal niet zo snel), dan draai je maar weer volop mee! Knuf!!
Sann: heerlijk zeg, nog maar 1x werken en dan VAKANTIE! Daar ga je vast heerlijk van genieten! Hopelijk knap je dan ook weer snel helemaal op en doe je weer energie op om er daarna weer helemaal voor te gaan. Ik vind het zo knap dat je de laatste maanden zo hard vooruit gegaan bent Senn: heel herkenbaar hoor, dat Sven op school heel anders is dan thuis. Dat hoor ik zó vaak van ouders. En zeker hij met zn autisme, als zn medicatie dan is uitgewerkt en er dan toch een stukje ontlading komt thuis...heel logisch...maar ook heel vervelend voor jullie Ramoontje: dat lijken me idd geen handige uitstapjes met de jongens...hopelijk ziet Pat dat ook snel in. Mooi buikje al hoor Christiea: fijn dat je helemaal blij bent met je operatie...en herstellen kost tijd he Daantje: ik hoop echt dat de gesprekken jou/jullie gaan helpen! Ik gun het jou ook zo om je weer gewaardeerd te voelen!!!! KK: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag toegewenst!!!
Er is vast meer geschreven de laatste dagen, maar dit is wat ik onthouden heb Hier erg druk op het moment met school! Heb maandagavond de plakboeken zover mogelijk afgekregen, kaartjes voor schoolreis van volgende week gemaakt, rapporten zover mogelijk voorbereid, gisteren 3 vergaderingen gehad (1 tussen de middag, 1 na schooltijd en 1 's avonds) en vanmorgen weer extra gewerkt....maar er komt nog veel meer aan! Over 3,5 week is het zomervakantie en voor die tijd moet natuurlijk alles afgerond zijn...maar we gaan die laatste donderdag/vrijdag ook over naar de nieuwe school. Dus buiten alle afrondwerkzaamheden om moeten we ook alles nog inpakken...en die laatste vrijdag weer uitpakken. Gisteren kregen we te horen dat ons kleutermagazijn volgende week al helemaal leeg moet zijn, dus morgenavond gaan we de hele avond inpakken en waarschijnlijk volgende week ook nog een avond. En dan moeten we ook nog in de laatste schoolweek onze eigen klas inpakken natuurlijk. Dus al met al....drukke weken voor de boeg... Joucke is gelukkig weer redelijk opgeknapt alleen vermoed ik dat er een paar tanden aan zitten te komen(mag ook wel, want hij heeft er nog maar 7). Hij eet slecht, is niet zo in zn hum, heeft veel ontlasting en kwijlt veel...dus ben benieuwd wanneer we ze zien! En helaas belde schoonmoeder net dat schoonzusje niet geslaagd is voor haar VMBO-examen. Gelukkig nog wel een herkansing, dus daar hopen we nu maar op....dus vanavond geen examenfeestje
Zo. was ik weer even.. Bedankt voor de felicitaties.. Heb al leuke dingen gekregen: Van C.hris en de meiden: Geurtje van Hugo Boss, deep red... Bakblik 20cm van PME, en mag nog kleren kopen Van mijn werk een jaarabonnement op de MJAM taart! Super! M.ausje is echt niet lekker. Moet vrijdag weer met haar langskomen om toch even naar de longetjes te luisteren.. Hoesten, waarbij er niks los komt, benauwd, af en toe tot stikken toe hoesten.. Bah! Hopen dat het maandag wel doorgaat...
Net naar de groothandel geweest en maar gelijk besloten om dit keer de geboortegeschenkjes zelf te fabriceren. Als we dat moeten laten doen, kost het klauwen vol met geld, nu moet ik er zelf natuurlijk wat tijd in steken maar heb wel voor een acceptabel bedrag alle benodigheden in huis gehaald. Tijd genoeg nog, dus komt goed . Dit keer ook geen houten geschenkjes maar eens gewoon -net als alle anderen- een doosje met inhoud.
Fijn dat het er goed uit zag. alleen wel vervelend dat je nu weer meer last hebt. Waar had je nou vooral last van wat je nu niet meer hebt?
hoe kwam je er achter dat je nek klachten hierdoor kwamen? Hoop dat ik niet teveel vraag hoor. Vraag me even af of mijn nek en schouderklachten hier ook mee te maken kunnen hebben. Niet dat ik nou ook direct zo'n operatie overweeg hoor. brrr
poeh joh wat een drukte voor school. Gelukkig dat het met Joucke beter gaat. Altijd vervelend voor ze he die tandjes. Wat balen voor je schoonzusje zeg. Hoorde op de radio al dat met de nieuwe regels 1 op de 10 gezakt is.